Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ssssssssssst

.

Tinky12 schreef:Ja...hij is erg dominant.Ik hoop dat het tegen het weekend afgelopen is...Fax is niet blij.Als hij er niet mee kapt en de situatie niet verder laat zoalstie is gaat hij retour.
Hij loopt hem enorm op te jagen en respeceerd hem niet....zo staan ze te krauwen...zo geeft ie m weer op zijn flikker.Fax is niet opdringerig...anders had Kies m nooit gemogen.
Is dus nog even afwachten...
Groetjes,Tinky

Lavandula schreef:Balen zeg!
Pff ben in gevecht met Google Earth.. snap dr nix van hihi
Schimmelig schreef:Hihi. Het komt vast wel goed Tink! Gewoon die poownie op z'n plek zetten!
Weltrusten, wil je niet langer wakker houden![]()

Tinky12 schreef:Schimmelig schreef:Hihi. Het komt vast wel goed Tink! Gewoon die poownie op z'n plek zetten!
Weltrusten, wil je niet langer wakker houden![]()
Ik kan hem wel op zijn plek zetten...maar ik kan niet de hele dag in de wei blijven...
Heb hem vanmorgen al op zijn plek gezet...die verhouding is ook prima...hij is echt leuk naar mensen toe en op stal heb je geen kind aan hem.Hij is vriendelijk en beleefd...hele fijne pony.Maar hij moet wel gezellig doen tegen mijn kleine Fax.Hij mag best de baas zijn,maar dat hoeft ie niet de hele dag te vertellen![]()
Groetjes,Tinky
Lavandula schreef:WHOEHOE!!!