Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
d0nnaa_dan schreef:Hmm.. lijkt me nog het meeste balen voor die oudere vrouwen.. je betaalt je tenslotte helemaal blauw voor die lessen, en lijkt me niet echt leuk dat er dan een meisje van 13 voor je neus staat
Leuk anneke! Ik ben trouwens spuugjaloers op die foto van jou in het Leusdense Topic...![]()
Misschien moet ik toch maar weer het westernzadel van Dandy ophalen, en erop gaan zitten met een cowboyhoed op m´n kopIn het bos, met mooi weer!
Moet toch wel een beetje lijken..
*Alleen zie ik er waarschijndelijk uit als een idioot, en jij als een echte cowgirl
geloof me
ik voelde me ook een echte cowgirl! het is echt zo fantastisch daar!

Roos is m aan het uploaden

Dus als ik zal m morgen denk ik wel plaatsen
en anders dinsdag
Ik ga slapen!
Georgette schreef:Sanne, bedankt voor je foto's! Niemand anders die nog meer foto's heeft van Roxy?
Ik ga ook maar eens slapen, kom net thuis van Jumping. Viel wel wat tegen, maar niks aan te doen. Nog wel leuk vest gescoord

Citaat:Vind het trouwens wel overdreven om 'door de nieuwe eigenaren' te stoppen met rijden op de manege. Als je maar 1x per week komt om te lessen kan je toch geen goede indruk krijgen van hoe het er aan toe gaat op de manege? Als je nu al bent gestopt, heb je hooguit 4 a 5 lessen gehad sinds de overname! Hoe kan je dat dan beoordelen? Probeer ook eens naar de positieve dingen te kijken, die zijn er veel meer dan negatieve dingen, echt waar!
Die zijn over het algemeen gevoeliger dan andere kinderen??
Wat een mensen staan daar! Vraag maar eens na aan Jolanda, Manon, Linda of Nicolien. Die zijn behoorlijk geschrokken toen ze langskwamen
Georgette schreef:Sanne, bedankt voor je foto's! Niemand anders die nog meer foto's heeft van Roxy?
Ik ga ook maar eens slapen, kom net thuis van Jumping. Viel wel wat tegen, maar niks aan te doen. Nog wel leuk vest gescoord
, maar ik kan kan even niet verder. Dus ik mag internetten todat ik weer verder kan.