wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LieZ_Horses

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:22

Waneer mag je weer rijden Sanne?

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:34

d0nnaa_dan schreef:
Hmm.. lijkt me nog het meeste balen voor die oudere vrouwen.. je betaalt je tenslotte helemaal blauw voor die lessen, en lijkt me niet echt leuk dat er dan een meisje van 13 voor je neus staat Knipoog
Leuk anneke! Ik ben trouwens spuugjaloers op die foto van jou in het Leusdense Topic... Kwijl
Misschien moet ik toch maar weer het westernzadel van Dandy ophalen, en erop gaan zitten met een cowboyhoed op m´n kop Knipoog In het bos, met mooi weer! Tong uitsteken Moet toch wel een beetje lijken..

*Alleen zie ik er waarschijndelijk uit als een idioot, en jij als een echte cowgirl Knipoog

dankj Lachen geloof me Tong uitsteken ik voelde me ook een echte cowgirl! het is echt zo fantastisch daar!

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:37

en mij lijkt het echt niet leuk als ashley les komt geven, ze is heel aardig enz hoor. maar ik vind het idd niet erg verandwoord. echt jammer voor de reputatie idd. hopelijk was het maar een eenmalige actie.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:40

Nou, ik ga zo weer lekker slapen. Tot later weer!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:42

Ik ga ook zo slapen, ben zo ontzettend moe!!! Gaaaap

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:43

slaap lekker Lachen

ik ga zo ook *lekker origineel *LOL*
tv kijken, mn kamer is omgegooid, dus zal wel even wennen zijn. muur aan de andere kant van mijn bed, en tv staat ergens anders Nagelbijten / Gniffelen

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:48

Heej lisa!
Ja filmpje is klaar Lachen Roos is m aan het uploaden Knipoog

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:57

Okee leuk! Lachen

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 22:36

Zo na een hele dag weg geweest te zijn meld ik me ook maar weer even.
Imageshack en Photobucket werken allebei niet echt mee dus het topic van mij&Gips komt morgen wel.
Het filmpje van Urnie is geupload maar dat zal kels zo wel plaatsen.

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 22:47

Heb het filmpje net gezien! Echt leuk gedaan Kels! Ja

Monrisque

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 23:08

Ik lees af en toe ook in dit topic, want mijn dochter had les op Hagenauwe. We zijn er inmiddels vanwege de nieuwe eigenaren ook weg. Asley die les geeft! Niet te geloven! Dat mag helemaal niet, dat kan ze hun veiligheidscertificaat gaan kosten als ze zo doorgaan! Op zich hoef ik me daar helemaal niet meer druk om te maken, maar zo stelt het hebben van een veiligheidscertificaat voor een manege echt helemaal niets meer voor!

x_kelsey_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 23:17

@Lisa: Ja hij is leuk maar ga toch ander liedje doen, het klopt niet helemaal Tong uitsteken Dus als ik zal m morgen denk ik wel plaatsen Lachen en anders dinsdag Tong uitsteken Ik ga slapen! Doei!

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 23:49

Sanne, bedankt voor je foto's! Niemand anders die nog meer foto's heeft van Roxy?

Ik ga ook maar eens slapen, kom net thuis van Jumping. Viel wel wat tegen, maar niks aan te doen. Nog wel leuk vest gescoord Lachen

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 09:17

Georgette schreef:
Sanne, bedankt voor je foto's! Niemand anders die nog meer foto's heeft van Roxy?

Ik ga ook maar eens slapen, kom net thuis van Jumping. Viel wel wat tegen, maar niks aan te doen. Nog wel leuk vest gescoord Lachen

Vorig jaar ben ik geweest. Sanne ook. Wij vonden het ook tegenvallen Huilen

Hoe ziet je vest eruit??

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 09:58

Boe! Heb weer even tijd om te bokken.. Hyper!

Wordt echt een zware week op school: 3 luister examens (ma, di en wo) en woensdag m'n PWS presentatie! Gelukkig hoef je er niet voor te leren maar het bezorgd me wel wat stress...

Ohja, en ik heb zometeen ook een toets over een boekje voor Engels wat ik moest lezen (100 blz) en volgende week maandag moet ik nog een boekje van Engels gelezen hebben (170 blz). Gelukkig heb ik de Nederlandse versie weten te scoren, zodat het lezen 10x sneller gaat! Ik leer er dan natuurlijk niet zoveel van maarja, als ik het in een week moet lezen is het wel zo makkelijk. Lachen

Ik schrik er wel een beetje van hoor, nu ik lees dat Ashley les heeft gegeven. Waarschijnlijk kon het niet anders, maarja dit vind ik niet kunnen hoor!

Vind het trouwens wel overdreven om 'door de nieuwe eigenaren' te stoppen met rijden op de manege. Als je maar 1x per week komt om te lessen kan je toch geen goede indruk krijgen van hoe het er aan toe gaat op de manege? Als je nu al bent gestopt, heb je hooguit 4 a 5 lessen gehad sinds de overname! Hoe kan je dat dan beoordelen? Probeer ook eens naar de positieve dingen te kijken, die zijn er veel meer dan negatieve dingen, echt waar!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 11:28

Citaat:
Vind het trouwens wel overdreven om 'door de nieuwe eigenaren' te stoppen met rijden op de manege. Als je maar 1x per week komt om te lessen kan je toch geen goede indruk krijgen van hoe het er aan toe gaat op de manege? Als je nu al bent gestopt, heb je hooguit 4 a 5 lessen gehad sinds de overname! Hoe kan je dat dan beoordelen? Probeer ook eens naar de positieve dingen te kijken, die zijn er veel meer dan negatieve dingen, echt waar!

Hé, je hebt het wel over Leusdense kinderen Haha! Die zijn over het algemeen gevoeliger dan andere kinderen??
Ik vind het best jammer dat ik er niet meer sta qua gezelligheid, maar het scheelt mij 100 euro reikosten en heel veel tijd in de auto. Ben alleen nog niet gewend aan mijn nieuwe stal en of dat gaat wennen weet ik nog niet Huilen Wat een mensen staan daar! Vraag maar eens na aan Jolanda, Manon, Linda of Nicolien. Die zijn behoorlijk geschrokken toen ze langskwamen Clown

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 11:32

Nou ik anders ook hoor Annemiek! Knipoog

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:02

Dat is ook zo!! HAHA...
Ik werd net gebeld door mijn school. Een collega is ook al ziek, buikgriep! Nu wilde ze morgen mijn klas vrij geven, maar ik vind dat ik wel weer kan werken. Wat een toestand!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:23

Jeetje het heerst echt enorm, er zijn hier ook veel ziek.
Ik hoop dat ik overgeslagen word, zit niet te wachten op buikgriep, nouja wie wel..
Inderdaad een toestand! Maar gelukkig voel jij je weer beter en kan je hun uit de brand helpen, hihi.
Blijft alles nog binnen?

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:29

Pff, nou ik hoop echt dat ik het ook niet krijg! Heb dat andere virus al gehad met de Kerstdagen, dat vind ik wel genoeg haha. Buikgriep lijkt me echt klote...!

Weer 'aan het werk', Sanne? Tong uitsteken

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:37

Georgette schreef:

ik vond jumping ook tegenvallen.

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 12:39

Was je gisteren of zaterdag gegaan Anneke? Ik was zaterdag gegaan en het begin vond ik niet zo leuk, maar later bij de Grote Prijs van Amsterdam werd het echt super spannend! Ik had alleen wel verwacht dat er meer kraampjes ed. zouden zijn...

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 13:01

Ik vond jumping vorig jaar niks aan! Maar dat zei Annemiek al.

@ Do: Ja , maar ik kan kan even niet verder. Dus ik mag internetten todat ik weer verder kan.

Dominiqueee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 13:08

Niet verkeerd, betaald Bokken!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 13:20

Ja best lekker!

Hihi, mijn vorige reactie verwijderd, was bedoeld voor een ander topic, op de één of andere dwaze manier hier gepost!