Sanniiy16 schreef:ow okee
Shenavallie zou nog komen op bokt, maar denk dat die dr binnenkant van dr oogleden aan het bekijken is
"
Ik ga douchen ik 'stink' naar paard
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sanniiy16 schreef:ow okee
Ik ga douchen ik 'stink' naar paard
.
. Morgen ben ik nog lekker vrij, dus ga ik een poging wagen om in de buitenbak te rijden (ik neem m'n fotocamera mee
).
. LIQUITA schreef:Haai............![]()
Ik ben er weer...heb een heerlijke vakantie gehad. Er lag nog voldoende sneeuw om te kunnen skiën, maar s'middags werd de sneeuw wel wat slecht omdat het te warm was. Dus s'morgens skiën en s'middags aprés-skiën en genieten van het zonnetje.
Vandaag weer lekker een Penny-dag gehad en Liquita heerlijk verwend. 1½ uur in de paddock met VIP, ½ uurtje in de stapmolen, even rennen in de buitenbak, heerlijk rollen in de binnebak en natuurlijk een flinke poetsbeurt gegeven. Morgen ben ik nog lekker vrij, dus ga ik een poging wagen om in de buitenbak te rijden (ik neem m'n fotocamera mee
).
Kortom....fijne fakantie gehad, maar het is ook heerlijk om weer thuis te zijn.
!
! 

. 
, Jolanda en Norbert.
.

.
Shenavallie schreef:Die tweede foto van Sheilo en Liquita vind ik echt heel mooi!!!! B.t.w. nog de hartelijke complimenten namens allen die bij mij over de vloer komen en de foto's van Maisie hebben gezien
sorayaaaaa schreef:maar die kindjes die over de manege rennen zijn irritant
als die er niet zijn is het pas lekker rustig!
?? Hackie schreef:sorayaaaaa schreef:maar die kindjes die over de manege rennen zijn irritant
als die er niet zijn is het pas lekker rustig!
Agossie, waren we vroeg zo niet allemaal??

Sanniiy16 schreef:jaah heel vervelend
want dan gaan ze ook weer op het verboden stuk lopen met die manege knollen

l0rdJ schreef:Is het trouwens al zeker dat het droes is bij jolly?
Zou wel balen zijn voor de eigenaresse!
?