manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 13:32

Wat raar Bar? Hoe liep ze vandaag? Kun je nog naar Ermelo?
Thirz, die eerste foto van Sunny d'r hoofd is echt heel mooi! Yvonne moet er toch wel blij mee zijn! Jammer dat Nous weer een scheurbui had! Hoe was het vandaag? Weer beter? Heel fijn dat Orson goed liep gisteren, eens kijken hoe hij er vandaag bij loopt! Haha hij zal wel gedacht hebben: wat komt die nou bij mij doen?? Heel leuk om te horen dat je me vooruit vind gaan Lachen
Ik duim voor mooi weer voor je Anne! Én vrijdag én zondag (dan ook nog maar zaterdag haha).

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 14:07

Ik ben vandaag nog niet geweest, Iris was vanochtend op stal, die zei dat ze nog een beetje kreupel liep (ze zei: 'Het is dat ik weet dat ze niet helemaal goed loopt, anders had ik het niet gezien.")
Dus ik ben benieuwd hoe ze vanavond loopt. Als ze zondag nog niet beter loopt kan ze niet mee naar ermelo en kan ik dus niet gaan Boos!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:02

En Bar, hoest nu met Shaar? Ik duim voor je dat ze weer goed loopt zodat jullie lekker samen naar Ermelo kunnen!
Eh foto, hij staat wel op mijn website...donkere krulletjes Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:43

Heej Bar, balen hoor van Shaar, hoe is het nu?

Was nog vergeten te melden dat ik ook zaterdag niet kom thirz.
Wilco was gister jarig en van t weekend krijgen we allemaal visite.
Heb hem zelf lekker uit eten genomen.

Nou Daniël heeft hopelijk ook weer even zn ziektes achter de rug.
Had laatst natuurlijk de waterpokken, de vlekjes zijn bijna weg.
Had ie sinds vorige week donderdag ineens nieuwe vlekjes in zn gezicht erbij, dus ik dacht al; nee hé, toch geen krentenbaard.
En jahoor, het was krentenbaard.
Dus heb vanaf vrijdag tot nu elke dag mn huis gepoetst en Alles waar Daniël mee in aanraking komt gewassen, kleren, beddengoed, speelgoed, gewoon om gek van te worden, had gewoon smetvrees op het laatst.
Maar nu is het gelukkig voorbij en kan ik weer rustig ademhalen zucht.

Gister op jade gereden.
Was leuk, ze lijkt wel een beetje op wilco...ADHD-pony.
Daarna op Voice gaan rijden alleen toen wilden mn gewrichten niet meer in mn handen, dus ben na 20 min. al gestopt, baalde enorm.
Effe kijken of ik vandaag wel kan rijden want mn handen doen nog pijn.

Maar heb nu al weer zin om een keer op jade te rijden hoor mariekje!
En als mn cap er is, gaan we op strandrit hé!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:52

Jeetje heb je zoveel pijn in je handen Nel? Pfoe dat is niet niks zeg! Weten ze al wat het precies is?

En wat is krentenbaard dan? Arme Daniël! Hij heeft echt het ene na het andere he?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:56

Ja heb reuma, heb 7 juli afspraak bij de reumatoloog.

Krentenbaard is besmettelijk, lijkt op waterpokken.
T zijn vlekjes rond de mond en het pus wat er uit komt is besmettelijk.
Ze kunnen zichzelf er ook weer mee besmetten op andere plekken van hun lichaam.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 19:18

Thanks voor t duimen alvast Bianz Knipoog Voor vandaag heeft t iig al gehlopen: mooi weer én geen regen! Haha! *wel veel wind Huilen van het lachen "Anne je haar danst" haha
En toen t zonnetje even doorkwam, waren we toch wel een beetje blij dat t zo niet de hele tijd was. Is zo lastig je ogen open houden dan. Maar dus lekker een middagje fotograafje en model gespeeld Cheese! Pling Was leuk! Dus wie nog tips heeft voor een mooie lokatie waar we ons de volgende keer kunnen vermaken: roep maar! Haha! haha
Zal zo wat foto's van Thirz plaatsen.
(Ow en Thirz, t is 1,15 GB, dus dat past makkelijk op een DVD Lachen Als we dan nog een middagje doen, kan dat er zelfs nog wel achter Ja Hij is al gebrand, dus neem hem morgen mee! Heb gewoon alles erop gezet hoor, ook net nie scherpe enz. Kan je ze zelf uitkiezen Lachen )

Ow hè bah Nel.. Reuma... Hoe is t nu met je handen? Nog steeds last? Lijkt me zo erg hè, om bij alles wat je doet te denken over de mogelijke consequenties..
En dan Daniël weer ziekjes, gelukkig lijkt het nu dan weer over te zijn. Hopen dat hij nu écht ziek vrij blijft! Wel nog gefeliciteerd met Wilco Lachen Jammer dat op zaterdag de visite komt, en dat je niet kan komen kijken. Maar met de visite is t vast ook heel gezellie!

Ik ga even wat leuke foto's uitzoeken om te plaatsen Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 20:56

Hier dan de foto's Haha!

Op t bruggetje in t Nollebos
Afbeelding

Op t duin Lachen
Afbeelding
*en ja t waaide best ja Tong uitsteken

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En wij zouden wij nie zijn, als we niet ook een béétje gek deden Haha!
Ik vlieeeeeeeg!
Afbeelding

En nee dit is niet geshopt, en ja de zee was best koud Vork haha. Maar van op t strand zijn wordt je hoe dan ook vrolijk Pling
Afbeelding

I still believe I can Fly Muziek!
Afbeelding

En hondje ook op de foto Tong uitsteken
T baasje bleef maar roepen: "is t geen plaatje? O, mooi hoor zo! *zit* ja, als t moet doet ie t nie hoor* Uhm.. loop maar gewoon door ok? Huilen van het lachen
Afbeelding

En tsja, een boom.. Daar moet je natuurlijk ook even ín!
Afbeelding

en dat was stiekem nog best hoog Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
Afbeelding

Heb nog meer leuke, maar hier laat k t maar ff bij Knipoog haha

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 09:32

Leuke foto's hoor! Hadden zo hier en daar nog wat scherper gemogen denk ik, maar da's een kwestie van oefenen he Knipoog
Hoe is het met Shaar vandaag, Bar? Gisteren geen update gehad?
Nel en Marieke naar het strand met paardenwissel: leuk! Daniël zag er gisteren weer goed uit Nel!
Gisteren kwam Arie Boer; er moest zoals verwacht veel aan mijn zadel gedaan worden, al konden correcties op het zadel het probleem niet echt oplossen. Uit de zadelzoektocht van mijn nicht en mijzelf wist ik al dat zijn bouw (hoge schoft, brede bouw) een drama is voor een goed zadel vinden in confectiemaat. Heb nu dus een korrector onder het zadel liggen, daarmee kan het zadel tot zijn laatste rit passende worden gemaakt op hem. Dus da's superfijn!
Heb trouwens ook nog mijn Anky pad en bontonderlegger te koop gezet omdat ze nu al helemaal niet meer onder mijn zadel passen: als je toevallig interesse hebt, ff op mijn naam zoeken Haha!
Straks naar stal; lekker les! Daarna pijlsnel douchen en op naar Rotterdam. Veel plezier met de voetbal vanavond, lees morgen de verslagen wel Lachen

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 09:38

Sjonge jonge... ik weet t echt niet meer.
Heb net een stuk over t harde met dr gestapt en wat gedraafd (je kon t nog een klein beetje zien). Daarna in de binnenbak wat rondjes gerend, op een kleine volte rechtsom was t nog wel te zien (het is ook rechtsvoor). Daarna ging ik een stukje aan de hand galopperen en daarna liep ze opeens helemaal goed?
Dus weet nou niet of ze nog echt kreupel is, of dat ze gewoon stijf is? In de middendraf na de galop was er echt niets meer te zien!
Ik ga dr vandaag maar eens onder het zadel een beetje los werken, heb zelf het idee dat ze gewoon super stijf is!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 09:46

Nou het klinkt idd wel erg vreemd hoor Bar! Wil Shaar misschien niet naar Ermelo en trekt ze daarvoor d'r truckendoos open?? Tong uitsteken Ben erg benieuwd hoe ze nu loopt onder het zadel!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:31

Ze was vandaag eerst nog wat stijf, in stap was er niets te zien, ik ging draven en toen begon ze licht kreupel te lopen. Gewoon een beetje los gedraafd en toen beide kanten gegaloppeerd, daarna was t zo goed als weg. Nog even doorgereden en niets meer te zien!
Gelukkig!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 14:50

Hoi!
Gelukkig is de krentenbaard alweer bijna over bij Daniel Nel! Leuk dat je op Jade hebt gereden, moet je niet starten op de staldag Knipoog Hopelijk kan de reumaloog je verder helpen de pijn onder controle te houden!
Dagje foto's maken was leuk Ja Alleen na 2 uur model zijn kan je niet mee spontaan lachen, hihi!
Anne heeft nu ook die van mij, dus kan ze die zelf posten!
En Bianz heeft nu een zadel waarmee ze jaaaren kan doen; echt fijn dat je die zekerheid hebt!
Gister wijkdag was ook gezellig, had bijna mn boer met woonboerderij, beetje jammer dat ie te oud was Clown Tong uitsteken Wedstrijd daarna was wat minder..volgende keer gaat Kim als coach langs de lijn staan he *LOL*

Anne nog lekker op buitenrit geweest? Wij (Bianz, Marieke en ik) hebben lekker een ritje op zn zondags gemaakt (lees: relaxed!) Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:31

Hoi hoi,

ja t was zeker leuk om op jade te rijden, maar kan er echt geen 2 achter elkaar doen, maar misschien kan dat als ik bij de reumatoloog ben geweest.

Leuke foto's hoor, zijn erg mooi!

Bar; hoe is het nu met shaar, nog naar ermelo gegaan?

Lekker hoor op buitenrit, heb er zelf ook weer zin in, en ook om op jade naar t strand te gaan.

Gister zijn we voor een nieuw zadel wezen kijken, we hebben er 2 uitgekozen en die komt ie als het goed is a.s vrijdag passen.
1 leren dressuurzadel en 1 kunstof, ong dezelfde als mariekje maar dan zonder suéde (hoe schrijf je dat?) zit en knie vlakken.
HEB ER ZIN IN!!!!!!!!!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:52

Thirz schreef:
Wedstrijd daarna was wat minder..volgende keer gaat Kim als coach langs de lijn staan he *LOL*

Achja, je weet wat ze zeggen over de beste stuurlui die aan wal staan he Bloos Hoorde vandaag weer dat Nederland gaat proberen om de wedstrijd over te laten doen. Omdat die gast van Rusland er eigenlijk uit had gemoeten. Nou, denk niet dat t gaat gebeuren (en dan kan heel Nederland de vlaggetjes wéér op gaan hangen Huilen van het lachen )

Ik zei het gisteren al, maar hele gave foto's hoor Ja Zijn leuke foto's om uit te vergroten. Anne, kom maar op met jouw foto's! Ben erg benieuwd.

Balen Nel, van je reuma. Welk soort is het? En bij welke reumatoloog zit je? Hopelijk kan ie je een beetje helpen met medicijnen oid om het allemaal wat draaglijker te maken. Zou lekker wezen.

Volgende week staat voor mij weer een avondje naar stal op de planning Lachen Ik ga me steeds beter voelen dus hopelijk kan ik nu langer dan een kwartiertje blijven. Kan ik meteen naar jou en Orson kijken Bianz! En misschien dat jullie (thirz en marieke) ook op stal zijn dan. Zou gezellig wezen Lachen Verder ga ik me helemaal met Nous bezig blijven want ik mis haar echt enorm. En misschien klim ik er (met behulp van minstens een brandweerladder Knipoog ) er nog wel even op. Ik kan gewoon niet meer wachten tot na mn bevalling whaha

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 20:04

Ja, oefenen mag nog steeds idd, maar toch ben ik wel happy met deze foto's *Stiekem toch wel een beetje Bloos* haha. En tis gewoon leuk om zo een middagje lekker te denken over leuke mogelijkheden enzo.
Fijn hoor dat je nu een goed zadel hebt voor Orson! Haha!

Heel die wedstrijd over? Nouja opsich wel een idee! Wie weet winnen we dan wel, wie weet hadden we zelfs wel gewonnen als er wél terecht rood was uitgedeeld, wie weet.. jaja diehard oranje fan Tong uitsteken Bij onze buren hangen de vlaggetjes er trouwens nog gewoon hoor. In de wijk op wel meer plekken trouwens. Denk dat ze die uitslag nog even afwachten voordat ze t eraf gaan halen Vork

Haha, de tegenvaller van de dag: de ringrijder was te oud Vork We hebben de hele aaf Thirz nog op moeten peppen, zo terleurgesteld was ze. Hè Thirz Knipoog haha. Ach je kon ook nog voor t hotel gaan hè Tong uitsteken
*ziet Kim daar al langs de lijn staan* "Hee poepies, vergeten jullie die linkerkant niet!" Huilen van het lachen haha. Maakt t voetbal volgens mij wel nóg leuker! Weet je zeker dat je nie wou gaan solliciteren Kim? Tong uitsteken

Jaaa, Marcelle en ik hebben nog lekker buiten een ritje gedaan Lachen Galoppeerpad *met poepstop net van te voren en wegspringactie-"wha een blaadje"-onderweg Huilen van het lachen Was te voorspellen*, daarna nog een stukje nieuwe bos gedaan en toen weer terug. Was lekker weer een keer Pling Wel iets minder relaxt dan op Bravour, maar zeker ook wel genoten. Nalex blijft zo raar onvoorspelbaar. Ieder paard natuurlijk, maar hij is net ff anders.
*denkt weer aan die ene keer met Marieke Huilen van het lachen Staat een meisje in de brandgang naar de paarden te kijken, stappen er rustig voorbij en ineens schiet ie opzij "WHA Wow! dat was een klein meisje!"
Ach gelukkig schiet hij er niet vandoor als hij iets ziet. Hij gaat alleen maar op de rem of spring ineens opzij.

*nu eens ff een leuke selectie maken om te plaatsen*

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 21:17

Hier wat foto's van mij Lachen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Thirz nog: "pas op voor die... golf" Huilen van het lachen
Afbeelding

Tsja, thirz klimt in de boom & ik speel verstoppertje Vork
Afbeelding

Thiiihiirz?
Afbeelding

Lol 'tussen' t riet Tong uitsteken
Afbeelding

Nou hier zijn ze dan toch nog hoor Thirz Tong uitsteken

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 08:55

Leuk van je zadel Nel; ben benieuwd!
Ja Kims; ik leg Nous toch neer a la een kameel, kan je dr zo op Clown Maar helaas: ben deze week veel werken, dus ben er geen enkele avond! Dus dan wordt het voor mij n andere x!
Anne lekker op buitenrit geweest; fijn dat het weer kon Lachen En jouw foto's zijn ook cool!!

Ga nu eens bij Nous en Orson kijken...eens zien of Nous nog verliefd is Huilen van het lachen

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 13:41

hey de foto's zijn echt superleuk geworden, ben heeeeel erg jaloers....als jullie nog modellen zoeken om te oefenen? ik meld me bij deze aan....
Kims, had je mn sms nog gehad over dat net wat ik op mn werk had, je mag het hebben, dus zal t in je kast op stal leggen.....als je donderdag komt kan ik je evt wel ff helpen met Nous, want dan ben ik er zoiezo...
De wijkdag was inderdaad gezellig, erg jammer van die te oude boer.... maar we hebben wel gelachen haha...en ik zie heeeeel rood van het verbranden, auw....
Nel, snel maar plannen dan wanneer je op jade wil rijden, kan ook n keer inplaats van les....ohnee, mocht geen week overslaan van Carolien hahaha....
straks komt er een meisje kijken die jade misschien van de zomer bij gaat rijden, ze heeft net dr diploma paardenhouderij en ze vind het leuk om jonge paarden verder te rijden...nou kom maar op hahaha.....

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 20:55

Mooie foto's ook hoor Anne Ja Je staat er leuk op. Goeie kwaliteit ook hoor Thirz!

@ Marieke: Ik heb je sms helemaal niet gelezen? *kijkt in mobiel* hey, hij staat er wel in! Misschien dat nick hem heeft gelezen maar niet gezegd heeft dat ik een smsje had ofzo. Ik geef m straks wel een schop onder zn kont Extreme duivel Dankjewel in ieder geval! Super hoor, dan hoef ik niet helemaal naar de Ikea! Ik denk dat ik er dan donderdagavond ook ben. Ligt ook een beetje aan de ava-elektroman. Die kan 's middags komen. Zal je net zien dat ie er pas om 5 uur is ofzo. Als ik dan de boel nog ff moet controleren, eten moet koken etc. dan wordt het weer een beetje laat. Maar ik laat het wel weten! Ik stuur wel een sms oid Lachen
Leuk trouwens dat je misschien iemand hebt gevonden voor Jade. Klinkt iig veelbelovend. Hopen dat het klikt.

Ohjee, is Nous verliefd op Orson? Huilen van het lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:23

Hoi hoi,

Kims; ik zit bij dr van krugten, erg aardige man, ben vandaag bij hem geweest.
Maar ik moet het zelf allemaal nog even verwerken wat ie heeft gezegt, dus kom hier later wel op terug met jullie.
Was een beetje geschrokken, maar t komt wel goed, geloof ik!

Mariekje, leuk dat er iemand komt kijken voor jade, hoe heet ze?
Ken wel een paar meiden die paardenhouderij doen of hebben gedaan.
En donderdag ga jij maar gewoon op jade lessen, dan ga ik er af en toe op als sommige dingetjes minder gaan...vooral het aangalloperen haha... Knipoog

Anne, ook mooie foto's van jou hoor, echt gaaf effe lekker fotomodellen!!!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:55

Ik ben geslaagd!!!!! Haha! Haha! Mijn presentatie ging goed en de vragen ook! Dus lekker mijn diploma getekend en met een big smile naar huis gereden! Nu even geen school meer!
Nel, dat klinkt slecht, heb je gepbt. We horen het wel als je er meer over wilt vertellen.
Anne, leuke foto's ook! Ik stem ook voor nog eens een shoot op het strand Lachen Of nee, eerst maar eens van Orson, die staat al op de lijst haha!
Marieke, heb je nog gesmst; hoe was het?
Thirz, hoe was het met de verliefdheid vandaag? Gisteren toen ik het hoofdstel 's avonds nog ging passen, kwam Nous weer hinnikend en piesend op Orson afrennen, te grappig om te zien haha!
Kims, ik ben donderdagavond ook wel op stal, maar ga meestal meteen na mijn werk dus weet niet of ik je zie! Vrijdagavond personeelsuitje en bruiloft, dus dat schiet ook al niet op Knipoog
Ga nu lekker naar mijn bed, ben doodop van alle spanning!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 21:59

GEFELICITEERD! Bianz, echt super!!!!!

Heb je al gepbt.
Was je al voor haha

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 22:04

Jeej, echt super Bianz! Go jij! Go jij!
Nous baalt een beetje omdat er geen leuke paarden (volgens haar dan) in dr wei staan, ze loopt dan langs t draad naar iedereen verderop te hinniken ROFL Spoort niet hoor, beter is hengstigheid weer snel over! Maar ze is er nog niet helemaal over uit of ze voor de man of vrouw gaat Clown
Ja Marieke: hoe was t? Vond ze Jade leuk en was t een goede combi?
Tjee Nel, klinkt heftig Ach gut Als we iets kunnen doen moet je t zeggen he!

Ik ga ook slapen, morgen gaat mn wekker om 6 uur Dromen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 09:58

Whaaa! Super gefeliciteerd Bianz Hyper! Heerlijk lekker van je school af weer! Haha! Go jij! Go jij!
Haha, nou Thirz we krijgen t nog druk Tong uitsteken Zowiezo hebben we de groepsfoto natuurlijk al een keer Ja Maar wil best nog een keer oefenen hoor. Maken we er met zn 4ren een foto-middagje van Pling haha

Gekke Nous Huilen van het lachen meteen verliefd op jan en alleman Tong uitsteken
Was lekker vroeg dan vanmorgen Thirz! Kon je der wel uit?

Ow phoe, als je er zelf zo van schrikt, klinkt het inderdaad heftig Nel.. Ach gut

Hoe was t Mariek? Klinkt het tussen haar en Jade? en met jou?

*kijkt buiten* Ik denk.. dat ik vandaag toch maar mn spulletjes naar buiten ga slepen. Zo hele dag binnen zitten is ook niet alles..