Thirz, die eerste foto van Sunny d'r hoofd is echt heel mooi! Yvonne moet er toch wel blij mee zijn! Jammer dat Nous weer een scheurbui had! Hoe was het vandaag? Weer beter? Heel fijn dat Orson goed liep gisteren, eens kijken hoe hij er vandaag bij loopt! Haha hij zal wel gedacht hebben: wat komt die nou bij mij doen?? Heel leuk om te horen dat je me vooruit vind gaan
Ik duim voor mooi weer voor je Anne! Én vrijdag én zondag (dan ook nog maar zaterdag haha).
*wel veel wind
"Anne je haar danst" haha
Was leuk! Dus wie nog tips heeft voor een mooie lokatie waar we ons de volgende keer kunnen vermaken: roep maar!
Hij is al gebrand, dus neem hem morgen mee! Heb gewoon alles erop gezet hoor, ook net nie scherpe enz. Kan je ze zelf uitkiezen 

haha. Maar van op t strand zijn wordt je hoe dan ook vrolijk 

Hoorde vandaag weer dat Nederland gaat proberen om de wedstrijd over te laten doen. Omdat die gast van Rusland er eigenlijk uit had gemoeten. Nou, denk niet dat t gaat gebeuren (en dan kan heel Nederland de vlaggetjes wéér op gaan hangen
dat was een klein meisje!" 

Dankjewel in ieder geval! Super hoor, dan hoef ik niet helemaal naar de Ikea! Ik denk dat ik er dan donderdagavond ook ben. Ligt ook een beetje aan de ava-elektroman. Die kan 's middags komen. Zal je net zien dat ie er pas om 5 uur is ofzo. Als ik dan de boel nog ff moet controleren, eten moet koken etc. dan wordt het weer een beetje laat. Maar ik laat het wel weten! Ik stuur wel een sms oid
Spoort niet hoor, beter is hengstigheid weer snel over! Maar ze is er nog niet helemaal over uit of ze voor de man of vrouw gaat
Als we iets kunnen doen moet je t zeggen he!
Heerlijk lekker van je school af weer!