Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 11:12

Wrijf het er maar goed in hoor dat ik binnen mag blijven en jullie heerlijk in het zonnetje kunnen zitten.

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 11:15

hihi,

nou ik zit ook binnen hoor (al ga ik zo weer naar buiten)
ik ben aan het zoeken naar een zadel ik word er gek van dat gezoek.
en ik zie trouwens in je onderschrift dat je bijna vakantie hebt joh dus nog effe doorbijten.

gr shir

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 11:24

Klopt dan heb ik 14 dagen vakantie dus allerlei verzoekjes omtrent de paarden kan je bij mij indienen mits je mijn hulp kunt gebruiken.
Moet alleen even afwachten of Layla niet bij mij komt omdat mijn zus (ja het zal ook weer eens niet) haar enkelbanden heeft ingescheurd. Volgens de dokter moet het deze week "over" zijn maar ik vraag het me af. Kreeg dat ook net te horen.... Maar ik verwacht het niet hoor dat ze weer komt.

Maar goed het aanbod blijft staan voor degene die er gebruik van willen maken

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 11:30

okidoki,

zal het onthouden.
gescheurde enkelbanden au heb ik ook eens gehad was geen pretje (was van een knollie afgevallen en daarna nog een keer van een scooter met val van kola)
gr

duckie

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 13:12

Ja, dat kan ik me nog wel herinneren Shir... We waren er niet afgevallen maar het was glad en we gingen schuiven en jij dacht ons met dat been nog even tegen te houden Dat ging dus niet

Gelukkig kunnen we daar nu om lachen !!

Loes, echt een schatje zeg!!

Karin, een gedurfde aankondiging op bokt... zomaar je diensten aanbieden Ik weet niet hoe de weken vorderen met het land, maar misschien dat je op dinsdag en/of donderdag Kola op het land wilt zetten, als er een plekje vrij is uiteraard Dan ben ik er namelijk niet

Iedereen de groeten en tot woensdag!! Dan nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik op minivakantie

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 13:26

ja maar ik heb toch tijd genoeg en als ik wat voor anderen kan doen dan doe ik het graag. Er staan ook altijd genoeg mensen voor mij klaar en zo kan ik wat terug doen en zo erg is het niet hoor om paardjes van en naar het land te brengen of om met ze bezig te zijn.

Maar komt goed hoor met Kola. Geen zorgen en veel plezier op je minivakantie. Je werkt hard genoeg op het moment toch......

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 13:28

als we toch gaan beginnen en je durft het aan met vernania mag die ook wel hoor. hihi

gr shir

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 13:39

nou vernania ......oehhhh die is gevaarlijk....ik weet niet of ik dat wel durf.........nee hoor komt goed

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 15:22

Uhmz Gold houd ook erg van aandacht dus als je iets met haar wil doen is t altijd goed
En nGold is natuurlijk ook ontzettend lief

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 16:32

zo je gaat het nog druk krijgen spettertjuh, en aangezien je een welsh kenner bent mag je me altijd bijstaan met Unox hihihi. Heb soms wel een oppepper nodig .

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 17:05

goldflower schreef:
Uhmz Gold houd ook erg van aandacht dus als je iets met haar wil doen is t altijd goed
En nGold is natuurlijk ook ontzettend lief

Alleen natuurlijk als je er zin in hebt en/of tijd hebt ,want wil me nie opdringen natuurlijk,of lkkr makkelijk zn door mn paard in iemand anders zn schoenen te schuiven,,want zo ben ik niet !!!
Kijk ik kom zoveel mogelijk zelf ,maar t is natuurlijk altijd fijn als ze er extra uit is ,maarja ik begrijp dat iedereen dat wil voor zn paard natuurlijk
Maar mocht je er zin in hebben om eens met haar te tutten of op t land ,of wat dan ook dan is dat altijd goed natuurlijk.
En mocht er iemand een beroep op mij willen doen dan is dat natuurlijk ook altijd goed ,ben ook nie zo moeilijk om te helpen

Nou groetjes.

duckie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 21:41

spettertjuh schreef:
ja maar ik heb toch tijd genoeg en als ik wat voor anderen kan doen dan doe ik het graag. Er staan ook altijd genoeg mensen voor mij klaar en zo kan ik wat terug doen en zo erg is het niet hoor om paardjes van en naar het land te brengen of om met ze bezig te zijn.

Maar komt goed hoor met Kola. Geen zorgen en veel plezier op je minivakantie. Je werkt hard genoeg op het moment toch......

Bij voorbaat heel hartelijk dank Karin!! (maar maak jezelf niet te druk he Je hebt immers vrij )

Ik heb vorig jaar ook veel de paarden erin gezet of eruit gehaald... zat toch op school, maar nu loop in natuurlijk stage... vandaar!

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 23:13

Karin,

kun jij in deze weken ze dan ook allemaal buiten en binnen zetten. Het zijn er maar 41.

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 07:18

johnvt schreef:
Karin,

kun jij in deze weken ze dan ook allemaal buiten en binnen zetten. Het zijn er maar 41.

John

Is geen probleem hoor, heb ik vorig jaar ook gedaan toen ik vakantie had in september weet je nog?????? Maar het zijn er geen 41 maar 39 want Mos en Champ mogen het land niet op want die zijn kreupel en Spaya denk ik ook niet en anders zet ik haar samen met haar (hoop ik deze week) nieuwe veulen en ik weet ook niet of Hognar (???) het land op mag want ook die schijnt niet goed te lopen dus..... zijn het er maar 38........

Goldflower geef ik ook wel wat extra aandacht hoor en Unox ook..... maar een echte welsh kenner??? Zo wil ik mezelf nu ook niet bestempelen hoor....

Het komt allemaal wel goed..... voorlopig eerst nog drie dagen werken bah bah bah......

groetjes

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 08:34

Karin, wil jij dan mijn pony van het land af halen!!??
Erin zetten kan ik zelf wel maar eruit halen kost namelijk soms wat tijd en moeite!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 08:42

hallo allemaal even een berichtje van mij

Fardos is vandaag 20 geworden!! *o/* *o/* lang zal hij leven lang zal hij leven lang zal hij leven in de gloria enz enz enz enz

En verder ook nog slecht nieuws
mijn konijn is gister bevallen het was een moeilijke bevalling van 2 veel te grote en licht misvormde nijntjes helaas hebben ze het beide niet overleefd!
het mocht helaas niet zo zijn!
Arme Luna (moeder konijn) heeft ze het zo zwaar gehad voor niks !

ik heb echt vanaf dat ik thuis kwam tot vanacht half 2 bij haar gezeten
ik had de dierenarts ingelicht maar iedereen was naar huis en had geen dienst
behalve Uilenreef!! helaas maar nee daar ga ik pas naar toe als het echt niet anders kan!

maar goed natas heeft er vast nog wel een paar voor me toch??!!!

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 08:42

Tuurlijk Eef maar ehhhh Robin is wel heeel erg gevaarlijk heb ik gehoord????? Ben je goed verzekerd?????

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 09:19

Sneu voor je Renee en ook al vanwege je kat..... het zit je niet mee hè deze week.

Gefeliciteerd met je grote ventje hoor.....en dat er nog maar heel wat gezonder jaartjes bij mogen komen voor hem.....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 09:23

Gefeliciteerd met Far!!!

En sterkte voor Luna

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 10:22

LIEVE FARDOS, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Nog vele jaren in goede gezondheid toegewenst, dag lieverd! DIKKE ZOEN,Warenko, Jet, Zarah

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 15:29

jeps far..gefeliciteerd met je vjd:D...

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 17:59

HOERA!!! Fardos van harte gefeliciteerd!!!! *o/*

Nee hoor Karin, hij is niet heel gevaarlijk hoor, alleen een beetje stout af en toe!!!

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 19:03

vandaag de DA weer geweest bij Unox, het is nog steeds niet over zijn hoesten en daarom wil ik een beroep op jullie doen. Unox moet zoveel mogelijk naar buiten ivm met de stof en daarom wil ik vragen of unox zoveel mogelijk het land op kan, ook als ik er niet ben want hij mag weer een week niet bereden worden en aangezien buitenlucht goed is voor een verkouden pony. Ik zou jullie heel erg dankbaar hiervoor zijn en mochten jullie hulp nodig hebben dan sta ik ook voor jullie klaar .

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 20:00

[quote/]Goldflower geef ik ook wel wat extra aandacht hoor en Unox ook..... maar een echte welsh kenner??? Zo wil ik mezelf nu ook niet bestempelen hoor.... [quote/]

Heel lief hoor Karin

[quote/]maar goed natas heeft er vast nog wel een paar voor me toch??!!![quote/]

Tuurlijk Rene ,je roept maar welke je wil en ze worden bezorgd hihi
Ook gefeliciteerd met Far en daty hij nog maar heel veel fijne jaartjes mag krijgen (K)

Enn San je vergad er wat bij te zetten ,dat je pony nie zomaar verkouden is ,hij is overgevoelig voor stof en daarom is de buitenlucht ook zo belangrijk

Maar goed over nie al te lange tijd staan de paarden gelukkig hele dagen buiten,maar voor Unox is dat echt ff belangrijk.
San kan hij miss nie mee dan iedere dag met Diddle en Spetter die komen ook redelijk vaak buiten,,tis maar een idee natuurlijk

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 20:52

melissa7 schreef:
vandaag de DA weer geweest bij Unox, het is nog steeds niet over zijn hoesten en daarom wil ik een beroep op jullie doen. Unox moet zoveel mogelijk naar buiten ivm met de stof en
daarom wil ik vragen of unox zoveel mogelijk het land op kan
, ook als ik er niet ben want hij mag weer een week niet bereden worden en aangezien buitenlucht goed is voor een verkouden pony. Ik zou jullie heel erg dankbaar hiervoor zijn en mochten jullie hulp nodig hebben dan sta ik ook voor jullie klaar .

Ik zou wel een beetje oppassen dat Unox niet te lang in het gras staat, het gras is nu nogal eiwitrijk, dan heb je er dalijk nog een probleem bij. (hoefbevangen) Dan kun je hem missch beter in de paddock laten zetten?? Is maar een idee hoor