Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat ging dus niet
!!
Ik weet niet hoe de weken vorderen met het land, maar misschien dat je op dinsdag en/of donderdag Kola op het land wilt zetten, als er een plekje vrij is uiteraard
Dan ben ik er namelijk niet
. goldflower schreef:Uhmz Gold houd ook erg van aandacht dus als je iets met haar wil doen is t altijd goed![]()
![]()
En nGold is natuurlijk ook ontzettend lief

spettertjuh schreef:ja maar ik heb toch tijd genoeg en als ik wat voor anderen kan doen dan doe ik het graag. Er staan ook altijd genoeg mensen voor mij klaar en zo kan ik wat terug doen en zo erg is het niet hoor om paardjes van en naar het land te brengen of om met ze bezig te zijn.
Maar komt goed hoor met Kola. Geen zorgen en veel plezier op je minivakantie. Je werkt hard genoeg op het moment toch......
Je hebt immers vrij
)johnvt schreef:Karin,
kun jij in deze weken ze dan ook allemaal buiten en binnen zetten. Het zijn er maar 41.
en daarom wil ik een beroep op jullie doen. Unox moet zoveel mogelijk naar buiten ivm met de stof en daarom wil ik vragen of unox zoveel mogelijk het land op kan, ook als ik er niet ben want hij mag weer een week niet bereden worden en aangezien buitenlucht goed is voor een verkouden pony. Ik zou jullie heel erg dankbaar hiervoor zijn en mochten jullie hulp nodig hebben dan sta ik ook voor jullie klaar
. 

melissa7 schreef:vandaag de DA weer geweest bij Unox, het is nog steeds niet over zijn hoestenen daarom wil ik een beroep op jullie doen. Unox moet zoveel mogelijk naar buiten ivm met de stof en
daarom wil ik vragen of unox zoveel mogelijk het land op kan, ook als ik er niet ben want hij mag weer een week niet bereden worden en aangezien buitenlucht goed is voor een verkouden pony. Ik zou jullie heel erg dankbaar hiervoor zijn en mochten jullie hulp nodig hebben dan sta ik ook voor jullie klaar.