Er zijn wat nieuwe ontwikkelingen te melden. Met ivy gaat het super goed en ze staat nog steeds heel gelukkig en blij bij mijn tante in Didam. Jullie hebben het vast al een beetje opgevangen hier en daar dat we toch door aan het oriënteren zijn geweest voor eventueel een paadje erbij.
Het is misschien iets vroeger dan we eigenlijk bedacht hadden, maar als je een paardje vind die heel goed bij je past moet je op dat moment een beslissing nemen. We hebben een heel lief paard gevonden en we zijn er een aantal keer wezen kijken.
Donderdag word hij gekeurd door de dierenarts en zou dan misschien van het weekend al kunnen komen als hij goedgekeurd word. We laten ook gelijk een mest onderzoek doen. Het is een KWPN ruin, 8 jaar, 1.65 hoog en heet Flynn.
Aaaah nee, wat naar Caitlin! Hebben ze verder nog meer gezegd over die rechterpees? Vind het echt zo sneu voor je
_Caitlinnn
Geplaatst: 31-10-13 22:04
Ja een heel uitgebreid onderzoek is er gedaan.. Kan het wel helemaal uit gaan schrijven hier maar het veranderd niks natuurlijk. Komt erop neer dat het niks HOEFT te betekenen en dat hij wellicht nog jaren door kan gaan als sportpaard maar het kan ook zijn dat er dus wel iets is met zijn pees en we dus weer zie hele molen ingaan net als met ivy.
Begrijpelijk Cait. Dat hij gevoelig is, is natuurlijk al geen goed teken.
Gaan jullie nog wel verder kijken naar andere paardjes?
Datjaa
Geplaatst: 31-10-13 22:11
Heel begrijpelijk idd. Nee je hoeft het ook helemaal niet uit te schrijven, maar was gewoon een beetje benieuwd *sorry* Het hoeft inderdaad niets te betekenen, maar er is idd wel een kans dat er iets mis is, en als je dan de hele medische molen weer door moet, nee dat voorkom je liever.
Neejoh dat geeft niks bedoel het ook niet banketstaaf maar heb natuurlijk erg veel mensen die het op dit moment vragen en heb het al best wat keren uit moeten typen zeg maar dus heb daar nu heel even geen zin in Zal het binnenkort nog wel even doen als het weer wat rustiger in mijn hoofd is.
En ik weet het niet thamar.. Je zit natuurlijk ook een beetje met de winter. Je koopt of voor of na de winter vind ik dus weet het niet. Hou mijn ogen open maar ga niet extreem zoeken nu denk ik.
_Caitlinnn
Geplaatst: 02-11-13 19:17
Ondanks de nare en vooral rare week heb ik vandaag zo ontzettend genoten. Ben weer lekker naar ivy geweest Was al bijna een maand geleden dat ik der had gezien.
Ze staat daar echt zo fantastisch! Doet me echt goed!
Erg leuke foto's Cait! Fijn dat ze het daar goed heeft.
_Caitlinnn
Geplaatst: 09-11-13 16:20
wat zijn jullie stil
xSannee
Geplaatst: 09-11-13 16:32
Sorry
Wij hebben nu sinds een tijdje een nieuwe pony in de les lopen Hij is op de manege geboren (moeder was drachtig gekocht) en toen hij 4,5 was een keertje ingereden. Voor de zomervakantie heb ik hem voor het eerst in de les gereden, toen heeft hij een tijdje rust gehad en nu loopt hij al weer een paar weken mee. En ik vind hem erg leuk! Weer helemaal anders dan Satino, maar erg leuk