KNHS instructieweek 10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

X_Michelle_X

Re: KNHS instructieweek 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:51

Weetjeee, ik ging vandaag zonder zadel rijden, later ook zonder hoofdstel, nog iets later ook zonder touwtje, helemaal kaal dus zegmaar, ow, en ik rijd thuis altijd zonder cap ;)
maaaaarr toen ging mijn paard mij pesten en ineens met hele scherpe bochten van hand veranderen of gewoon de bocht omscheuren en toen heb ik maar weer een touwtje gepakt en weer om de hals gedaan, zodat ik dat kon pakken als ze weer zo raar deed, dan gaat ze namelijk hard (ja, mijn paard kan niet normaal draven als ik zonder hoofdstel rjid :') ) en zomaar uit het niets keert ze om, dat is echt lastig, maarjaaaaa :+
kom trouwens net pas van me paard af :o

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:52

Elise95 schreef:
Niet waar :P. Okej slimmer dan jou, maar dat is logisch. Welke andere idioot gaat er nou midden in de nacht yoga doen :+

Eh, dat heeft niets met slim te maken!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:53

X_Michelle_X schreef:
Elise95 schreef:
Niet waar :P. Okej slimmer dan jou, maar dat is logisch. Welke andere idioot gaat er nou midden in de nacht yoga doen :+

maar dat was gewoon grappig, omdat ik een beetje druk was... :o
Hahahahahahah, die Dewi toen....
Hahahahahha, lag ik eindelijk stil, was het: "Draai je eens om, ik voel me bekeken."
whahahahahahahahahahahaha :')

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:54

X_Michelle_X schreef:
Elise95 schreef:

Maar wel iets met je hersens. Want volgens mij klopt daar iets niet :')

Maar jou paard is cool :D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:58

Ik weet dat mijn paard coowl is, en t is toch altijd zo'n paard zo'n baas? :+ tja, mijn paard houd van bier, maar ik ook :D :P
Met mijn hersens is niets mis, kwam door de chocola geloof ik :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 00:56

hooii
Ik heb niet echt zin om bij te lezen is er nog wat spannends gebeurt?

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 09:02

X_Michelle_X schreef:
Ik weet dat mijn paard coowl is, en t is toch altijd zo'n paard zo'n baas? :+ tja, mijn paard houd van bier, maar ik ook :D :P
Met mijn hersens is niets mis, kwam door de chocola geloof ik :')

Ow dat verklaard een hoop :')

@Laura
Volgens mij is er niks spannends gebeurd.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 10:13

Goodmorning,
Wat gaan nullie vandaag aan jullie moeder geven?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 10:23

van alles, paps heeft een magentron\oven, een theepot en een frituurpan gekocht waar me zus en ik aan meebetalen voor me moeder :D

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 11:08

sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry

ben een tijdje van de aardbodem verdwenen en weggeweest uit dit topic,

kan iemand een korte samenvatting geven? :+

En hoe zit het met de shirts / polo's? :)

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 11:47

Fleurrr_ schreef:
sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry

ben een tijdje van de aardbodem verdwenen en weggeweest uit dit topic,

kan iemand een korte samenvatting geven? :+

En hoe zit het met de shirts / polo's? :)

Ik ga helaas noodgedwongen een poosje verdwijnen uit dit topic of iig er weinig zijn.
Gister is mij laptop overleden zomaar opeens, ik was aan het bokken en toen viel hij zomaar uit.
Het eerste wat ik dacht lege batterij dus ik grijp naar de stroomkabel maar die zat in me laptop en toen dacht ik oh wacht vakantie geweest stekker uit stopcontact, maar die zat er ook in, toen nog naar de stoppenkast maar daar was alles ook goed en toen even de fohn, in dat stopcontact gedaan om te testen (het was het eerste wat ik zag :+ ) maar alles deed het gewoon.

Het leek wel of ie werd overgenomen door aliens hij ging zichzelf alsmaar opstarten en uitzetten dat ik de accu eruit heb gehaald en paar keer nog geprobeerd maar weer zo raar. Ik stressde hem toen zo erg, ik heb laatst een backup gemaakt van me comp (gelukkig) maar daarna nog al mn foto's van faya erop gezet, snel voor de vakantie, geen backup, dom natuurlijk achteraf maar ik dacht ik doe het na de vakantie wel. Toen deed ie het gelukkig nog 1 keer snel alles op sd kaart gezet en echt 2 tellen na ik dat had gedaan kapte die ermee............ Nu doet ie niks meer soms gaat ie opeens aan zomaar en dan geeft ie zwart scherm en dan weer uit en dat alsmaar. Zit nu ff op mn vaders computer maar ik zal dus weinig online zijn :(

Verder was er een meeting en over de polo's is niet echt een duidelijk iets uitgekomen nog.....

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 12:07

Ah, vera, dat is niet zo mooi!!!
Ik krijg in de zomervakantie een laptop (oa voor school :+ ) dus ik al tot 's avonds laat dan online zijn :')

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 12:13

Balen Vera. Die van mij is ook pas overleden :(. Maar ik leen die van mijn vader gewoon :D.

@Fleur
Jaaaa je ben er weer :D. We hebben donderdag gemeet en de polo's en sweaters, moeten we nog eens gaan bestellen :j.

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 12:19

Ik baal best erg... er is in november een nieuwe hardeschijf ingezet (wat best duur was) en dan kapt ie nu weer, schijf viel niet onder garantie en ik ga zo het bonnetje opzoeken maar volgens mij heb ik dat ding op 6 of 7 mei gekocht 2 jaar geleden, wat dus inhoud dat die net verlopen is.
Wrs krijg ik voor school ook volgend jaar een laptop hoop ik tenminste, de meetse 4e klassen kregen er een, laat ik daar dan ff bijzitten :+, maar dan tot die tijd zonder :(

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 13:52

Aah das zwaar klote veer,
Ik heb mijn ma een boek en een douche verwen paket gegeven:D
Haha maakt niet uit je bent er weer:D

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 15:05

Ik heb een handdoek met sopjes en chocola gegeven :D.

Wel balen van je laptop. Maar wel super dat jullie er een van school kunnen krijgen. Wij krijgen dat echt niet.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 15:06

ik van me ouders VOOR school hoor :+

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 15:57

VOOR school. En wat doe jij VOOR school? :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:02

Helemaal niks haha net zo als ik:p

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 16:09

Haha.. Ik moet nu wat aan school doen. BAH!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 17:05

Hea balen man ik lig aan het zwembad

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 17:26

Naja waarschijnlijk moet je hem toch (deels?) zelf financieren.
Maar ben net met mn laptop bij mn oom geweest (die werkt als soort van computermonteur ofzo) heeft hem helemaal open gemaakt enzo maar niks te vinden van alles geprobeerd en die zei ja als je nog garantie hebt kun je het proberen, als je geen garantie hebt zijn de kosten waarschijnlijk zo hoog dat het niet interessant is... Heb net gekeken zit maar een jaar garrantie op die dingen :(.
Dus morgen even bellen voor een prijsidicatie (ofzoiets) maar denk dat het niks meer wordt.:n
Mooi balen, net nieuwe harde schijf enzo
Bah ben echt ff boos

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 17:45

Kan je de harde schijf niet over laten plaatsen ofzo?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 17:53

Mm ik denk dat dat wel kan maar ik zal het ff aan daniel vragen die komt morgen voor onze laptop

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 18:05

Mams en paps betalen een laptop voor mij, omdat ik die nodig heb bij me vervolg opleiding (hebben bijna geen boeken meer :D :) )