Ben er voor 99% over uit ja. Laat het raden maar beginnen !
Nog een lijstje voor morgen? Antoinette op Arko of Zaron (of Omar als ze heeft aangegeven een redelijk vlak paard te willen ivm rug) Leonie op Ayla (leuke combi vorige keer) Saskia op Tiësto (dat gun ik je iig !) Milou op Adje (maar misschien toch ook wel ushi of Trendy)
Saskia89
Geplaatst: 03-11-13 00:00
Nou uhh, ik gok Trendy...
O ja het lijstje, bijna vergeten joh Antoinette: Omar Leonie: Ayla Milou: Joh, zeg ik lekker Anouk voor de verandering. O nee we moeten nog een geschikt voorpaard, dan toch maar Ushi Sas: echt totaal geen idee, Manda?
Danseresje
Geplaatst: 03-11-13 00:02
Anouk loopt ook altijd voorop hoor, haha! En nee, het is niet trendy waar ik voor 99% mijn zinnen op heb gezet!
Wat een heerlijk ritje meiden! Lekker uitgewaaid! En wendy, ik heb zelfs gesprongen! Het was over een laagje schuim, tot grote hilariteit van de anderen!
Haha, dus jij gaat nu aan je springcarriere beginnen? Mazzel kan ook hoog springen, alleen de techniek van het goed voor de hindernis komen, moeten we nog beetje leren. Kan je weer verder oefenen En hoe was het verder, lieve paardjes?
En verder natuurlijk weer voor de komische noot zorgen....zowel door de capriolen van mijn paard als mijn vocale kunsten daarbij !!! Vond Wil ook grappig: 'komt ie weer' en twee tellen later liet Trendy zien hoe goed ze kon wijken, haha! Voor de lenigheid hadden we misschien ook ff de andere kant op moeten rijden!
En Wendy, ik ga niet aan een springcarrière beginnen hoor! Al lijken de laatste tijd enkele paardjes hier anders over te denken (Anouk, Mazzel en Trendy nu ook weer)!
die kwam Leonie toch? Of van jou??? Fijn te weten trouwens, dat ik ook een tuttebel ben ! Tja, misschien moet ik het maar als compliment opvatten, haha!