[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sybje

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:46

hm...

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:47

:D

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:13

nou dat zijn dan weer hele goede berichten
mooi die tatoo
pup is ook een teddy beer aan het worden
lil ook een klein beetje

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:35

johnvt schreef:
Kleine update:

Het asbestinventarisatierapport is vanmorgen per mail binnen gekomen.

Uit het rapport blijkt dat er zwerfasbest is aangetroffen op een plek van ongeveer 30 vierkante meter.

Deze plek bevindt zich op de straat voor de gesloopte schuur.

Ook is de rijbak onderzocht met monstername en bleek niets in aangetroffen, dit geldt ook voor de paddocks en overige buiten ruimtes nabij de stallen.

Al met al vind ik dit zeer positief en we nemen vandaag nog contact op met de gemeente over het rapport en hoe verder te handelen.

John

dat lijkt mooi Johnnie,maar hoe zit het met je huis en stallen?

Ben ook benieuwd,wanneer je kunt saneren.in iedergeval succes ermee

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 14:51

zo soof open je stiekum de page hihi

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:56

amandaaa schreef:
zo soof open je stiekum de page hihi

ja en ze lacht ons nog uit ook

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:56

Positief bericht Johnniee !!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 15:57

Wat een weer !! :( wordt de helemaal niet vrolijk van :(
zo nr mn kleine pony toe.. kijken of hij nog beetje lief is want een vervelend kreng kan ik nie aan vandaag :P :P

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:01

De sleutel kwam gewoon in me op.. ik wil mn geboortedatum in mn tattoo hebben staan.. en uiteindelijk (als dit gezet gaat worden) komt er een soort van "kistje" in mn knieholte met een tekst erop die slaat op de sleutel en mijn gevoelens zeg maar.. alleen die tekst kan ik nog niet vinden in mijn gedachtes :P
Maar ik ga het straks merken met vriendlief.. Hij is het er niet helemaal mee eens (de sleutel en hoe snel ik dit besloten heb allemaal..) Dus jullie horen vanavond of morgen weer meer :P :P

Ambertje staat lekker in een buitenbox (bij Johnnie ook) en zonder deken alleen afgelopen winter stond hij met deken door de condens in zijn box waardoor hij soms met zijknatte rug stond in zn stal en toen met de paddocks uiteraard met regendeken..
Hier kan ik dat beter niet doen wnat dan hebtie m hooguit 30min om.. :( Beetje jammer.. dus hier moetie wel zeiknat regenen :(

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:02

zo boodschappies gedaan en opgeruimd.
Hondjes uitgelaten.
Stalletjes uitgemest en dat hoort Joepi en die gaat dus staan roepen.
Regent de hele dag al,hij had er geen zin meer in om in de wei te staan.Verwend kreng.
Hij had het niet koud,maar goed ze staan nu dus lekker in de stal aan wat hooi te peuzelen. ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:02

hebben jullie ook dat de 1e post van de nieuwe pagina half/half staat ??? ipv waar je avatar staat klein en daarna breed voor je tekst ?? :? :? :?

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:06

Marjo_Wystan schreef:
Chantal: het is een mooie tattoo hoor!!!

Sleutel ben ik ook niet zo van. Het idee zelf wel, alleen het lijkt erop alsof het stukje dat in het slot gaat, twee grote 'haakjes' heeft zeg maar. Hmm, hoop dat ik het goed uitleg zo.

Dat zou ik minder mooi vinden, dat stukje zou ik iets laten veranderen.

.

ksnap nie helemaal wat je bedoeld maar de sleutel zelf vond ik wel mooi..
niet te overdreven enzo.. en misschien dat ik die kleiner maak ofzo..
kmoet ff kijken vanavond.. ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:07

nu nog ff werken tot half 5 en dan is het weer weekend..
en dan zie ik mn vriend vanavond heel even alleen bij de tattooshop en dan zondag pas ! :( en dan gelijk alweer een hele week niet ! :(

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:17

school byna klaar dan eff in de bak oefenen want zondag les

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 16:59

AnitaJoeri schreef:
johnvt schreef:
Kleine update:

Uit het rapport blijkt dat er zwerfasbest is aangetroffen op een plek van ongeveer 30 vierkante meter.

Ook is de rijbak onderzocht met monstername en bleek niets in aangetroffen, dit geldt ook voor de paddocks en overige buiten ruimtes nabij de stallen.

Al met al vind ik dit zeer positief en we nemen vandaag nog contact op met de gemeente over het rapport en hoe verder te handelen.

John

dat lijkt mooi Johnnie,maar hoe zit het met je huis en stallen?

Voor wat betreft de woningen hebben we deze nog even buiten beschouwing gelaten, wat betreft de stallen is het zo dat deze in het rapport van 8 juli schoon waren zoook de kantine en zadelkamers van besmetting. Dus dan is een tweede onderzoek van mijn kant uit zondegeld dit mee te nemen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 17:33

dat klink goed.
Zit er nu beweging in,hartstikke fijn.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 17:40

nou drukte op de weg viel gelukkig mee nu lekkr eten en dan naar tank :D

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 18:04

AnitaJoeri schreef:
dat klink goed.
Zit er nu beweging in,hartstikke fijn.

daar ga ik nu wel van uit en niet voor ons maar voor ons allen

stalgast

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 19:40

johnvt schreef:
Kleine update:

John

dit is heel goed nieuw`s nu alleen de gemeente nog deze denkt alleen maar aan zich zelf en niet aan andere ik hoop dat je ze nu eens aan de goede kant van de lijn kunt krijgen wij geloofen in je

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 20:28

amber2202 schreef:
De sleutel kwam gewoon in me op.. ik wil mn geboortedatum in mn tattoo hebben staan.. en uiteindelijk (als dit gezet gaat worden) komt er een soort van "kistje" in mn knieholte met een tekst erop die slaat op de sleutel en mijn gevoelens zeg maar.. alleen die tekst kan ik nog niet vinden in mijn gedachtes :P
Maar ik ga het straks merken met vriendlief.. Hij is het er niet helemaal mee eens (de sleutel en hoe snel ik dit besloten heb allemaal..) Dus jullie horen vanavond of morgen weer meer :P :P

Ambertje staat lekker in een buitenbox (bij Johnnie ook) en zonder deken alleen afgelopen winter stond hij met deken door de condens in zijn box waardoor hij soms met zijknatte rug stond in zn stal en toen met de paddocks uiteraard met regendeken..
Hier kan ik dat beter niet doen wnat dan hebtie m hooguit 30min om.. :( Beetje jammer.. dus hier moetie wel zeiknat regenen :(

Je kan de bloemen enzo sowieso doen en je tattoo verder later uitbreiden als je echt iets kan vinden waar je zeker van bent he ;)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 20:32

stalgast schreef:
johnvt schreef:
Kleine update:

John

dit is heel goed nieuw`s nu alleen de gemeente nog deze denkt alleen maar aan zich zelf en niet aan andere ik hoop dat je ze nu eens aan de goede kant van de lijn kunt krijgen wij geloofen in je

Marcel, deze discussie is hier al vaker gevoerd het heeft geen nut om dit nu weer op te gaan rakelen. Het wordt echt irritant.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 20:39

eens

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 20:40

chantal, succes met je tattoo!!

Wel foto sturen he!

Wyssie is nu al wel een vachtje aan t creeeren. Wel fijn :) gisteren heeft hij een massage gehad... Stond lekker te gapen erna :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 20:41

en te kauwen, want tante pres gaf hem sugarrrr
( vond zn mamma niet leuk hahaha)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 20:44

sybje schreef:
amber2202 schreef:

Je kan de bloemen enzo sowieso doen en je tattoo verder later uitbreiden als je echt iets kan vinden waar je zeker van bent he ;)

Ja klopt.. maar ik ben zeker alleen mn vriend niet :P
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr..... HET STAAT VAST !!
woensdag 10 november gaat Chantal haar tattoo laten zetten :D
de sleutel wordt zoiezo kleiner en die gooi ik aan de zeikant van mn voet en we gaan eerst eens even kijken hoever ik kan.. ;)
eerst de basislijnen waarschijnlijk en later inkleuren.. tenzij ik het aankan :P (gaat chantalleke niet vanuit :+) hihi..
Maar vriendlief was overtuigt toen de tattoomeneer het eea zei :D

whoehoeeeeee zo'n zin innnnnnn :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D