Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
johnvt schreef:Kleine update:
Het asbestinventarisatierapport is vanmorgen per mail binnen gekomen.
Uit het rapport blijkt dat er zwerfasbest is aangetroffen op een plek van ongeveer 30 vierkante meter.
Deze plek bevindt zich op de straat voor de gesloopte schuur.
Ook is de rijbak onderzocht met monstername en bleek niets in aangetroffen, dit geldt ook voor de paddocks en overige buiten ruimtes nabij de stallen.
Al met al vind ik dit zeer positief en we nemen vandaag nog contact op met de gemeente over het rapport en hoe verder te handelen.
John
wordt de helemaal niet vrolijk van 

Beetje jammer.. dus hier moetie wel zeiknat regenen
Marjo_Wystan schreef:Chantal: het is een mooie tattoo hoor!!!
Sleutel ben ik ook niet zo van. Het idee zelf wel, alleen het lijkt erop alsof het stukje dat in het slot gaat, twee grote 'haakjes' heeft zeg maar. Hmm, hoop dat ik het goed uitleg zo.
Dat zou ik minder mooi vinden, dat stukje zou ik iets laten veranderen.
.
en dan gelijk alweer een hele week niet !
AnitaJoeri schreef:johnvt schreef:Kleine update:
Uit het rapport blijkt dat er zwerfasbest is aangetroffen op een plek van ongeveer 30 vierkante meter.
Ook is de rijbak onderzocht met monstername en bleek niets in aangetroffen, dit geldt ook voor de paddocks en overige buiten ruimtes nabij de stallen.
Al met al vind ik dit zeer positief en we nemen vandaag nog contact op met de gemeente over het rapport en hoe verder te handelen.
John
dat lijkt mooi Johnnie,maar hoe zit het met je huis en stallen?
johnvt schreef:Kleine update:
John
amber2202 schreef:De sleutel kwam gewoon in me op.. ik wil mn geboortedatum in mn tattoo hebben staan.. en uiteindelijk (als dit gezet gaat worden) komt er een soort van "kistje" in mn knieholte met een tekst erop die slaat op de sleutel en mijn gevoelens zeg maar.. alleen die tekst kan ik nog niet vinden in mijn gedachtes
Maar ik ga het straks merken met vriendlief.. Hij is het er niet helemaal mee eens (de sleutel en hoe snel ik dit besloten heb allemaal..) Dus jullie horen vanavond of morgen weer meer![]()
Ambertje staat lekker in een buitenbox (bij Johnnie ook) en zonder deken alleen afgelopen winter stond hij met deken door de condens in zijn box waardoor hij soms met zijknatte rug stond in zn stal en toen met de paddocks uiteraard met regendeken..
Hier kan ik dat beter niet doen wnat dan hebtie m hooguit 30min om..Beetje jammer.. dus hier moetie wel zeiknat regenen
stalgast schreef:johnvt schreef:Kleine update:
John
dit is heel goed nieuw`s nu alleen de gemeente nog deze denkt alleen maar aan zich zelf en niet aan andere ik hoop dat je ze nu eens aan de goede kant van de lijn kunt krijgen wij geloofen in je
gisteren heeft hij een massage gehad... Stond lekker te gapen erna
sybje schreef:amber2202 schreef:De sleutel kwam gewoon in me op.. ik wil mn geboortedatum in mn tattoo hebben staan.. en uiteindelijk (als dit gezet gaat worden) komt er een soort van "kistje" in mn knieholte met een tekst erop die slaat op de sleutel en mijn gevoelens zeg maar.. alleen die tekst kan ik nog niet vinden in mijn gedachtes
Maar ik ga het straks merken met vriendlief.. Hij is het er niet helemaal mee eens (de sleutel en hoe snel ik dit besloten heb allemaal..) Dus jullie horen vanavond of morgen weer meer![]()
Ambertje staat lekker in een buitenbox (bij Johnnie ook) en zonder deken alleen afgelopen winter stond hij met deken door de condens in zijn box waardoor hij soms met zijknatte rug stond in zn stal en toen met de paddocks uiteraard met regendeken..
Hier kan ik dat beter niet doen wnat dan hebtie m hooguit 30min om..Beetje jammer.. dus hier moetie wel zeiknat regenen
Je kan de bloemen enzo sowieso doen en je tattoo verder later uitbreiden als je echt iets kan vinden waar je zeker van bent he

(gaat chantalleke niet vanuit
) hihi..