oke, dan ga ik denk alleen even zijn sokken en staart wassen en de rest even met de slang overheen..
xShanty
Geplaatst: 05-07-10 19:07
Zo Mirthe, jullie gaan goed
Zo he, ik kom er nu al achter dat er vorig jaar bij nootdorp foto's zijn gemaakt, pfft, ziet het er nu toch wel een heel stuk beter uit Er heeft zondag nog een kennis van mijn instructrice foto's gemaakt, dus ben daar wel benieuwd naar heb me overigens vandaag ingeschreven voor beide dagen nog in de vakantie even wat wedstrijdjes meepakken, daarna gaan we het weer rustig aan doen
Mijn styles gaan gewoon kapot Bij 1 vd Achterbeschermer heeft een stukje vd voering zegmaar losgelaten van het stiksel. En vandaag zagen we dat er in het klitteband van 1 vd voorbeschermers 2 'winkelhaakjes' zitten, echt balen
Die van mij zijn nog nooit in de wasmachine geweest borstel ze elke keer af als ze droog zijn, hadden eigenlijk eens er in gemoeten, maar durfde het niet aan
Papa zei dat ik nu maar nieuwe moet kopen.. maarja, nieuwe set is 200 euro..
GRRrrrrrr bijgelezen gaat me pagina weg. ,, dus dat even uit het hoofd
Shanty: Super debuut gefeliciteerd!
Marloes: Oeeee mooie collectie .
Shanouk: Mooi kado! Nog gefeliciteerd
Damelza: Wat een lieve oma heb jij .
Jill: netjes hoor! gefeliciteerd. Dat crosje zit er zeker leuk uit.
Geklets over te laat, vroeg komen op concours. Ik ben er ook zo erg in . Ben er soms al een uur van te voren en soms veelste laat omdat ik verkeerd heb gerekent.
Antal: Wat een lieverdje dat paard van jou Mooie deken heb je gewonnen. Wat een schattige pony
Jetske: Hoe gaat het nu met je nu Bam weg is? Heb je het er erg lastig mee?
Mijn startlijst voor za+zo staat er op Moet zaterdag 10.35 en 10.50 en zondag om 12.07 en 12.21 beide dagen met 1 andere L1 pony, zaterdag is er ook nog een L1 paard (zondag 3, in ander rijtje)
Jill_
Geplaatst: 05-07-10 23:22
Woow lekker bezig jullie, Mirthe! Haha wist je dat nog niet, kom je vlot achter dan Bij mij mij ziet het er gelukkig ook heel wat beter uit, en ik zit stukke beter
En dus ben je sowieso 1e of 2e shanty, haha dat is leuk
waarom zit er tijd tussen de proeven? hier start je altijd direct achter elkaar aan
xShanty
Geplaatst: 05-07-10 23:59
Ja, ben erg snel van begrip (vorig jaar niet naar gekeken, en nu ook 4x op de foto pagina gekeken voor ik er achter kwam waar ik op moest klikken ) Nou, mag blij zijn, alhoewel 1vd 3 fotos ze redelijk loopt, maar ik afschuwelijk zit, dat ik verbeterd ben Moet ook wel, anders zou ik voor niets elke dag zwoegen met die pony
Valkenburg ja Ben zondag de laatste
Zit hier altijd tijd tussen.. meestal 1 proef, om van ene naar andere ring te gaan denk ik.. Maar als het in 1 ring wordt gereden wel eens 22 min tussen.. had ik in woubrugge.. Gister kon ik doorstarten, de gene na mij in het rijtje was uitgevallen (en er was geen andere L1 of L2 meer )
Er wordt bijna altijd wel tijd tussen gepland, maar in de praktijk kan je meestal gelijk door, of nog het einde van de proef van je voorganger even afwachten.
@ Luxtet, ze heeft Vorstin nog niet behandeld, omdat we morgen naar de DA gaan. Ik bel haar na de DA en dan gaan we bespreken hoe we het gaan doen.
Wat voor bescherming hebben jullie met springen achter altijd om? Ik weet echt niet zo goed wat ik het beste kan gebruiken. Ze moet wel een beetje bescherming hebben, maar niet zo dat ze niets meer voelt en haar benen laat hangen.
Vandaag heb ik een bevestiging gekregen voor kamp!
Voor degene die mij nog niet kennen: Ik ben Elbrich, 16 jaar en neem mijn E-pony Whinny's Celine mee!
Jetske
Geplaatst: 06-07-10 19:09
Jeeh, wat leuk Elbrich dat je nog mee kan !
Shanouk: ik heb er met springen gewoon strijkklappen om, maar dan van die 'dubbele' zegmaar, die rondom de kogel zitten. Alhoewel het qua bescherming alsnog niet veel is
Ooja, voor de mensen op boktkamer 1: Iemand er problemen mee als ik mijn dressuurzadel ergens in een hoek van de kamer parkeer & mijn dekjes op de lockers gooi? Dat scheelt me nl ruimte en dan hoef ik wss geen extra kist mee te nemen