Romy niet, want romy was niet online. Nu wel Maar jij hebt de film al gezien, dus kanje dan nog wel lachen ?
Even foto's spammen hoor hahahMet mams op de foto...Binnenkort weer keertje alleen...Ja hoor past makkelijk met zijn 6en hahaMams met de meidenMams met de jongens
Stef_Winston schreef:Wow het is hier echt stil Ik heb zin om te winkeleeeennn Ja t topic verliest wel n beetje zijn snelheid hahaha
Waaauuw, die schildpad! Die is echt heel gaaf Ik heb gister ingehaald om 9 uur, en toen moest ik op Boy (bij Leone)
Meerreell schreef:Waaauuw, die schildpad! Die is echt heel gaaf Ik heb gister ingehaald om 9 uur, en toen moest ik op Boy (bij Leone) Haha echt Was die wel leuk?
aatjuh12 schreef:Woeeeeeeeeehh nog een paar uur en ik zit in kroatieeeeee voor 2 wekeeeen Veel plezier!
aatjuh12 schreef:Woeeeeeeeeehh nog een paar uur en ik zit in kroatieeeeee voor 2 wekeeeen veel plezier wijffie!!
Zo ben onderweg gestoken door een horzel ofzo... heb grote bult op mijn arm... en aauuu wat doet het pijn, het steekt heel erg. Heb spul gehaald wat erop moet. Dus zit nu met een verbandje+ gaasje met dat spul erop...
bij apotheek zeiden ze dat ook soort allergische reactie erbij is.. doordat het zo groot wordt.... pfff zat ik niet op te wachten