? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
? Maaikeee schreef:Jaa
Kamona reed ook mee, maar die was wel érg voorwaarts zeg!
Poeh:P Haha
Lekker toch anna dat je zo lang hebt uitgeslapen! Ik wou dat ik dat kon!
En iris hoe gaat het met valentino?

(voor het eerst dat ik me oud voelde
).
) dus daar nog een beetje bij rondgehangen...
). Ze was weer ontzettend sterk maar op sommige momenten ging het wel iets beter en ging ze wat ontspannender lopen. Maar toen moesten we van Frans iedere keer halthouden en der 'naar beneden dwingen' en dat vind Rox dus echt niet tof
Die ging meteen als een Giraf staan, dus eerste keer wilde het echt niet, daarna heb ik er met wat been toch naar beneden gekregen. Maar ging daarvoor beter dan toen het 'moest'. Galopoefeningetje gedaan, gebroken lijn 5 meter, eerste keer ging knudde, tweede keer iets beter en de laatste keer was ik wel tevreden over!
. Gracita had er daarvoor op gereden en dat zag er wel erg netjes uit!
Ahtnamas schreef:Vrijdag trouwens weer op Rox gezeten (vijfde keer in zes weken). Ze was weer ontzettend sterk maar op sommige momenten ging het wel iets beter en ging ze wat ontspannender lopen. Maar toen moesten we van Frans iedere keer halthouden en der 'naar beneden dwingen' en dat vind Rox dus echt niet tof
Die ging meteen als een Giraf staan, dus eerste keer wilde het echt niet, daarna heb ik er met wat been toch naar beneden gekregen. Maar ging daarvoor beter dan toen het 'moest'. Galopoefeningetje gedaan, gebroken lijn 5 meter, eerste keer ging knudde, tweede keer iets beter en de laatste keer was ik wel tevreden over!
Volgende week gaan we misschien springen
en Frans werd in de les na ons bijna aangereden door Chibra! Twee keer, dat meisje was erg onzeker en (vergat??) te sturen. Gracita had er daarvoor op gereden en dat zag er wel erg netjes uit!

Astor schreef:Ja maar bij het dierenasiel hebben ze wat oudere dieren en geen jonge konijntjes, en ik wil graag een jong konijntje.
Zodat ik hem zelf kan opvoeden en helemaal tam kan maken etc.
Gewoon even een kijkje nemen en zo'n beestje knuffelen :p 

Voor de eerste keer!!