Ik ben wel altijd heel tevreden geweest over hem hoor,maar de dag na het inslapen al een rekening op de mat hebben liggen
,not done! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
,not done!
Ze had et naar der zin gehad
doppie45 schreef:Ik heb trouwens ook altijd Vollaers gehad als veearts....maar zijn tarieven past hij geloof ik aan aan de mensen....het inslapen van mijn Tink was een stuk duurder dan bij sommige andere mensen![]()
Ik ben wel altijd heel tevreden geweest over hem hoor,maar de dag na het inslapen al een rekening op de mat hebben liggen,not done!
Binar schreef:sybje schreef:Trouwens.. We moeten ook maar eens een vrouwenavondje organiseren op stal! Vet coel.. ghehe
ja maar dan wel een jonge vrouwenavond, want die ouwe garde heeft hun eigen clubbiehaha
\
keertje ergens gaan eten ofzo, of pizza bestellenof beer bestellen
doppie45 schreef:doppie45 schreef:Ik heb trouwens ook altijd Vollaers gehad als veearts....maar zijn tarieven past hij geloof ik aan aan de mensen....het inslapen van mijn Tink was een stuk duurder dan bij sommige andere mensen![]()
Ik ben wel altijd heel tevreden geweest over hem hoor,maar de dag na het inslapen al een rekening op de mat hebben liggen,not done!
Afgelopen jaar met het inslapen van mijn hondje BoBo kreeg ik eerst een kaartje.....gecondoleerd met het verlies van Bobo....na een week of 3 de rekening.....vond het erg netjes
Even 230 euro voor kreupelheidsonderzoekje.. Als ik weer naar de kliniek moet ga ik toch naar de Raaphorst, maar voor de kleine dingetjes zal ik hier toch een andere veearts moeten. doppie45 schreef:Ik heb trouwens ook altijd Vollaers gehad als veearts....maar zijn tarieven past hij geloof ik aan aan de mensen....het inslapen van mijn Tink was een stuk duurder dan bij sommige andere mensen![]()
johnvt schreef:doppie45 schreef:Ik heb trouwens ook altijd Vollaers gehad als veearts....maar zijn tarieven past hij geloof ik aan aan de mensen....het inslapen van mijn Tink was een stuk duurder dan bij sommige andere mensen![]()
Bij sommige heet het een vrienden prijsje en bij andere niet, en dat terwijl de inhoud van een spuit ongeveer 9 euro is heb ik wel eens gehoord.