[ITP] Mellenie (v.Balzflug) In de zon, in de sneeuw
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

marleen heeft nog andere foto's gemaakt maar die komen nog

Oliefjuh schreef:Ambiiee schreef:Hai iedereen!
Ik wil jullie allemaal nog even een gelukkig nieuwjaar wensen. Ook namens die kleine Hermie natuurlijk die verdwijnt in de sneeuw!
Liefs,
Amber, Pagella en Hermie!
Hermie? Wist niet dat die bij jullie staat?jij ook een gelukkig nieuwjaar natuurlijk!

MaartJ schreef:Gefeliciteerd Maaike, leuk! En spannend weekend dus.. Hopen dat het allemaal weer goed gaat
Haha Zenith durft niet eens te rennen.. die stond in de paddock vanmorgen en hij durfde geen pas te zetten. Ga 'm trouwens volgende week een xtje uitstappen als Simone heeft gereden. Ik stap nu eigenlijk weer gemakkelijk te paard en ook weer strand ritten gereden en een paar pensionpaarden en rondom kerst en oud en nieuw af en toe een manegepaardje extra. Dus zodoende denk ik dat ik hem wel weer uit durf te stappen

. 
haha!!

), en hij zal kijken wat hij met der kan doen. Ik hoop zo dat hij er wat mee kan! Vind het nu echt sneu voor Mel.. en om de linker kant te ontwijken kan natuurlijk ook niet. Daar bereik je weer helemaal niets mee..