Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anike

Re: Door de bossen, langs de zee..POELENBURGH DEEL 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:00

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 18:28

Mooi Aniek! Gaan ze niet snel onderuit ofzo?
Als er hier al een vlokje sneeuw ergens ligt mogen er al geen paarden meer komen haha. Maar hier is het ook wel errug overdreven trouwens.

Nee we gaan niets doen ofzo vandaag, is veel te druk allemaal.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 18:51

Ze heeft niet gerent, maar kreeg wel klompen onder de voeten. Koud water erop en t was er weer af.. Maar t was best warm zo met t zonnetje! :) marleen heeft nog andere foto's gemaakt maar die komen nog :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:25

die van mij staat ok gewoon heel de dag in de wei hoor maaik.. zal toch wat moeten als ik alleen buitenbak heb.. zand en sneeuw gaat klonten, alleen sneeuw valt wel mee..

Ik al weer bijna 2 jaar :P

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 19:43

Gefeliciteerd Maaike, leuk! En spannend weekend dus.. Hopen dat het allemaal weer goed gaat :)
Haha Zenith durft niet eens te rennen.. die stond in de paddock vanmorgen en hij durfde geen pas te zetten. Ga 'm trouwens volgende week een xtje uitstappen als Simone heeft gereden. Ik stap nu eigenlijk weer gemakkelijk te paard en ook weer strand ritten gereden en een paar pensionpaarden en rondom kerst en oud en nieuw af en toe een manegepaardje extra. Dus zodoende denk ik dat ik hem wel weer uit durf te stappen :)

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 23:19

Oliefjuh schreef:
Ambiiee schreef:
Hai iedereen!

Ik wil jullie allemaal nog even een gelukkig nieuwjaar wensen. Ook namens die kleine Hermie natuurlijk die verdwijnt in de sneeuw!

Liefs,
Amber, Pagella en Hermie!

Hermie? Wist niet dat die bij jullie staat? :D jij ook een gelukkig nieuwjaar natuurlijk!

Hermie staat al sinds ie van de manege af is bij mij ;)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 13:00

MaartJ schreef:
Gefeliciteerd Maaike, leuk! En spannend weekend dus.. Hopen dat het allemaal weer goed gaat :)
Haha Zenith durft niet eens te rennen.. die stond in de paddock vanmorgen en hij durfde geen pas te zetten. Ga 'm trouwens volgende week een xtje uitstappen als Simone heeft gereden. Ik stap nu eigenlijk weer gemakkelijk te paard en ook weer strand ritten gereden en een paar pensionpaarden en rondom kerst en oud en nieuw af en toe een manegepaardje extra. Dus zodoende denk ik dat ik hem wel weer uit durf te stappen :)

Komt goed. :D

Hoelang zijn jij en Harm eigenlijk al samen Aniek?

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 13:42

Harm en ik zijn in feb 4,5 jaar samen :=

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 15:20

Wow, dat is echt lang :D .

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 17:42

:D
Inderdaad!

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 17:45

Tja.. :+ haha!!
Het lijkt alleen niet zo lang als dat het echt is! :D

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 17:53

Bwahh man ik haat dit koude weer.
Heb 3 jonge paarden op het moment (van 2006) en 2 daarvan ben ik gewoon 20 min. aan het longeren voordat ik er een keer op kan! Die ander stap ik zonder te longeren op haha, die 's doodbraaf.
Vanmorgen een keer les gehad op een paard wat ik deze week moet rijden omdat Paul in Zwolle zit, was echt leuk! Hij is verkocht en blijft hier op stal en mss mag ik die blijven rijden.
Heb daar pirouette mee gedraaid! Da's echt vreeeeemd. Gevoel van werkpirouette raak ik wel gewoon nu maar echt zo kort draaien als in een echte vind ik zoooo raar voelen.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 18:21

Grrrr heel verhaal.. comp loopt vast!
Maar das wel lang hoor Aniek, en nog steeds verliefd???
Irritant joh Maaik die frisse beestjes.. wel tof van die pirouette.. lijkt me idd wel een apart gevoel.

Nou ik werd gister wakker, stik verkouden en enorme kiespijn (verstandskiezen denk.. en já ik heb ze alle 4..). Ik gewoon gaan werken en dacht ik kijk het wel een dagje aan.. Paracetamol geslikt en toen ging het wel. 's Avonds thuis ging het helemaal niet lekker, toen maar ibuprofen genomen.. maar dat kwam ook niet echt door dus ben ik maar gaan douchen en naar bed gegaan. 3 x wakker geworden vannacht omdat het zo'n pijn deed. Toch maar gaan werken (das de beste remedie he, gewoon wat gaan doen.) Tandarts gebeld: gesloten tot 7 januari, tandarts van Caro gebeld: vol t'm vrijdag zelfs de koffiepauzes, Nog 2 tandartsen gebeld en zaten allemaal rámvol. Nou ik ga het maar uitzingen tot vrijdag en dan m'n eigen tandarts weer proberen te bellen ofzo.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 18:23

Wel echt super leuk!!

Donderdag komt Gijtenbeek voor Mel.. Mel wilt de laatste tijd links niet echt meer buigen, raakt in paniek als je links doorvraagt.. :(:)
Gijtenbeek doet ook osteophatie (hoe je het ook schrijft :+ ), en hij zal kijken wat hij met der kan doen. Ik hoop zo dat hij er wat mee kan! Vind het nu echt sneu voor Mel.. en om de linker kant te ontwijken kan natuurlijk ook niet. Daar bereik je weer helemaal niets mee.. :n

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 18:29

Ah da's altijd vervelend dat soort dingen. Hoop dat er wat uit komt dan.

Da's rot Maartje.. zit te denken wat je kan doen maar om nou zo de EHBO van het ziekenhuis binnen te stormen is ook zo wat.. maar mss lig je wel meteen bij een kaakchirurg dan. :P
Maarre.. sterkte dan maar tot vrijdag!

Ja hoe is dat bij jullie met een langere relatie? Dat verliefdheid overgaat in houden van ofzo..
Ik ben nu natuurlijk niet meer zo crazy als een jaar geleden maar kan met moment nog wel vlinders krijgen ofzo.

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 18:47

Harm en ik slapen en zijn eigelijk al sinds we 1jaar samen zijn bijna dag en nacht samen.. dus als ik een nachtje thuis slaap is dat raar.. :P
Maar ik hou echt van hem! En als ik een nachtje thuis heb geslapen dan heb je toch wel weer kriebels als je elkaar dan ziet O:)

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 18:53

Woont hij nog thuis?

Wij zijn in het weekend altijd samen, of ja, vooral zover dat kan want overdag gaan we meestal ons eigen gang met de paarden.
En doordeweeks slapen we apart maar zien elkaar wel veel overdag, maar da's soms wel lastig omdat je elkaar heel de tijd ziet maar geen tijd voor elkaar hebt. 's Avonds maken we meestal wel even tijd dan.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 18:57

Maaik wat ik me afvroeg.. Vind je het niet vervelend dat Brecht z'n ouders jou wel goed kennen en jou ouders er veel minder van mee krijgen?
Ik vertelde m'n moeder bijvoorbeeld over de telefoon dat Maarten en ik wat hadden.. en ze hebben met m'n verjaardag (21 oktober) kennis met hem gemaakt en hem verder nog nooit gezien. Ik vertel natuurlijk wel heel veel over de telefoon maar dat is toch heel anders omdat ze hem niet kennen..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 19:02

Mwa soms maar over het algemeen heb ik daar niet zo'n probleem mee.
Vind het soms irritanters dat m'n schoonouders ook tegelijk m'n baas zijn. Niet dat ze zich zo gedragen maar soms levert het wel irritante situaties op. Als iets werkgerelateerd me irriteert bijvoorbeeld, durf ik dat niet goed te zeggen op het moment dat je 's avonds met z'n allen tv ligt te kijken ofzo, op die wat anders typische uitblaasmomenten zijn. Moet altijd beetje opletten... Gelukkig kan ik dat bij Brecht wel heel goed kwijt, die kan daar super mee omgaan.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:06

Ja dat is ook weer zo, dat lijkt me ook niet makkelijk nee..
Dat heb ik soms al een beetje.. met de nieuwjaarsborrel wilde ik wat tegen Kim vertellen over een familielid van Maarten op oudjaarsavond.. Nou dat ging dus niet want op de ene plek stond John (en 't gaat over een broer van hem) Op de andere plek stond Lida, stukje verder stond Maarten en weer een stukje verder Ko (de man van Lida). Maar gelukkig daar verder geen last van..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-10 19:14

Ja inderdaad, da's ook zoiets. :j
Soms is het ook gewoon k.ut als ik in het weekend voor die jongens moet hooi voeren of dekens wisselen van hun paarden weetjewel omdat ze moeten studeren en dan worden ze daar ook meteen van vrijgesteld. Nouja, vind ik niet altijd even eerlijk omdat dat mijn vrije dagen zijn, maarja je wilt niet zeiken en je doet het maar weer want ik krijg er ook wel veel voor terug en al maar toch. Dankjewel ofzo kan er dan niet even af en dat vind ik wel heel jammer. Krijg dan echt het gevoel dat ik maar een beetje als slaafje word gebruikt en dat haat ik echt.

Maar ben even eten, doei!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 19:28

snap dat heel goed maaik...
lijkt me ook best lastig... En piroutte idd raar gevoel lijkt me..
ging laatst keertje western rijden, toen het begin van een spin gevoeld, was ook super vreemd... wel heel leuk

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 08:22

Goedemorgen allemaal :)

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 09:06

goeiemorgen.. net bij huisarts geweest voor me knie... toch maar door naar de orthopeed... ben benieuwd.. op foto's niks te zien...

zo nog ff lekker sporten en dan daarna naar stal...

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 10:32

Balen Bonn!

Sneeuwt het bij jullie ook weer.. hier ecgr best hard!