Iriis_ schreef:Ooohnee! ik wil t zoo!![]()
Maar dan wel met een ander klipje
Hahahahah !! XD Maar dan iets langer staartje, tot me schouders ofzo.. XD Hahahhaa
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Ooohnee! ik wil t zoo!![]()
Maar dan wel met een ander klipje
Nataschaa schreef:Maar weet je wat het jammere is.. Het wordt nooit zoals op de foto's.. Maarja, bij die meisjes wordt hun haar natuurlijk helemaal gestijld enz..
Nataschaa schreef:Iris, hoe gaat het met je natuurkunde ?
|( 
__Esther__ schreef:Ik had vandaag het foto toestel mee naar de manege heb even een plaatje geschoten van larca. Ik geloof dat sommige van jullie die nog wel kennen? Is een ex-manege paard van rsva

Annie_ schreef:whaha ik ga het echt zo verknallen
Astor schreef:Larca
Wat ziet ze er goed uit !!
Leuk dat je een foto heb geplaatst thanx
Ik ben er zo te zien ook weer.
Ik zat eerst op Parade maar daarna doorgestreept stond er Hitstar
En er stond onder als iemand niet komt valt Hit* weg. Nou Angelique kwam niet en die zat op Jozele dus ik heb op Jozele gesprongen![]()
Was op zich wel grappig, wel een aantal keren geweigerd maar het op zich wel goed
Alleen ik kon niet echt goed met haar meekomen want je vraagt je elke keer af of ze springt en wanneer.
Maar het was wel leuk
Iriis_ schreef:Ik wil zoiets![]()
__Esther__ schreef:Ik had vandaag het foto toestel mee naar de manege heb even een plaatje geschoten van larca. Ik geloof dat sommige van jullie die nog wel kennen? Is een ex-manege paard van rsva

Astor schreef:Zie het verschil =)
Hahaha Liisette_ schreef:Larca ziet er echt goed uit!![]()
Wat ben ik blij dat ik geen Natuurkunde heb!![]()
en een dekje + peesjes.