Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lieziej schreef:Ben ik weer
Dus je gaat niet Starten leoon? Jammer zeg
Leoontjuh schreef:Moet t nog ff opbouwen met sauvage heb der morgen btw 10 maanden.![]()
Mackie schreef:Leoontjuh schreef:Moet t nog ff opbouwen met sauvage heb der morgen btw 10 maanden.![]()
Gefeliciteerd!
En ook gefeliciteerd voor degen die over is!(ik weet niet weer wie dat was
)
Vandaag onze paarden verhuisd en ze staan nu dus in Austerlitz. Gingen meteen staan vreten, maar ja, ze hadden dan ook al de hele dag op de auto gestaan.
Ik had ineens wel ff de kriebels toen we er waren.... zouden de paarden het wel naar hun zin krijgen, en wij....???Maar we zullen het allemaal wel zien! Aan de stalgenootjes zal het niet liggen, want die zijn volgens mij allemaal even aardig!
Het zal voor ons wel ff wennen zijn om op een pensionstal te staan, thuis konden we natuurlijk altijd doen en laten wat je wilde.
Deze week zal ik nog niet veel komen, maar Jan komt wel gewoon. Na deze week kom ik ook meer, eerst nog tentamens
Nathaliia schreef:stinkmodder school echt
Ilsuuuh schreef:net al op stal geweest lkkr gewandeld met schimpie!!!
Vanmiddag komt de vallei langs om te kijken wat t nou is!!
nu ga ik lkkr zonnen
lieziej schreef:Wij hebben nu andere mensen geregeld, omdat jij naar Gert Boonzaaijer zou gaan, we zitten dus vol. Sorry als dit onverwachts mocht overkomen, maar Carmen en ik hebben goed duidelijk gemaakt dat we wilden weten of je wel of niet meeging, toen zei je dat je naar Gert ging. Prima, dan regelen we andere mensen.
linda2008 schreef:ohja en Fenna... was vrijdag nog even op stal,
is alweer een tijdje geleden dus ik wist natuurlijk nog niet dat je
inmiddels alweer bijna M2 bent (of misschien ondertussen al wel bent)
echt super! gefeliciteerd!