Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:@Xan ga je morgenochtend nog naar de ZR of ben je te ziek?

winnitou schreef:@Meelen: heb ik om draadloos te kunnen internetten alleen een router nodig?????

ATE schreef:winnitou schreef:@Xan ga je morgenochtend nog naar de ZR of ben je te ziek?
wat is zr??????????????????????

meelen schreef:Vergeten jullie niet de klok een uur TERUG te zetten ?!
ATE schreef:winnitou schreef:@Xan ga je morgenochtend nog naar de ZR of ben je te ziek?
wat is zr??????????????????????
meelen schreef:Winnitou

xan schreef:smuidra schreef:Ik ga 10 november weg en kom 28 december terug. Heerlijk naar het zonnetje (hoop ik, het regent er nu al een hele week).
Smuidra doe je dan niet mee met de kür op muziek op 22 december ????
Je bent zo hard aan het oefenen. En het is zo gezellig.

winnitou schreef:Zaanse Ruiters, er is een tweedehands beurs van paardenspullen.

winnitou schreef:Vond dat er oo best veel te koop was, je moet natuurlijk vroeg komen, maar heb je veel voor je paard nodig en wil/kan je niet alles nieuw aanschaffen kom je hier heel ver. Ik weet wel dat als ik ooit voor een tuig wil (en een kar) ik daar o.a. ga kijken.
Heb dus lueke koopjes gedaan, zoals je al kon lezen: de zadelbeugel (makkelijk verplaatsbaar en neemt niet veel ruimte in). Voor Marit een mooie wedstrijdbroek (moet alleen nog gepast worden anders gaat hij marktplaats op), strijklappen, elastiek (Nap heeft de mijne stukgetrokken) en een leren halster (moet even in de poets). En nog geld over......
meelen schreef:winnitou schreef:Vond dat er oo best veel te koop was, je moet natuurlijk vroeg komen, maar heb je veel voor je paard nodig en wil/kan je niet alles nieuw aanschaffen kom je hier heel ver. Ik weet wel dat als ik ooit voor een tuig wil (en een kar) ik daar o.a. ga kijken.
Heb dus lueke koopjes gedaan, zoals je al kon lezen: de zadelbeugel (makkelijk verplaatsbaar en neemt niet veel ruimte in). Voor Marit een mooie wedstrijdbroek (moet alleen nog gepast worden anders gaat hij marktplaats op), strijklappen, elastiek (Nap heeft de mijne stukgetrokken) en een leren halster (moet even in de poets). En nog geld over......
Goed gedaan Anke.
Ach, wij hadden eigenlijk niks nodig, gingen meer heen om wat te doen te hebben hé (vervelende Zondagen weet je nog)