het reelaer jongeren trektocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nortella

Re: het reelaer jongeren trektocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 17:42

Hilde_q schreef:
Afbeelding
nienke met daarachter passoa Tong uitsteken

ik kan m niet zien Huilen

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 17:47

echt niet Bloos! ?
nu wel Tong uitsteken

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 17:55

nooo Huilen

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 18:03

JAAA ik zie m! in mn quote staan Haha!
mooie foto!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:19

Nortella schreef:
Jaa jullie leven nog! Go jij! Go jij!

Hooi Dinniej! welkom Haha! je mag altijd mee praten hoor!

Jep Iris jij hebt een eennoorm actief onderschrift! ik ging gister ook even springen en t ging vet goed! eerst gewoon ingereden en toen gaan springen.. met mn dressuurzadel Clown kan niet beter Sigaar ze was niet te stuiten.. vond het zoo leuk! ik had alleen maar een stuur, geen rem.. raar paard
en vanavond weer springleesss! en zondag wedstrijd Haha!

Oh die mail, ik wil wel even een opzetje maken goed? Knipoog we kunnen er nog mooi aan knutselen, tijd zat..
en als we t enthousiast brengen enzo komt het vast wel goed.. ik bedoel Jastrade en Valentino die kennen elkaar al en Noor gaat vast niet moeilijk doen want het liep met Joep en Kismo ook erg goed.. en we hebben toch geen dure dik in de verzekering zittende sportpaarden die tonnen waard zijn.. toch? Vork

Nouu Bloos
HOeveel is een ton? dat haalt ie niet, maar ik wil hem liever toch wel gewoon heel houden zeg maar Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:29

Hilde_q schreef:
iris het past niet Clown
je mag geen [img][/img] gebruiken in je onderschrift Scheve mond

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 22:40

Hilde_q schreef:
ik heb al iets gefabriceerd Clown

Beste Reelaer,
Naar aanleiding van het telefoontje van Selma Graaf schrijven wij deze mail naar U. Wij hadden aan de telefoon gevraagd of wij met een groep in dezelfde JT mochten. Wij moesten een mail schrijven.

Wij:
- Selma Graaf
- Hilde Bongers (ging al samen met marije)
- Marije Schimmel(ging al samen met Hilde)
- Anna(ging al samen met ?)
- Iris (ging al samen met ? )
- ?
- ?
- ?

Zijn 8 (?)meiden die elkaar hebben leren kennen en nu '' maatjes''(weet iemand een ander woord Clown ) zijn. Helaas konden wij elkaar nog niet toen we gingen boeken. Wij zouden erg graag in dezelfde JT willen.
Onze paarden die meegaan zijn onder andere 2 kwpn’ers die elkaar al kennen( van Iris achternaam en Anna achternaam) En een haflinger en een welsh die elkaar al kennen (Hilde Bongers en Marije Schimmel) Verder is het paard van Selma erg makkelijk in groepsverband en dit heeft ze vorig jaar bewezen toen ze samen met Joep en Gizmo in de wei stond ook op JT.

Het moet nog iets ingewikkelder.. want één van de vriendinnen van ons neemt ook haar eigen (KWPN) paard meee..
En die klikt niet met Valentino ( is heel dominant ) Ze ging gelijk in de aanval bij Tien Boos! Arm paaard Nagelbijten / Gniffelen Liep hij daaar met een afdruk van een hoefijzer op z'n ass Nagelbijten / Gniffelen

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 07:54

Iriis_ schreef:
Nortella schreef:
Jaa jullie leven nog! Go jij! Go jij!

Hooi Dinniej! welkom Haha! je mag altijd mee praten hoor!

Jep Iris jij hebt een eennoorm actief onderschrift! ik ging gister ook even springen en t ging vet goed! eerst gewoon ingereden en toen gaan springen.. met mn dressuurzadel Clown kan niet beter Sigaar ze was niet te stuiten.. vond het zoo leuk! ik had alleen maar een stuur, geen rem.. raar paard
en vanavond weer springleesss! en zondag wedstrijd Haha!

Oh die mail, ik wil wel even een opzetje maken goed? Knipoog we kunnen er nog mooi aan knutselen, tijd zat..
en als we t enthousiast brengen enzo komt het vast wel goed.. ik bedoel Jastrade en Valentino die kennen elkaar al en Noor gaat vast niet moeilijk doen want het liep met Joep en Kismo ook erg goed.. en we hebben toch geen dure dik in de verzekering zittende sportpaarden die tonnen waard zijn.. toch? Vork

Nouu Bloos
HOeveel is een ton? dat haalt ie niet, maar ik wil hem liever toch wel gewoon heel houden zeg maar Tong uitsteken

100.000

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 09:34

Annie_ schreef:
100.000

Hahaah, als je met zo'n duur paard naar 't Reelaer gaat heb je denk ik wel een gaatje in je hoofd Tong uitsteken

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:31

whaha dat denk ik ook
maar je weet toch wat ik bedoehoeeel! Knipoog dat we niet allemaal met van die dikke sportpaarden aan komen!

ik bedoel.. Noor is gewoon een huistuinenkeuken pony Haha! Vork die stik jaloers is als ze even geen aandacht krijgt als ik puppy aai Huilen van het lachen

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 10:32

Iriis_ schreef:
Hilde_q schreef:
ik heb al iets gefabriceerd Clown

Beste Reelaer,
Naar aanleiding van het telefoontje van Selma Graaf schrijven wij deze mail naar U. Wij hadden aan de telefoon gevraagd of wij met een groep in dezelfde JT mochten. Wij moesten een mail schrijven.

Wij:
- Selma Graaf
- Hilde Bongers (ging al samen met marije)
- Marije Schimmel(ging al samen met Hilde)
- Anna(ging al samen met ?)
- Iris (ging al samen met ? )
- ?
- ?
- ?

Zijn 8 (?)meiden die elkaar hebben leren kennen en nu '' maatjes''(weet iemand een ander woord Clown ) zijn. Helaas konden wij elkaar nog niet toen we gingen boeken. Wij zouden erg graag in dezelfde JT willen.
Onze paarden die meegaan zijn onder andere 2 kwpn’ers die elkaar al kennen( van Iris achternaam en Anna achternaam) En een haflinger en een welsh die elkaar al kennen (Hilde Bongers en Marije Schimmel) Verder is het paard van Selma erg makkelijk in groepsverband en dit heeft ze vorig jaar bewezen toen ze samen met Joep en Gizmo in de wei stond ook op JT.

Het moet nog iets ingewikkelder.. want één van de vriendinnen van ons neemt ook haar eigen (KWPN) paard meee..
En die klikt niet met Valentino ( is heel dominant ) Ze ging gelijk in de aanval bij Tien Boos! Arm paaard Nagelbijten / Gniffelen Liep hij daaar met een afdruk van een hoefijzer op z'n ass Nagelbijten / Gniffelen

ik had ook al een andere opzet:

Hoi Eline en Frouk,

Ik mail jullie na aanleiding van een telefoontje die ik (Selma van der Graaf) heb gepleegd woensdag 18 juni. Hier heb ik gevraagd of wij met een groep in dezelfde JT kunnen.
Dit gaat om week 33, week 7.

Selma van der Graaf, Lisanne Velders, Judith Hof, Jeanine Velders en Nicole Seders zitten al bij elkaar in dezelfde JT, maar wij willen graag nog met een paar anderen gezellig meiden in dezelfde JT.
Dit zijn Hilde Bongers en Marije Schimmel, die ook samen gaan en Iris Haug, Anna Kars, Marloes Nooitgedagt en Karin Navis.

Wij elf meiden hebben elkaar leren kennen en kunnen het super goed met elkaar vinden. Daarom willen wij graag met elkaar in de groep. Alleen is het probleem dat veel van ons een eigen paard mee neemt.
De paarden van Iris Haug, Karin Navis en Anna Kars, (kwpn’ers) kennen elkaar al en kunnen goed met elkaar overweg. Ook kennen de paarden van Hilde Bongers en Marije Schimmel (haflinger en welsh) elkaar en dit gaat ook goed. Mijn paard (van Selma van der Graaf) is vrij makkelijk in groepsverband. Vorig jaar heeft ze een hele week bij de paarden van de begeleiding gestaan, Joep en Kismo. Dit is de hele week goed gegaan.

Wij hopen heel erg dat jullie voor ons kunnen regelen dat wij met elkaar in dezelfde JT zitten! Wij zouden dit super leuk en gezellig vinden. Ook hopen wij, en gaan wij er ook wel van uit, dat onze paarden zich gewoon kunnen gedragen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:15

Maar dat klopt niet helemal hè Bloos
Want het paard van die vriendin van Anna en mij klikt niet goed met Valentino. Ik wil ze dan ook niet bij elkaar in de wei hebben eerlijk gezegd.. Bloos

Maar ik denk ook niet dat dat een heel groot probleem hoeft te worden toch?

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:55

eehm dan moet ik dat even veranderen Knipoog

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:57

Nortella schreef:

Graag Haha!

Maar als je nog even wacht met mailen.. Want ik heb gehoord (via via, dus weet het niet zeker)
Dar haar paard misschien niet mee gaat.. Dus dat ga ik haar dan nog even vragen Lachen

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:00

Iriis_ schreef:
Nortella schreef:

Graag Haha!

Maar als je nog even wacht met mailen.. Want ik heb gehoord (via via, dus weet het niet zeker)
Dar haar paard misschien niet mee gaat.. Dus dat ga ik haar dan nog even vragen Lachen

Ok.. is goed.. maar ik wacht sowieso tot iedereen er mee instemt..!;)

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:01

waarom gaatie dan misschien niet mee dan? Bloos!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:04

Nortella schreef:

nouw... ze is vorig jaar dus ook mee geweest, en daarna zijn ze nog een paar weken met haar op vakantie geweest. Bij hun eigen vakantie huisje. Maar ze is echt heel erg druk geworden.
En in de groep kan ze niet normaal draven en galloperen.. Maar dat is dus opzich niet echt het
probleem, want die vriendin van ons vind dat niet zo'n probleem.. Maar wat ik dus hoorde was
dat haar zus het niet goed zou vinden als ze haar paard me zou nemen.. Dus ik weet het niet
Ik zal het nog even vragen!

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:09

Iriis_ schreef:
Nortella schreef:

nouw... ze is vorig jaar dus ook mee geweest, en daarna zijn ze nog een paar weken met haar op vakantie geweest. Bij hun eigen vakantie huisje. Maar ze is echt heel erg druk geworden.
En in de groep kan ze niet normaal draven en galloperen.. Maar dat is dus opzich niet echt het
probleem, want die vriendin van ons vind dat niet zo'n probleem.. Maar wat ik dus hoorde was
dat haar zus het niet goed zou vinden als ze haar paard me zou nemen.. Dus ik weet het niet
Ik zal het nog even vragen!

Oh sjee jammer..! Ach gut was misschien wat veel voor t paard.. Noor is ook altijd druk.. wat doe je r aan
okee Haha! vraag maar eve
dan ga ik nuu douchen *was pas om half 12 wakker Nagelbijten / Gniffelen *
ben jij ook vrij Iris?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:20

Nortella schreef:
Oh sjee jammer..! Ach gut was misschien wat veel voor t paard.. Noor is ook altijd druk.. wat doe je r aan
okee Haha! vraag maar eve
dan ga ik nuu douchen *was pas om half 12 wakker Nagelbijten / Gniffelen *
ben jij ook vrij Iris?

Jaa.. ik had ook aa nhaar gevraagd of ze het wel verstandig vond om haar mee te nemen enzo..
Ze rent zichzelf nog een kapot.. En dat doet ze dan wel zelf, maar je kan dat ook voorkomen vind ik..
Maar ik begrijp ook wel weer dat zei veeeeel liever lekker haar eigenpaardjee mee wil neme!

Ja ik ben ook vrij! Haha! Heerlijk Tong uitsteken Was wel al om 10 uur wakker,
want toen werd ik mijn bed uit gesmst én het licht scheen naar binnen Tong uitsteken
Maar zo wakker worden vind ik vaak niet erg, beter dan die stomme wekker om dat je naar school moet Tong uitsteken
Ik ben sowieso geen ochtend mens, nouwja, als ik eenmaal wakker ben wel! Ben ik meestal wel vroljik.
Maar dan moet ik eerst nog mijn bed uit zien te komen Tong uitsteken Dus jullie weten wat je te doen staat!
Hahaha, mij uit me bed trappen Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga zo lekker naar de manege, lekker Tinus in de wei zetten en daarna rijden Haha!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:21

Jij gaat vanavond springen met Noor toch? Haha!

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:24

hihi nee had gister avond springles.. Knipoog
en resultaat een pijnlijke rug Huilen van het lachen Noor is het talent voor met 4 benen tegelijk de lucht in en ook met 4 benen tegelijk weer landen.. Vork

nuja.. als je paard echt drukdrukdruk is, is het t karakter, je kan het wel een beetje sussen maar toch blijven ze altijd wel druk ookal zijn ze al oud.. ze rennen zich liever dood dan dat ze opgeven.. spreekt uit ervaring Tong uitsteken

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:26

muha! ik ben wel een ochtendmens:D het eerste jaar gingen we op donderdag heel vroeg op staan, en ik stond op en zei al stuiterend, KOM we gaan foto's maken van de paardjes in de wei *in pyama*
en toen kreeg ik een kussen naar mn hoofd gesmeten en chagarijnig antwoord: laat me slapen! hihi ooops

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:26

Nortella schreef:
en resultaat een pijnlijke rug Huilen van het lachen Noor is het talent voor met 4 benen tegelijk de lucht in en ook met 4 benen tegelijk weer landen.. Vork

nuja.. als je paard echt drukdrukdruk is, is het t karakter, je kan het wel een beetje sussen maar toch blijven ze altijd wel druk ookal zijn ze al oud.. ze rennen zich liever dood dan dat ze opgeven.. spreekt uit ervaring Tong uitsteken

oooh.. Noor wil eigenlijk liever een hertje zijn?! Haha! Tong uitsteken hahaha

Maar haar paard was nooit zo druk. Maar na Reelaer en die vakantie is ze helemaal doorgeslagen, en dat is nog steeds niet weg..
Echt heel zonde als je het aan mij vraagt.. Maar het zit denk ik toch wel in haar karakter..

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:27

Nortella schreef:
muha! ik ben wel een ochtendmens:D het eerste jaar gingen we op donderdag heel vroeg op staan, en ik stond op en zei al stuiterend, KOM we gaan foto's maken van de paardjes in de wei *in pyama*
en toen kreeg ik een kussen naar mn hoofd gesmeten en chagarijnig antwoord: laat me slapen! hihi ooops

Hahahahaha jaa!! Haha!
Zo ben ik ook! Eenmaal opgestaan, dan wil ik ook van alles doen!! Hyper!
Maar als ik nog in m'n nest lig hahaha Tong uitsteken
Wordt echt gezellig volgens mij! Haha!

Nortella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:35

Iriis_ schreef:
Nortella schreef:

oooh.. Noor wil eigenlijk liever een hertje zijn?! Haha! Tong uitsteken hahaha

Maar haar paard was nooit zo druk. Maar na Reelaer en die vakantie is ze helemaal doorgeslagen, en dat is nog steeds niet weg..
Echt heel zonde als je het aan mij vraagt.. Maar het zit denk ik toch wel in haar karakter..

Ohjee! das wel erg.. dat ze dan helemaal doorgeslagen was! Noor was toen we eenmaal terug waren zoo moe dat ze alleen maar heeft staan slapen in t weiland.. Lovers
ghehe je slaat de spijker op zn kop! Noor is eigenlijk een hertje.. SST;)
hihi iedereen noemt haar een hertje, ze loopt ook als een hertje
AAH ik heb zin in JT en we moeten echt met zn alle bij elkaar hoor!