Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 20:54

Ik vind het zo poedersuiker dat je maar 1 keer mag afwijzen :+ Maar ik sta bij wonenwaarjewilt in geschreven, maar weet je nog meer gratis sites?

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 07:35

http://www.woonfriesland.nl/
Dat is de andere woningbouwvereniging, maar deze is een STUK minder. De wachtlijsten zijn korter, maar ze hebben lang niet zoveel leuke huisjes ennn het is een grote puinhoop daar! Ze zijn al 2x een inschrijving van mij kwijt geraakt, 1 waardoor ik ook nog eens helemaal opnieuw moest beginnen op de wachtlijst!! Als je hier een huisje wil, ga dan persoonlijk een briefje overhandigen.

Verder heb je nog wat die dorpjes in de omgeving doen, ik weet niet of je dat wat vind?

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 08:20

Ik wilde net vragen... wil je in de stad wonen, of ook in de dorpjes eromheen. Ik heb nu 2 jaar bij Welkom gehuurd. En dit beviel mij prima. Nu heb ik een huis van hen gekocht. Kijk eens op www.welkombijwelkom.nl

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 10:45

Laura, heeft sytske bij Monty of Pat Parelli gewerkt? Of alleen maar de levels van Parelli gevolgd? Daar zit namelijk nog al een enorm verschil in.
Ik ben blij dat ik binnenkort weer goed les kan nemen voor een betaalbare prijs. Gelukkig heb ik tot die tijd voldoende geleerd om zelf wat te kunnen pielen en ga ik vanmiddag zelfs les geven :P

@Margo,
zie pb :)

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:41

Wat irritand, ik heb een nieuw account maar daarmee kan ik hier nog niet op reageren.
Volgens mij heeft zedaar gewerkt maar begin nu wel te twijfelen. Zal het voor de zekerheid nog es navragen.

Ik stond ook bij wonenwaarjewilt ingeschreven maar vond persoonlijk woonfriesland mooiere en leukere huizen hebben. Ik wilde bijv. aan de westkant van lwden wonen maar hadden daar haast helemaal geen keus in. Ja, valerieus en een paar 1 gezinsoningen in nylan maar verder niet. terwijl woonfriesland daar toen heel veel keus in had.

Ik ga vandaag naar applejack, paardenwinkel in Drachten alleen ff kijken hoef eigenlijk niks meer want heb genoeg geshopt maar wie weet kom ik nog wat tegen :+ (mij kennende zal dat het geval wel weer zijn).

Vandaag gaat dat meisje weer proberen op Akino te zitten/rijden. Hoop dat ie net zo ontspannen is als zondag. Ben echt zo blij dat hij het zadel nog 'gewoon accepteert'. :D Maar nu ik haar op Akino zie heb ik ook wel weer zoeits van: Ik wil ook! :(

Gister weer bij de fysio geweest en loop weer op de verkeerde manier. Mag voorlopig eerst niet meer zonder krukken lopen :(
Als ik op me linker been (gebroken been) moet staan buig ik helemaal met me heup in omdat het pijn doet, moeilijk en zwaar is. maar als ik zo door blijf lopen gaat mijn heup finaal naar de bliksem zei die.
Hij gaat me binnenkort weer fietsen leren :+ Ga ik op de fiets en de fysio er naast rennen haha. Hij is ook in de 20 dus hebben altijd wel de grootste lol en zitten elkaar op te ruien dus wil wel zien dat hij er naast gaat rennen haha :P

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:01

Ik wil wel in de stad wonen.
Maar ik dacht dat wonenwaarjewilt.nl en woonfriesland het zelfde was :o

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:14

heb me net aangemeld bij woonfriesland. maar daar kun je zeker niet zien hoeveel mensen er gereageert hebben ofzo? maar om mijn registratie te bevestigen moet ik voor woensdag ochtend 10 uur reageren.. maar ik moet nu nog geen huisje :+

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:21

Nee, je kan niet zien waar je staat. Gewoon reageren op een geliefde wijk, je maakt toch geen kans in je eerste week :P

Persoonlijk vind ik over het algemeen de wijken waarin Woon! huizen aanbied matig tot slecht, maar ze hebben ook wel hele leuke huisjes hoor. Eentje die ik toen heel graag wilde hebben was een huisje in Goutum (kom er maar eens aan anders!), maar die hebben ze me dus door de neus geboord met dat inschrijven... Ik was goed boos, heb nog klachtenbrieven geschreven enzo, maar het enige wat ze doen is zeggen 'tsja, ons inschrijfsysteem werkt niet altijd goed. Vul volgende keer maar een briefje in' >;)
Je houdt altijd dat de leukste huizen er weinig opstaan: als mensen daar eenmaal in zitten, blijven ze ook zitten ;)

EJ heeft nu een leuke actie :j Zou misschien ook kijken, maar ik heb al genoeg troep :o

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:25

Tot nu toe zit er niets bij, bij woonfriesland. Ik denk dat ik het maar bij wonenwaarjewilt houd, maar ja... af en toe dan ff kijken bij woonfriesland :+

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 20:52

hey laura, wie is het meisje dat erop rijdt dan? Misschien ken ik haar?

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:22

Haha ik weet wel zeker dat je haar kent. Annelies.
Hier wat foto's, ze rijdt hem verder niet door maar stapt er alleen wat op zodat hij toch wel onder het zadel blijft.
Ja, ik ben een penny girl geweest vandaag :P Ik kan verder toch weinig doen dus dan maar manen wassen en vlechtjes maken :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Morgen heb ik mijn 1e les weer (grondwerk) dat lukt al aardig goed. Het is maar een kwartiertje maar om eerst weer mee te beginnen is het leuk! :)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:24

Hij ziet er echt goed uit Lau! Doe je goed :D

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:28

haha ik doe er niks aan..gewoon 10 weken in het weiland op rust zetten ;)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 21:30

alsnog...

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 08:59

Hihi, dank je wel :):) Als alles goed gaat wil ik volgend jaar met hem voor de keuring. Alleen voor ervariging niet om wat te worden ofzo want dat maakt me niet uit.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 13:27

Spannend!!! :D
He Lau, wanneer gaat Ellen op vakantie?

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 14:03

Euhm..als ik het goed heb volgende week...of eind deze week. Ze is trouwens gezakt voor autotheorie :(:)

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 14:04

Vet poedersuiker, trombosedienst is weer geweest om te prikken vandaag en bloed is weer niet goed. Moet nu weer 5 medicijnden nemen ipv 2a3 't kan hier ook nooit goed gaan ;(

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 14:31

Ha, volgens mij zag ik Ellen vanochtend les rijden in de auto hier door de wijk :P Zag er netjes uit (maar goed, ze reed rechtdoor :P)

Balen laura, succes ermee!
Hmm.. haha ja, annelies ken ik wel :P Kan ze al wat rondsturen met Nicole?

Ik mag nu tijdelijk een onwijs leuk paardje rijden. Schat van een beest met heerlijke knopjes erop. Erg leerzaam en leuk :) En dat voor een kwpn-er :P

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 14:37

Haha ik heb haar nog nooit zien rijden dus weet niet hoe ze het doet. haar rij-instructeur geeft in ieder geval wel aan dat ze binnenkort af mag rijden maar dan moet ze wel eerst haar theorie halen.

Ja, het gaat aardig goed met Annelies en Nicole ze draven al en sturen gaat ook goed. Had het niet verwacht maar ze doen het goed :)

Leuk dat je nu een kwpn-er mag rijden op je stage/werk? of staat er een nieuwe in bears? Ik hoorde trouwens ook verhalen over Yvana en Auke ik denk dat je wel snapt welke verhalen ik bedoel maar weet niet wat waar is natuurlijk.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 14:47

Nou, gelukkig, Nicole is ook al 6, dus fijn dat ze erop kan rijden weer.

Nee, kwpn-er staat in bears en mag haar bijrijden. Erg fijn dier.

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 15:17

Lekker! :)
Werd inderdaad wel tijd dat voor Nicole

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 19:40

Och, balen van Ellen!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 19:56

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 19:56

Leuke foto's Laura! Balen van je trombose meid :(:)