Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. Hij heeft in zijn onderkaken twee fietsenstallinkjes staan en daardoor maakt hij de balletjes en is het net of hij verschrikkelijke last van zijn tanden heeft maar dat is helemaal niet waar. Hij heeft verder een heel goed gebit en (jammer genoeg) geen doppen op zijn kiezen
.....Aan de fietsenstalling wordt voorlopig niets gedaan omdat hij nog volop aan het wisselen is en de kans groot is dat het gewoon dichtgroeit.
Ik dacht echt van nou dat doen we wel ff..........
Hij was het gewoon ff zat. De kleine ondeugd. Dus toen kwam Julia met de verdoving voor die kleine stouterd. Het laatste gedeelte van de tanden ging dus met de verdoving en dat terwijl ik eigenlijk had verwacht dat we Blando moesten platspuiten maar nee........het was voor de kleine Spetter.
Jeffrey heeft nu een baan gevonden bij van der Helm, maandagochtend moet hij zijn contract tekenen voor drie maanden en als hij die doorkomt dan is er zeer waarschijnlijk een vaste aanstelling voor hem
.......Voorlopig ziet hij zijn salaris vertrekken naar bekeuringen, ziekenfondsachterstand (zal wel incassobureau worden) en in februari moet hij voorkomen voor het ingooien van een bushokje (de L*L) en nog de nodige achterstand in eurootjes die hij mij nog schuldig is dus medio 2007 is hij wel klaar met afbetalen....... 
spettertjuh schreef:Madje.....ziet er echt goed uit hoor jij op Moon......
. Pff af en toe heb ik het ineens superheet....dalijk maar ff paracetamolletjes opsnorren

dat overleef ik niet en wil het er niet aan leren

...
....

en ben chago
!