Hij was echt bang in die nieuwe nog niet geheel gereed zijnde bak, en als Ilion bang is is ie echt link! Maar na een poosje tussen mij en Ger in gestapt te hebben werd ie rustiger en kon LJ zien dat hij erg verbeterd is!
Op de harde bodem liep Ilion vooral rechtsom nog wat gevoelig, vooral achter.... maar wat ik al dacht zijn zijn voetje gewoon te kort geworden en dus is t gevoelig. Hij is niet behandeld verder (ik had n beetje verwacht dat ze m nog n x zouden inspuiten voor, maar dat was niet nodig blijkbaar) Lj vond m goed nu. We moeten nu 3 weken 20 minuten in de bak stappen en draven, daarna bellen en verder overleggen wat hij mag gaan doen. Waarschijnlijk hoeft hij niet terug.
Goed nieuws dus!!!
Vanmorgen dus voor t eerst weer eens in de bak 'gereden' en dat vond ie wel mooi. Lastig is dat ik dan niet hoor of ie goed loopt, maar t voelde goed en Richy heeft even gekeken en vond t er ptima uit zien.
Ik wilde eigenlijk wachten tot Marieke mee kan kijken maar verwachtte wel dat Iltje spierpijn zou hebben na zijn capriolen dus ben er toch maar op gegaan.

is niet goed he