Dag allemaal,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een van mijn vroegere paarden, Limerick. Ik ben er nu achter dat hij bij manege De Haerst staat / heeft gestaan. Ik heb ze al een mailtje gestuurd hoe het met Limerick is.
Nu vond ik ook dit bericht in jullie topic
Citaat:
Malcon en Limerick gaan met pensioen en komen niet meer terug op de manege Ik begreep dat het de bedoeling was ze ergens onder te brengen waar ze nog matig gebruikt konden worden en voor de rest lekker niksen
Ik zal vast wel een berichtje terugkrijgen van de manege, maar ben natuurlijk wel benieuwd waar hij nu is en of hij er nog is. Heeft iemand hier enig idee?
Ter info: ik heb hem gekocht toen hij 2,5 jaar was en weer verkocht toen hij 5 jaar was. Hij was met mij L dressuur met wp en B springen. Ik las allerlei berichtjes hier dat hij zo bang was en ervandoor ging e.d., hij was toen ik hem had echt super braaf en betrouwbaar, een heerlijk paard. Mocht hij alleen nog maar af en toe een ritje kunnen doen mag hij ook wel bij mij op pensioen. Vond het een fijn paard en heb hem toen verkocht aan iemand met wie het nooit echt heeft geklikt. Dat kun je van tevoren ook niet voorzien. Maar heb nog wel heel vaak aan hem gedacht.
Dus wie weet waar hij nu is en hoe het met hem is? Of hoe hij op de Haerst terecht is gekomen, hoe lang hij daar heeft gestaan?
Alvast heel erg bedankt, groetjes, Maaike