Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoeveel fout mag je hebben? 
Had 0 fout
Moest wel in mn hoofd even de slangenvolte tekeken om die vraag te beantwoorden, maar verder....
En toen proefje, 245
Is denk wel goed als ik volgende wedstrijden HC meedoe
Goedzo

Was dit de eerste keer?
Van het "normale" deel mag je minder fouten. "Vroeger" had je 50 vragen en mocht je 7 fout. Nu zijn het 40 vragen en mag je 6 fout, en daarnaast moet je dan nog gevaarherkenning doen

) want je ziet een momentopname.. gevaarherkenning heeft voor een groot deel met inzicht en kijken te maken, en dat kan alleen in de werkelijke situatie, niet vanaf een enkele foto. 

Wel even goed lezen he! Ik zeg ook dat ik de hele theorie onzin vind
Alleen de gevaarherkenning... Lijkt me logisch dat je regels moet kennen alvorens je normaal aan het verkeer kunt deelnemen 
Haha inderdaad... toen ik aan het leren was en theorie-examens op internet aan het oefenen was gingen mijn ouders ook een keer 1 proberen te maken
Nou die waren ook niet geslaagd
Hij heeft het hele uur lekker ontspannen over zijn rug gelopen en niet 1 keer geprobeerd vervelend te doen
Anneke wou me wel elke week op Collin hebben zei ze
Citaat:Malcon en Limerick gaan met pensioen en komen niet meer terug op de manege Ik begreep dat het de bedoeling was ze ergens onder te brengen waar ze nog matig gebruikt konden worden en voor de rest lekker niksen