Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mooi paard zeg!!
casjuh schreef:hey alano! Volgens mij ben ik jou gisterenmiddag nog tegen gekomen in de bak?! Hij kwam iig hinnikend de bak in!
)
muiszje schreef:alano, zou ik misschien tch een opmerking mogen maken over je rijfoto's? misschien weet je het allang maar ik zie op de foto's dat je je handen een beetje te stijfjes op 1 plek probeerd te houden.. en een piano meeslepen op een paard is echt een heel gedoe.. ik deed dat vroeger ook en dat is toch niet zo prettig voor je paard. het ziet er een beetje te vast uit.. maar kan tuurlijk alleen aant plaatje liggen! (ik hoop niet dat ik me nu in gevarenvuur heb begeven!!) anders sorry! maar het viel me gewoon gelijk op eigenlijk. Voor de rest ben ik echt jaloers op je paard! het is dat ik toch liever een EV wil, maar anders had ik het wel geweten hoor! (maar dan bruin..)
daar kom ik nogsteeds niet vanaf....maar er staan al 2 lessen in mijn agenda dus dan zal ik het wel te horen krijgen
Joki schreef:mag hij of zij van de baan komen? maar goed op www.volbloeds.nl staan er regelmatig te koop
zit een heel klein beetje in de volbloeds
.Heel erg irri om zo te rijden...maar zo ga je het op een gegeven moment wel doen...netjes rechtopstaande en meegevende handen...

Schimmelig schreef:Pff, nou alles dekens staan op de site
Voor de geinteresseerde
Tink je hebt een wasmachine gewonnen! Wanneer kom je hem ophalen, want hij staat in de weg
.....gooi m ff op de post
Joki schreef:onderhoud is helaas duur een baanvolbloed heb je al voor 1000
Tinky12 schreef:Schimmelig schreef:Pff, nou alles dekens staan op de site
Voor de geinteresseerde
Tink je hebt een wasmachine gewonnen! Wanneer kom je hem ophalen, want hij staat in de weg
![]()
![]()
.....gooi m ff op de post
![]()
(bedoel je die HPS-dekens??)
Groetjes,Tinky
Schimmelig schreef:Joah, die zijn nieuw. Ik zal de wasmachine opsturen. Past ie wel door de bus daar