Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en met de wedstrijd ook!!
d0nnaa_dan schreef:Welk paard zat je op en welke les reed je in? *welk niveau?&leeftijdscatagorie?*
SuusKiiss schreef:Ik heb trouwens me opgegeven voor de wedstrijd: OTIS, Goldie en Femke
Maar je mag all paarden weer opgeven maakt niet uit als je vorige keer al op die gene hebt gereden!!

d0nnaa_dan schreef:Het blijft hier wel akelig stil zeg! Lisa, Suzanne, Anneke, Mandy, waar zijn jullie!![]()
Ja, Sanne voor je er wat van zegt: Ik heb ook wel een leven, maar ik probeer onder m'n huiswerk uit te komen..
meld zich weer
ik was vandaag naar jumping! was wel leuk, alleen wel minder dan vorig jaar. had ook minder shoptijd
heb wel een leuke rijbroek gekocht
LieZ_Horses schreef:Leuk An! Welke kleur?
wilde altijd al zo'n broek. ik ga wel ff porberen foto te zoeken SuusKiiss schreef:@Anneke: Wat heb je gekeken dna??
LieZ_Horses schreef:Leuk An!
je ziet hem morgen wel !

SuusKiiss schreef:Hoehoog ik heb 1.45 gezein en 1.60

In het bos, met mooi weer!
Moet toch wel een beetje lijken..
d0nnaa_dan schreef:Ja dat is wel waar maar 1 zo'n vrouw is 60 ofzo maar die is echt super vit en rijd het liefst op Jolinde enzo en met stoelendans won ze enzo!!Hmm.. lijkt me nog het meeste balen voor die oudere vrouwen.. je betaalt je tenslotte helemaal blauw voor die lessen, en lijkt me niet echt leuk dat er dan een meisje van 13 voor je neus staat
Leuk anneke! Ik ben trouwens spuugjaloers op die foto van jou in het Leusdense Topic...![]()
Misschien moet ik toch maar weer het westernzadel van Dandy ophalen, en erop gaan zitten met een cowboyhoed op m´n kopIn het bos, met mooi weer!
Moet toch wel een beetje lijken..
*Alleen zie ik er waarschijndelijk uit als een idioot, en jij als een echte cowgirl