manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 15:00

Heej Kims!
Dat is wel balen zeg, van je meubeltjes! Waarom kan het niet in één keer netjes worden afgeleverd?
Ga zo naar stal; vandaag geen school dus lekker vroeg vrij! Van de week ben ik donderdag en vrijdagavond op stal, weet alleen nog even niet welke avond ik ga rijden en welke longeren. Maar zou leuk zijn als je 1 van de 2 avonden komt kijken! Ik heb het idee dat ik hem idd wat beter begin aan te voelen qua zit.
Succes met je huiswerk!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 17:17

Jammer van de voetbal Bianz! Maarja, misschien de volgende wedstrijd dan? (weet niet wanneer die komt en of ze uberhaupt gaan winnen Nagelbijten / Gniffelen ) Lekker dat je niet naar school hoefde, was t nog uit te houden in de bak?
Balen van je meubels Kims! Ben ondertussen wel erg benieuwd naar hoe alles staat in de babykamer met behang enzo Lachen En leuk als je ook komt zaterdag. En je moet me ook aanmoedigen met de staldag hoor; ben zo benieuwd hoe Nous zich gaat gedragen met het op de wei rijden Clown Hoewel ze dan van zo'n cape ook helemaal niet opkijkt....idd apart paard!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 18:02

Volgens mij kijkt Nous alleen raar op van dingen als ze daar zin in heeft Clown
Natuurlijk kom ik jullie aanmoedigen! Als je ff op tijd zegt hoe laat jullie moeten, dan zal ik er zijn hoor. Mét wapperende spandoeken, vlaggetjes, toeters en.... Knipoog haha nee hoor. Nusanna zal vast bomproof zijn op de wei!

Jammer Bianz dat je er zaterdag niet bent! We zullen wel weer uitgebreid een voetbalverslag doen op bokt Haha! inclusief de GOOOOOAAAAAAALLLL's en OEOEOEOEOEOHHH's haha Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 20:19

Fijn dat t leuk was op de EO-jongerendag Nel Haha! Wel zonde van die babytjes zeg.. Sommige mensen Scheve mond

Thirz Bloos! geen oranje shirt? ja dan kom je je eigen huis nie in hoor! Knipoog haha, joh oranje slinger is best Haha! Hihi, ben benieuwd hoe ze t dan doen!
En top dat t oefenen zo goed ging! Ben echt zó benieuwd! Hyper! En als t strand + zandstorm geen probleem is, dan een wei vast ook niet toch? Schijnheilig Vast nie! En anders heb je wat extra show...

Jaaa ik wil ook zon Haha! Beetje bijkleuren Cool

Hè jammer Bianz.. Bij etentje zou je idd eerder denken aan iets later. Maar daar kan je vast ook wel voetbal kijken toch? Of iig de doelpunten volgen. Denk dat er maar weinig plekken zijn waar je niets van t voetbal gaat merken Vork En voor Cis juigen we gewoon zo hard dat ze t in Peru kan horen Haha! *zal Bianz daar vast ook wel wat van oppikken denk ik Huilen van het lachen
Jaa gezellie Kim! Hopen dat je gewoon kan zaterdag Ja
En jahoor.. t zal wel weer eens niet. Zo goed als alles wat je tegenwoordig besteld of koopt is stuk of niet heel Balen hoor Kim! Lukt t met je bewerk-programma trouwens?

Kims schreef:
Als je ff op tijd zegt hoe laat jullie moeten, dan zal ik er zijn hoor. Mét wapperende spandoeken, vlaggetjes, toeters en....

Jaaaaa! Haha! Nu zat leuke dingen in te slaan in de winkels: fluitjes, ratellaars, toeters, trompetten Pling Ik kom bij je staan hoor Kim Knipoog
hihi Vork

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:25

Anne kan trouwens ook heel goed live-verslag uitbrengen via de msn hoor, dat is een echte aanrader Haha! Alle saaie stukjes worden gewoon niet verslagen en het is heel spannend, want ineens verschijnt er dan 3-1 in beeld Clown
Jullie hoeven niet te juichen voor mij die zaterdag (mag natuurlijk wel) want wij kunnen de wedstrijd kijken Haha! Helemaal toppie dus!

Kims, heb net weer even je site bekeken, wat een buik heb je al! Hopelijk wil het een beetje lukken met de kinderkamer (mét beschadigt commode-blad).
Nel, leuk dat de EO-jongeren dag geslaagd was!
Zo te lezen genieten Thirz en Bianz (en de rest natuurlijk ook) van hun paarden en het mooie weer!
Wanneer heb jij weer wedstrijd Bar?

Alles gaat hier prima, zaterdag hadden we een heftig avondje stappen. Verder niet zoveel boeiends gedaan...Tong uitsteken
Liefs

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 20:35

hihi, ja lijkt me ook echt top om mij als reporter te hebben Huilen van het lachen
"whaaaaaaaaaaaa"
"wat, wat, wat?"
"ow, ze kwamen dichtbij, maar was ver over"
"ow ok.." "nog iets bijzonders?"
"neehoor Lachen allemaal heen en weer gepingel"
"dan is t goed"
"Whoesh! Jaaaaaa 4-1"
"huh hè wat?"
En verder ken ik de spelers nie zo en t is zo veel tikwerk anders, dus t zijn "nederland" en "fransen" Vork meer onderscheid is er nie Tong uitsteken Of jawel: Sar! Huilen van het lachen
Maargoed dat je zaterdag zelf kan kijken Cis! Haha! Hihi, hoe was t trouwens nog geweest met je nederlandse huisgenootjes en de kudde fransen? Clown Veel gezelligheid zeker? Huilen van het lachen

En toch.. wil ik een uitgebreider verslag nog van dat heftige avondje stappen Cis Tong uitsteken heftig klinkt nl meer dan: stappen met het hele huis in een grote discotheek Vork Of zit ik er nu helemaal naast Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 20:37

Ik wil zaterdag ook live-reporter Anne's commentaar bij de wedstrijd, dát geeft een extra dimensie Clown Tong uitsteken
En Cis; leg idd dat "heftig" eens uit!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-08 20:39

Whaha, nou ik kan zo alleen maar reporteren via msn Huilen van het lachen Dus dat doen we maar nie Thirz Vork Zit nl liever ook gewoon voor de tv dan Tong uitsteken
En k krijg er ook nogal lamme vingers van (en de slappe lach *LOL* )

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:12

ehhh "heftig" als in: we hebben de hele avond gedanst en ik had iets teveel amaretto gedronken?
verder niets hoor Schijnheilig

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:14

En de jongens Cis Knipoog? Heb je dr al een gevangen om mee naar huis te nemen?

Kijk mn popje daarnet op buitenrit Haha!!
Afbeelding

Afbeelding

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 21:21

Wat een leuke foto´s Bar!
De jongens vielen een beetje tegen, de leuke die er waren hadden allemaal een vriendin. En het was vrij donker, dus kon het niet zo goed zien én mijn leuke huisgenoot stond tegenover me...hihi

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 08:52

haha, die leuke huisgenoot had toch juist ook een soort van vriendin? Tong uitsteken Ach en leuke jongens om mee naar huis te nemen.. Volgens mij is dat toch nie handig Clown *Volgens mij zijn ze dit land ook zo zat met al die regen* Dus: leuke jongen om daar lol mee te hebben ok, maar je moet hem dan ook weer redelijk makkelijk achter kunnen laten Vork
*mamma Anne geeft ff wat raad Huilen van het lachen
Maar wat was nou t heftige Cis? Tong uitsteken haha

Heb je je fototoestel standaard op stal liggen Bar? Ineens zoveel Shaar foto's Knipoog Wel weer leuke foto's hoor Ja Lekker blauw luchtje Haha!
*Vind t van de manen stiekem nog steeds een beetje wennen... Bloos Ben jij er al helemaal aangewend Bar? Was t nou ook handiger met knotjes maken?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 11:56

Knotjes maken gaat nu echt 10x zo snel en ze zijn ook veel mooier!
Deze foto's zijn met mn telefoon gemaakt, die camera van mn telefoon is idd nog best goed Haha!!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:05

eh....ik had het niet over die huisgenoot Anne Bloos
En deze woont niet zo ver weg, Rotterdam om precies te zijn Knipoog

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 17:06

nouja het was verder niet heftig, we hebben gewoon lekker gedanst de hele avond op leuke muziek. Mijn franse huisgenoten waren wel heftig dronken (zoals altijd) maar die hebben naar mijn weten voor de verandering niets raars uitgespookt...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-08 18:33

Niet over die ene? Niet?
*springt boven op Cis via msn voor het hele verhaal*
Rotterdam is beter te doen idd Knipoog Nog een heel end hoor, maar is wel iets meer te doen dan Peru Tong uitsteken

Nu ineens nie meer heftig, kan nie hè Knipoog Maar klinkt leuk hoor: leuke muziek en lekker dansen én leuke huisgenoot voor je Knipoog hahaha
*duikt nu even met de volledige aandacht op msn Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 17-06-08 18:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 18:34

haha, nou zo´n vaart zal het wel niet lopen hoor...
straks weer voetbal Nederland-Roemenie!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 08:26

Hoi hoi,
Even een vraag; weet iemand een leuke brave fjord onder het zadel te koop?
(voor een kennis van mn schoonouders)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 08:32

Kims: heb het net ook al op het braamhof topic gezet, maar als je een keer naar nous wil dan kan ik je ook halen en brengen hoor.
werk toch alleen maar op maandag en donderdag.
Bel maar als je wil.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 16:50

Whaha wat een geklets hier over leuke huisgenoten!! Leg het nog eens even haarfijn uit Cis; heb je nu een leuke huisgenoot die de moeite waard is of niet?? Bianz moet wel op de hoogte blijven he Tong uitsteken
Zeker jammer van zaterdag, maar volgende wedstrijd gaat goedkomen hoor, ze winnen weer zaterdag (ik voel het aan m'n water) haha! Dan doen we gewoon nog een voetbalavondje! Laat het verslag maar komen, denk niet dat er op dat feestje veel voetbal te zien zal zijn!
Ik doe mee met de toeters en fluitjes bij de show, zal een succes zijn gok ik Lachen
Shaar ziet er goed uit op de foto's Bar, al moet ik idd ook nog wennen aan de korte manen! Ga je al bijna naar Ermelo (daar is de instructieweek toch?)?
Nel, weet zo geen fjord, maar zal blijven opletten! Hoe is het met jou? Nog lessen van de week?
Orson heeft vandaag nieuwe schoenen gekregen; hoop dat hij er niet te veel last van heeft. Hij is nl iets gecorrigeerd omdat hij schuin afgesleten was van voren en daarnaast ook achter ijzers gekregen. Bij m'n nicht kon je overal over zandpad rijden, maar hier zijn achterijzers wel nodig als je buiten gaat rijden! Morgen maar eens kijken: na het beslaan vanochtend liep hij een beetje voorzichtig (moet ook raar zijn, achterijzers als je die nooit hebt gehad!). Vanochtend voor de smid iig nog lekker gereden: nieuwe teugels met stopjes scheelt al iets voor de lengte van mijn teugels.
Zo tennisles en dan vanavond fijn nog 3 uur vergaderen, bah!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:25

Hey Bianz, ik dacht dat jij nog even zou laten weten hoe laat je naar stal zou gaan, want ik wilde Orson nog eigenlijk wel even zien... maar lees nu dat je s ochtends bent gegaan en ik moest vanochtend werken, dus dat was toch niet gelukt...
Ik baal heel erg, Sharon loopt sinds gisteren opeens kreupel Huilen , heb mn wedstrijd van zaterdag dus al afgezegt... en zondag gaan Iris en ik naar Ermelo en ik ben echt zo bang dat dat nu niet door kan gaan Verdrietig
Echt zo stom... weet niet hoe t gekomen is en kan ook niets vinden aan dr been ofzo!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 17:45

Ow dom... sorry!! Ben idd vanochtend gegaan en heb er helemaal niet meer aan gedacht... wanneer heb je nog tijd om te komen kijken?
Sharon kreupel? Hoezo dat ineens? Niks warms, diks of gevoelig?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 18:15

Ik weet ook niet hoe t kan, heb dr maandag nog gereden, niets aan de hand en dinsdag was ze opeens kreupel! Kan niet vinden... niets! Het zit in dr rechtervoorbeen, maar kan natuurlijk ook uit dr schouder komen.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:23

Cis: heb je ook een foto van je leuke huisgenoot? Ben benieuwd Ja
Bianz gaat zeker vooruit met rijden; echt fijn! Orson keek me vanavond echt zo aan: wat kom je doen? Clown Ik kwam ff zn hoeven inspecteren en zn deken opdoen! Maar hij liep gewoon normaal in de wei hoor Bianz, dus komt vast goed met zn nieuwe stand! Kunnen we snel weer lekker naar buiten Knipoog
Nel: heb 10 fjorden in de tuin staan hoor, dus zoek maar uit Huilen van het lachen Uhm, heb dus geen fjord in de aanbieding voor je..
Bar: vervelend van Shaar dr kreupelheid zeg, hopen dat het snel overgaat en dat je naar Ermelo kan gaan!

Vanmorgen foto's gemaakt voor een stalgenoot: een pony voor een tekening te laten maken, zo'n leuk ding! Even jullie mening:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En eind van de middag les met Nous. Nous had dr "ik-heb-geen-zin-in-dressuur-dus-ik-ga-scheuren-dag" vandaag ROFL . Moet zeggen: was lang geleden! Dus eer we eindelijk Nous normaal aan t lopen hadden was de les alweer bijna voorbij. Jammer, maar toch ook weer dingen geleerd!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 20:41

Vind de foto's zó stoer Thirz! Kan vast een leuke tekening van gemaakt worden Ja Die op dat bruggetje ook echt "I'm the King!" Pling haha

Hoop zo dat we vrijdag ook een beetje zon hebben.. Hele plannen hoe en waar enz, maar zonder zonnetje is t nie helemaal handig denk ik Scheve mond Of iig geen regen als t ff kan Tong uitsteken

haha en gekke Nous Vork Wel jammer van je les. Is leuker als ze dan juist een meewerk dag heeft denk ik? En had Carolien nog leuke tips voor wat je der dan mee moest? als ze in zo'n bui was?

Orson nieuwe schoenen, waar die nu gelukkig toch alweer aan gewend lijkt te zijn Lachen fijn hoor! Kun je idd weer lekker naar buiten op pad!
*T plan is om zondag ook weer een keer te gaan, maar dan moet t natuurlijk wel droog zijn.. Duimen jullie mee? Schijnheilig Is echt té lang gelee nl!

Hè arme Shaar. Raar dat ze dat dan ineens heeft? Hopen dat t snel weer goed is, en dat je der toch mee kan nemen Bar!