Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Lekker dat je niet naar school hoefde, was t nog uit te houden in de bak?
En leuk als je ook komt zaterdag. En je moet me ook aanmoedigen met de staldag hoor; ben zo benieuwd hoe Nous zich gaat gedragen met het op de wei rijden
Hoewel ze dan van zo'n cape ook helemaal niet opkijkt....idd apart paard!
haha nee hoor. Nusanna zal vast bomproof zijn op de wei!
inclusief de GOOOOOAAAAAAALLLL's en OEOEOEOEOEOHHH's haha
Wel zonde van die babytjes zeg.. Sommige mensen
geen oranje shirt? ja dan kom je je eigen huis nie in hoor!
haha, joh oranje slinger is best
Hihi, ben benieuwd hoe ze t dan doen!
En als t strand + zandstorm geen probleem is, dan een wei vast ook niet toch?
Vast nie! En anders heb je wat extra show...
Beetje bijkleuren
En voor Cis juigen we gewoon zo hard dat ze t in Peru kan horen
*zal Bianz daar vast ook wel wat van oppikken denk ik 
Balen hoor Kim! Lukt t met je bewerk-programma trouwens?Kims schreef:Als je ff op tijd zegt hoe laat jullie moeten, dan zal ik er zijn hoor. Mét wapperende spandoeken, vlaggetjes, toeters en....
Nu zat leuke dingen in te slaan in de winkels: fluitjes, ratellaars, toeters, trompetten
Ik kom bij je staan hoor Kim
Alle saaie stukjes worden gewoon niet verslagen en het is heel spannend, want ineens verschijnt er dan 3-1 in beeld 
Helemaal toppie dus!
allemaal heen en weer gepingel"
meer onderscheid is er nie
Of jawel: Sar!
Hihi, hoe was t trouwens nog geweest met je nederlandse huisgenootjes en de kudde fransen?
Veel gezelligheid zeker? 
heftig klinkt nl meer dan: stappen met het hele huis in een grote discotheek
Of zit ik er nu helemaal naast
Dus dat doen we maar nie Thirz
Zit nl liever ook gewoon voor de tv dan 
)
? Heb je dr al een gevangen om mee naar huis te nemen?
!
Ach en leuke jongens om mee naar huis te nemen.. Volgens mij is dat toch nie handig
*Volgens mij zijn ze dit land ook zo zat met al die regen* Dus: leuke jongen om daar lol mee te hebben ok, maar je moet hem dan ook weer redelijk makkelijk achter kunnen laten

haha
Wel weer leuke foto's hoor
Lekker blauw luchtje 
Ben jij er al helemaal aangewend Bar? Was t nou ook handiger met knotjes maken?
!
Nog een heel end hoor, maar is wel iets meer te doen dan Peru 
Maar klinkt leuk hoor: leuke muziek en lekker dansen én leuke huisgenoot voor je
hahaha

, heb mn wedstrijd van zaterdag dus al afgezegt... en zondag gaan Iris en ik naar Ermelo en ik ben echt zo bang dat dat nu niet door kan gaan
Ik kwam ff zn hoeven inspecteren en zn deken opdoen! Maar hij liep gewoon normaal in de wei hoor Bianz, dus komt vast goed met zn nieuwe stand! Kunnen we snel weer lekker naar buiten
Uhm, heb dus geen fjord in de aanbieding voor je.. 

. Moet zeggen: was lang geleden! Dus eer we eindelijk Nous normaal aan t lopen hadden was de les alweer bijna voorbij. Jammer, maar toch ook weer dingen geleerd!
Die op dat bruggetje ook echt "I'm the King!"
haha
Of iig geen regen als t ff kan 
Wel jammer van je les. Is leuker als ze dan juist een meewerk dag heeft denk ik? En had Carolien nog leuke tips voor wat je der dan mee moest? als ze in zo'n bui was?
fijn hoor! Kun je idd weer lekker naar buiten op pad!
Is echt té lang gelee nl!