Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

perdiksvesra

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 12:18

Ben ik weer eens even,ik kom toch nooit...

Ik heb gehoord dat er al lekker rond geroddeld wordt,met het verhaal:
Ze sluiten de deal dat hij Vesra terug koopt als ze haar weer verkopen,maar hij heeft zelf geen geld...

Nu wil ik niet te bijdehand overkomen,maar waarom lopen jullie te roddelen,over iets waar jullie de kern niet van weten?Zo heb ik nog wel meer roddels gehoord,om die maar te negeren...Maar blijkbaar is mijn leven interressanter ofzo???

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 14:09

Waar mensen zn ,word altijd geroddels
Maar ik heb overigs niets negatiefs over je gehoord hoor
Dus denk dat t wel allemaal mee valt joh,en mocht t wel zo zijn ,dan ben je blijkbaar interesant genoeg om over te praten
Nee hoor ik heb wel gehoord dat je hem evt terug koopt mocht t zover komen ,maar ik heb niets gehoord over hoe je hem dan gaat betalen
Dus denk dat t wel meevalt .

Nou ga zo naar stal ben benieuwd of de nieuwe ukkepuk al geboren is

groetjes

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:56

heb ff niets van me laten horen maar ben er weer. rene echt heel rot voor je, leef met je mee .

Anous gaaf hoor dat je naar het strand ben geweest. wil ik ook nog een keer doen maar moet dan ff meer vertrouwen in mezelf gaan krijgen .

En hoe is het nou met onze mooie spaya ( schrijf ik het goed zo hihihi). Hoorde dat ze al wat last van weeen heeft.

Nou en hoe is het verder gegaan met de paardenfluisteraar. ben daar echt heel benieuwd naar. Zijn de volgende datums al bekend want wil toch wel weten wat met nog te wachten staat met Unoxje .

Nou groetjes aan allemaal

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:26

melissa7 schreef:
heb ff niets van me laten horen maar ben er weer. rene echt heel rot voor je, leef met je mee .

Anous gaaf hoor dat je naar het strand ben geweest. wil ik ook nog een keer doen maar moet dan ff meer vertrouwen in mezelf gaan krijgen .

En hoe is het nou met onze mooie spaya ( schrijf ik het goed zo hihihi). Hoorde dat ze al wat last van weeen heeft.

Nou en hoe is het verder gegaan met de paardenfluisteraar. ben daar echt heel benieuwd naar. Zijn de volgende datums al bekend want wil toch wel weten wat met nog te wachten staat met Unoxje .

Ik kan t je wel vertellen want zoals je ziet is Unox echt een levensgevaarlijke tijger,dus bereid je maar voor

Ohh San je wilde toch nie zeggen dat je op Unox naar t strand wil he ,,ahhh dat kan je dat arme beest nie aan doen zeg hihi .
Dus anders word t toch voor jou lopen en Unox op je rug nemen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:10

jeetje, had nog niet gehoord dat er een ongeluk was gebeurd? met de wagen of onder het zadel?

Ben ook erg benieuwd wat de paarden jullie vandaag verteld hebben Evita mag de volgende keer

En is de kleine al geboren? ik dacht dat het nog wel een paar weken zou moeten duren!

Hoorde van Marion dat Eviet en Tink vanochtend al even op het land hebben gestaan, heerlijk!!

trouwens, al die roddels mis ik blijkbaar
Wat maakt het anderen uit hoe jij Vesra terug wil kopen als ze weer verkocht zou worden.. jou zaak toch? Aan Xenia zal ze in ieder geval een heel fijn baasje hebben!
En of je een dombo bent of niet.. ik denk dat je van het geld dat je voor die boetes betaald heel wat nuttigere dingen had kunnen doen, maar t is jouw geld

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:20

Ireen, het ongeluk is gebeurd met de wagen, Mos schrok van een scooter die langsreed en extra gas gaf!!

De paardenfluisteraar komt 30 april voor groep 2, 14 mei voor groep 3 en 21 mei voor groep 4!! Alle dagen komt ze vanaf 10.30/11.00. Regel onderling wie als 1e e.d. wil
Let op: als het erg slecht weer is dan wordt het verschoven, dit omdat de fluisteraar het paard in de paddock wil hebben en niet op stal!!

Spaya heeft nog geen veulen maar volgens de fluisteraar laat dit niet meer lang op zich wachten Spannend!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:28

Oh ja, is er een datum dat je niet kunt, probeer dan ff met een andere groep te ruilen

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:32

goldflower schreef:
melissa7 schreef:

ja dat is toch ook de bedoeling dat ik hem op me rug ga dragen

Ik kan t je wel vertellen want zoals je ziet is Unox echt een levensgevaarlijke tijger,dus bereid je maar voor

Ohh San je wilde toch nie zeggen dat je op Unox naar t strand wil he ,,ahhh dat kan je dat arme beest nie aan doen zeg hihi .
Dus anders word t toch voor jou lopen en Unox op je rug nemen

hahaha tuurlijk neem ik hem op me rug.

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:41

Binar schreef:
Ireen, het ongeluk is gebeurd met de wagen, Mos schrok van een scooter die langsreed en extra gas gaf!!

De paardenfluisteraar komt 30 april voor groep 2, 14 mei voor groep 3 en 21 mei voor groep 4!! Alle dagen komt ze vanaf 10.30/11.00. Regel onderling wie als 1e e.d. wil
Let op: als het erg slecht weer is dan wordt het verschoven, dit omdat de fluisteraar het paard in de paddock wil hebben en niet op stal!!

Spaya heeft nog geen veulen maar volgens de fluisteraar laat dit niet meer lang op zich wachten Spannend!

Hey Anous,

Kun je je dan ook al gelijk inschrijven voor je hond?? Dan kan het namelijk allemaal in ene klap Top, dat je met Ko bent gegaan.. We zullen binnenkort nog wel een keertje met Ko en Ko(la) gaan

Renee, gecondoleerd met het verlies van je kat...

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:49

duckie schreef:
Hey Anous,

Kun je je dan ook al gelijk inschrijven voor je hond?? Dan kan het namelijk allemaal in ene klap Top, dat je met Ko bent gegaan.. We zullen binnenkort nog wel een keertje met Ko en Ko(la) gaan

Ja hoor, je kunt je gewoon inschrijven met de honden. Dag 4 is nog wel plek en is er geen plek meer dan plannen we een dag 5 in.

Hihi, leuk, ik hou me wel aanbevolen voor leuke buitenritten. Ko heeft gisteren gezegd dat hij het strand helemaal geweldig vond maar hij was wel doodmoe daarna Ko is idd hard op weg om een superbraaf recreatie/bos-paard te worden
Ko en Ko op stap, dat klinkt leuk

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 11:45

ik ben echt benieuwd wat ze te vertellen heeft over verna of wat verna over mij te vertellen heeft hihi.

en KoKo boy king je baasje vind het helemaal niet erg dat jij strand zo leuk vind hoor.

gr en tot vanavond

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 14:48

Oh ja, wat ik helemaal vergeet te vertellen....

Kola heeft gisteren voor het eerst in haar leven voor de kar gestaan En oh oh oh wat was ik trots Ze vond het trekken nog wel eng en het geluid achter haar ook, maar ze deed het SUPER! We zijn alleen de laan af geweest en hebben een bocht gereden (dus ze heeft de lamoen ook flink gevoeld) en toen weer terug... We zijn in totaal 4 of 5 keer opgetrokken zodat ze dat goed leert.... Nou... ik ben helemaal blij dat het zo goed ging... maar de eerst komende 25 keer loop ik er nog wel naast hoor

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:23

Hoi hoi vandaag ook Gold ff lkkr een uurtje in de wei gezet ,dat ging harstikke goed,ook al werd ze afentoe beetje achterna gezeten ,maar daar moet ze maar aan wennen
En Unox en Par beschermen haar wel,,alleen Par is iets te uitbundig/opdringerig voor Gold en dat vind ze nog wel wat eng ,ze snapt nie dat Par t goed bedoelt,omdat ze een haflinger angst heeft hihi
Maar goed was wel erg lkkr dat ze er ff uit kon.

Dus mocht ik er een x niet zijn en iemand zoekt een weidemaatje,pak dan gerust Gold
Haha komt ze alleen maar lkkr buiten.
En als ik een x een ander zn paard mee moet nemen dan is dat ook geen probleem hoor!!!

Weet iemand trouwens hoe t afgelopen is met Soof haar arm???
Arme meid was wel ff schrikken

groetjes.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 16:44

haha, haflingerangst, is ze ook bang voor Eviet dan? (volgensmij ken ik geen paarden die bang zijn voor Evita )
Je mag Evita best mee nemen als je geen ander maatje hebt om Gold mee op het land te zetten, ze kan alleen een beetje druk zijn bij het naar het land brengen. Mischien kunnen we deze week eens kijken of we onze meidenclub een keer met z'n allen kunnen zetten, dan kunnen we even kijken hoe dat gaat.

Eviet en Tink hebben zich net ook weer lekker vol staan eten, Evita kon daarna geen pas meer verzetten met haar bolle buik, dus heb haar maar lekker met rust gelaten

Sophie haar arm was trouwens gebroken

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 18:20

Ireentjuh schreef:
haha, haflingerangst, is ze ook bang voor Eviet dan? (volgensmij ken ik geen paarden die bang zijn voor Evita )
Je mag Evita best mee nemen als je geen ander maatje hebt om Gold mee op het land te zetten, ze kan alleen een beetje druk zijn bij het naar het land brengen. Mischien kunnen we deze week eens kijken of we onze meidenclub een keer met z'n allen kunnen zetten, dan kunnen we even kijken hoe dat gaat.

Eviet en Tink hebben zich net ook weer lekker vol staan eten, Evita kon daarna geen pas meer verzetten met haar bolle buik, dus heb haar maar lekker met rust gelaten

Sophie haar arm was trouwens gebroken

Zooo gebroken ,ah heftig zeg ,ze had ook echt ontzettend veel pijn brrr.
Hopen voor der dat t gauw weer btr gaat met der arm

Indd we kunnen wel vd week ff proberen de meidengroep bij elkaar te zetten ,denk ook wel dat t gaat lukken hoor.
En tuurlijk is Gold voor Evita nie bang ,maar dat is ook echt de enigste haflinger waar ze gek op is.
Maar dat komt ook omdat Evita lkkr rustig is ,en Gold houd alleen van rustige paarden hihi (terwijl ze zelf nog best wel jong is )
Maar wie weet zegt de paardenfluisteraar daar nog wel wat over

groetjes.

melissa7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 18:33

jeetje heeft ze haar arm gebroken , heftig hoor. Was echt een heel naar gebeuren, ze kon haar echt niet meer houden en viel en op dat moment raakte zij met haar achterbeen haar arm, pfffff ben me echt kapot geschrokken. Wens haar maar beterschap.

vond het wel een gaaf gezicht die paarden op het land, echt achterelkaar aan het rennen . hihihi en die Unox ging me toch snel en voorop .
Kon hij even zijn energie lkkr kwijt na dat lange stilstaan. Dus als ze naar buiten gaan en ik ben er niet en er is een plekje voor die kleine uk dan zou je hem daar echt een plezier mee doen want hij mag nog steeds niet bereden worden van de dierenarts, en die frisse lucht is alleen maar goed voor hem .

nou verder een fijne les voor degene die les hebben.

ps hoe is het nu met spaya? Nog geen veulen. kan niet wachten om die kleine uk te zien .

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 19:27

hallo allemaal,

Zo dat klinkt heavy, wat is er met Sophie gebeurd dan??? Sophie van Sybil toch??

Hoorde van Renee dat Bartje van de week ook lekker buiten op het land heeft gestaan, hij vond het super, haha ben benieuwd wanneer ze lekker 24 uur het land op kunnen. Wat een raar land dat nederland, vanochtend K.U.T. weer en nu schijnt de zon en is het een lekker temperatuurtje buiten.

Tot snel

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 19:48

Ik was er niet bij vanmorgen, maar heb begrepen dat het gebeurde toen ze Sieb naar het land wilde brengen.

Ik verwacht ook geen problemen op het land hoor, maar vind het wel een fijn idee om te weten dat het goed gaat zodat ze straks gewoon met z'n allen 's ochtends naar buiten kunnen. Evita heeft met de meesten volgensmij al op het land gestaan de afgelopen jaren. Denk dat we dit seizoen zoiezo wel allemaal sociale paarden op het land hebben staan, dat scheelt weer!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:01

hallo allemaal,

nou bij mij ging de les niet zo goed helaas
Mike is er nog even opgegaan en daarna ging het super ik ben gelijk naar buiten gegaan (hij was nu lekker moe!!!!! )
en dat ging echt geweldig!! hij heeft geen stap verkeerd gezet! en ik heb gewoon gedraagd en gegalloppeerd!! echt geweldig!
Ik ben helemaal blij!!!
jippie jippie jippie!!!!

nou ik ga zo lekker naar bed want mijn rug voelt niet echt gewelig na deze les !! helaas pindakaas je kan niet alles hebben he!!

doeidoei

Kowloon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:17

Hallo allemaal,
ja, ik ben dan nog geen bakkie komen doen, maar ik lees nog af en toe stiekum mee....

Rot zeg van je Poes Renee, niet leuk om ze zo te vinden ook....

En Elgar, misschien wel een goede beslissing om die kleine gave pony weg te doen. Volgens mij weet iedereen hoeveel je om die pony geeft en wat een moeilijke beslissing het moet zijn....
Enne....laat je niks wijsmaken, die ouwe juffen en meesters op stal zijn vroeger ook jong geweest en hebben toen ook stomme dingen gedaan omdat het TOEN leuk was, alleen dat zijn ze vergeten (of ze doen net alsof)....doe je wel voorzichtig??

Oja, en omdat je jullie natuurlijk allemaal afvragen hoe het met Anne is......hier is ze.....Goh, wat is ze knap he en ze lijkt ook wel een beetje op mij, ofniet?

Afbeelding
Afbeelding

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 23:33

Tja, wat moet je anders als Vernania steeds je bovenluik van de haak af haalt!!!!

Afbeelding

Hier was ie nog lief want daarna hebben Bianca, Madelon en ik wel een half uur achter Robin, Syb en Vernania aan gerend om ze uit het land te krijgen!! Uiteindelijk maar de bak in gejaagd en zelfs daar lieten ze zich nog niet snel vangen, stelletje draken!!!!
Sofie, beterschap met je arm!!!
Renee, wat heerlijk dat het buiten rijden nu zo goed ging, das echt een opsteker he!!!!
Enne Loes, wat een schatje!!!!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 09:06

hai,

ja eef ik hoorde het dat je ze niet te pakken kreeg iid een stelletje draken.

de les ging gisteren wel lekker (al heb ik een beetje spijt heb poedersuiker geslapen)

en john hoe gaat het met jou? na de vliegles van verna hihi.
wil je van de week nog effe uitstappen?

en bart had er idd veel zin in gisteren met de les lekker de voetjes van de vloer.

nou doei doei gr

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 10:05

Wat is het een heerlijke dag vandaag. Zo verschrikkelijk zonde om binnen te moeten zitten bah bah bah........
Ben je een dag niet op stal en dan gebeurd er weer van alles........

LOES LOES.... wannneer kom je nu eens eindelijk dat bakkie halen op stal. Ben benieuwd hoe het met Epie en Hecuras gaat. En de kleine Anne wordt al groot hè???? Leuke foto's hoor.....

Eef wat een leuke foto van Robin zo..... hahaha

Moet nog een paar uurtjes en dan ga ik lekker naar huis en ben na het eten op stal vanavond. Dan probeer ik nog eventjes van de zon te genieten...

Tot straks.....

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 10:16

Hihi, ik ben vanmiddag lekker vrij
Ik wilde eerst wat gaan overwerken, maar daar heb ik dus echt geen zin in.. veels te mooi weer voor

Loes en Eef, leuke foto's

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 10:19

o lekker joh nog een paar uurtjes en dan kan je ook van het zonnetje genieten binar.
en heeft john nog ergens last van?
nou ik ga nog effe buiten zitten.
werk ze nog.

gr