Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
.
.melissa7 schreef:heb ff niets van me laten horen maar ben er weer. rene echt heel rot voor je, leef met je mee.
Anous gaaf hoor dat je naar het strand ben geweest. wil ik ook nog een keer doen maar moet dan ff meer vertrouwen in mezelf gaan krijgen.
En hoe is het nou met onze mooie spaya ( schrijf ik het goed zo hihihi). Hoorde dat ze al wat last van weeen heeft.
Nou en hoe is het verder gegaan met de paardenfluisteraar. ben daar echt heel benieuwd naar. Zijn de volgende datums al bekend want wil toch wel weten wat met nog te wachten staat met Unoxje.
Nou groetjes aan allemaal

Evita mag de volgende keer 
Spannend!
goldflower schreef:melissa7 schreef:heb ff niets van me laten horen maar ben er weer. rene echt heel rot voor je, leef met je mee.
Anous gaaf hoor dat je naar het strand ben geweest. wil ik ook nog een keer doen maar moet dan ff meer vertrouwen in mezelf gaan krijgen.
En hoe is het nou met onze mooie spaya ( schrijf ik het goed zo hihihi). Hoorde dat ze al wat last van weeen heeft.
Nou en hoe is het verder gegaan met de paardenfluisteraar. ben daar echt heel benieuwd naar. Zijn de volgende datums al bekend want wil toch wel weten wat met nog te wachten staat met Unoxje.
Nou groetjes aan allemaal
ja dat is toch ook de bedoeling dat ik hem op me rug ga dragen![]()
Ik kan t je wel vertellen want zoals je ziet is Unox echt een levensgevaarlijke tijger,dus bereid je maar voor
Ohh San je wilde toch nie zeggen dat je op Unox naar t strand wil he ,,ahhh dat kan je dat arme beest nie aan doen zeg hihi .
Dus anders word t toch voor jou lopen en Unox op je rug nemen
Binar schreef:Ireen, het ongeluk is gebeurd met de wagen, Mos schrok van een scooter die langsreed en extra gas gaf!!
De paardenfluisteraar komt 30 april voor groep 2, 14 mei voor groep 3 en 21 mei voor groep 4!! Alle dagen komt ze vanaf 10.30/11.00. Regel onderling wie als 1e e.d. wil![]()
Let op: als het erg slecht weer is dan wordt het verschoven, dit omdat de fluisteraar het paard in de paddock wil hebben en niet op stal!!
Spaya heeft nog geen veulen maar volgens de fluisteraar laat dit niet meer lang op zich wachtenSpannend!
Top, dat je met Ko bent gegaan.. We zullen binnenkort nog wel een keertje met Ko en Ko(la) gaan
duckie schreef:Hey Anous,
Kun je je dan ook al gelijk inschrijven voor je hond?? Dan kan het namelijk allemaal in ene klap![]()
Top, dat je met Ko bent gegaan.. We zullen binnenkort nog wel een keertje met Ko en Ko(la) gaan
![]()
![]()
en is er geen plek meer dan plannen we een dag 5 in.
maar hij was wel doodmoe daarna
Ko is idd hard op weg om een superbraaf recreatie/bos-paard te worden
En oh oh oh wat was ik trots
Ze vond het trekken nog wel eng en het geluid achter haar ook, maar ze deed het SUPER! We zijn alleen de laan af geweest en hebben een bocht gereden (dus ze heeft de lamoen ook flink gevoeld) en toen weer terug... We zijn in totaal 4 of 5 keer opgetrokken zodat ze dat goed leert.... Nou... ik ben helemaal blij dat het zo goed ging... maar de eerst komende 25 keer loop ik er nog wel naast hoor

)
Ireentjuh schreef:haha, haflingerangst, is ze ook bang voor Eviet dan? (volgensmij ken ik geen paarden die bang zijn voor Evita)
Je mag Evita best mee nemen als je geen ander maatje hebt om Gold mee op het land te zetten, ze kan alleen een beetje druk zijn bij het naar het land brengen. Mischien kunnen we deze week eens kijken of we onze meidenclub een keer met z'n allen kunnen zetten, dan kunnen we even kijken hoe dat gaat.
Eviet en Tink hebben zich net ook weer lekker vol staan eten, Evita kon daarna geen pas meer verzetten met haar bolle buik, dus heb haar maar lekker met rust gelaten
Sophie haar arm was trouwens gebroken

)
, heftig hoor. Was echt een heel naar gebeuren, ze kon haar echt niet meer houden en viel en op dat moment raakte zij met haar achterbeen haar arm, pfffff ben me echt kapot geschrokken. Wens haar maar beterschap.
. hihihi en die Unox ging me toch snel en voorop
.
.
.
)

veels te mooi weer voor