Beetje jammer dat er een levertijd op zit van +/- 12 weken,maar gelukkig heb ik zo'n zelfde leenzadel gekregen,dus Doutzie kan vanaf morgen weer aan de bak
Ik ben voor een Custom zadel gegaan,de Icon Flight.zwart met een wit biesje Ligt mooi,Doutz loopt er heel fijn onder en ik zit goddelijk,ik ben echt héél blij!
Serada
Geplaatst: 01-06-13 19:15
Super Paola, dat je geslaagd bent met je zadel. Duurde de passessie lang of konden jullie al vrij snel een goed type zadel voor Doutzen haar rug vinden? Het zadel van Fenne zit echt heel fijn. Ondanks haar bokpartijtjes blijft het zadel goed zitten hihi.
Iedereen veel succes en sportief plezier morgen met de onderlinge wedstrijd!
Pipi
Geplaatst: 01-06-13 21:12
@Linda > ik heb 2 zadels geprobeerd,maar was er eigenlijk na de eerste al uit 2e zadel viel daarna tegen.
Heb vandaag gelijk een lesje gereden en wat was dat fijn! Doutz liep er super onder en ik zat goddelijk zelfs een rare wegspring actie kreeg me niet uit balans,echt heel fijn!
De wedstrijd was echt supergezellig! Veel publiek, gezellige mensen, mooi opgetutte paarden en ruiters, goed sfeertje! Gaan we zeker nog een keer doen!
Elke maand gaat hem niet worden, maar 2 of 3 per jaar wel! Planning is tegen begin september weer.
Pipi
Geplaatst: 02-06-13 20:43
Was een super gezellige,goed georganiseerde dag! Vond het echt heel leuk om iedereen zo d'r/zijn best te zien doen.
Volgende keer doe ik zeker mee
Wendeltje
Geplaatst: 03-06-13 16:09
Het was idd een groot succes en volgens mij spreek ik voor iedereen als ik zeg dat het een hele gezellig dag was. En ook hier wil ik Federik bedanken voor het ruilen
ahahahaha wendy!!! hij vond het halster zelf toch ook wel mooi, maar vond het niet erg om te ruilen hihi. Snel maar een mooie dag plannen om de foto's te maken. Ik ben op de maandag en de donderdag helemaal vrij.
Volgens mij alleen Dave, maar dat maakt ook een heleboel goed!!!! Wat een geweldig mooie foto's weer!
Wendeltje
Geplaatst: 09-06-13 20:28
Heb het filmpje op mn fb gezet. Ik wist niet dat we zo ehm, vlot, de proef hadden gereden. De foto's zijn idd erg mooi Dave heeft me zelfs lachend op mn paard vast kunnen leggen, dat is een unicum hoor
Serada
Geplaatst: 09-06-13 21:26
Wendeltje schreef:
De foto's zijn idd erg mooi Dave heeft me zelfs lachend op mn paard vast kunnen leggen, dat is een unicum hoor
Hihi ik zal het melden...
Laatst bijgewerkt door Serada op 09-06-13 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Serada
Geplaatst: 09-06-13 21:27
Twinklebel schreef:
Volgens mij alleen Dave, maar dat maakt ook een heleboel goed!!!! Wat een geweldig mooie foto's weer!
Ik heb je complimentjes even aan Dave doorgegeven, vind hij heul erg leuk!