Ja! Ben benieuwd, vast wel een leuke! En het is echt superlekker weer nu,
Zo grappig, onze ouders zeiden altijd nooit een eigen paard, en zo zie je maar weer
_Lucy
Geplaatst: 20-03-11 11:20
haha ja leuk! misschien (heeeeul misschien) krijg ik ook ooit nog wel een eigen paardje, want mn moeder begint t ook wel heel leuk te vinden op de manege ging ze nooit mee ofzo, en nu brengt ze me bijna elke keer. eerst was ze er best wel bang voor, maar nu is ze ook al vriendjes geworden met perdo, het weidemaatje elke keer als zn deken een beetje scheef zit wil zij m perse recht doen, en zn neusje schoonmaken enzo ookal vind ze t nog best wel eng, want hij is nogal lomp
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 20-03-11 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha idd, me moeder had ook niks met paarden, tot nu! haha mijn moeder precies zo xd Eerst helemaal niet leuk en nu heeft ze zelfs smurf gepoetst! Wel leuk altijd
Maar ik ga naar smurf! Veel plezier met alles vandaag!
veel plezier! hah ik heb vorig jaar mn moeder ook al op een paard gehesen, en dat vond ze heel leuk!! (tot ze er weer af moest, dat vond ze dood eng xD)
maarvoorlopig wil ik toch nog geen eigen paardje, heb ik helemaal geen tijd voor.. mijn vader zei eerst ook altijd, ik wil er best een voor je kopen, maar de rest betaal je zelf maar dat kon ik toch nooit
Ik kan wss volgend jaar een paardje kopen en dan ga ik eerst maar is bij henk en jose kijken . enige eisen die me moeder stelt, neem een deskundige mee en laat hem keuren
ach ik vind t wel prima zo verzorg paardje is eigenlijk veel handiger, mag komen wanneer ik wil en kost niks. dan is het ook niet zo erg als je een keertje niet kan enzo
Zoo terug van mn lange werk dag, pff mensen tekort, dus echt flink hard gewerkt! Nu niet zoveel meer doen:)
Ik heb helaas ook echt de tijd niet voor een eigen paard, ik heb een verzorgpaard en daar ga ik meestal drie keer in de week heen. Ik probeer vaker te gaan en soms kan ik vier keer, maar eigenlijk bijna nooit. Wel echt jammer maarjaa..! Het is inderdaad wel fijn een paardje te hebben, alleen de afhankelijkheid vind ik ook verschrikkelijk! Ze kunnen zo weg zijn ...
ja nouja, ik denk dat veel mensen ook wel snappen hoeveel jij om hun paardje geeft, en hem niet zomaar weg doen, maar het kan wel gebeuren ja..
als pedro dood gaat zou faron eerst ook meteen verkocht worden, dat hebben ze ook meteen gezegt toen ik begon, zodat ik dat wel zou weten. maar ik weet niet of ze dat nog wel gaat doen, want ze is nu ook wel een beetje gehecht geraakt aan faron volgens mij..
Bij mij werd er gezegd dat ik als eerste de optie had om dr te kopen... dat kan ik gewoon niet. Gelukkig is het verkopen nu (tijdelijk) van de baan ..
_Lucy
Geplaatst: 20-03-11 19:12
haha tegen mij hadden ze (voor de grap) al gezegt je mag dr hebben als het zo ver komt, maar ik denk niet eens dat ik dat zou willen.. oke het gaat wel steeds beter samen enzo, maar ik heb niet echt een hele goede klik met dr.. dan zou ik eerder een paardje willen die ik gewoon echt kan vertrouwen.. als ik aan t poetsen ben, moet ik nu toch altijd goed opletten dat ze niet opeens uit haalt.. ookal doet ze dat bijna nooit meer.