Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_sandra

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:19

heb ook nog wel goeie titels voor de boeklezers onder ons!
"de eenzaamheid van de priemgetallen"
en "de vliegeraar"
echte aanraders!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:21

vandaag dagje naar batavia stad geweest.
ff heerlijk geshopt!!!

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 23:03

_sandra schreef:
en "de vliegeraar"
echte aanraders!

de eenzaamheid van de priemgetallen net uitgelezen van de week en de vliegeraar al jaren geleden. Maar beide boeken kan ik iedereen aanraden.

winnitouJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 23:04

_sandra schreef:
vandaag dagje naar batavia stad geweest.
ff heerlijk geshopt!!!

en wat heb je allemaal gekocht?????

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 07:19

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:
Gefeliciteerd Xan met je nieuwe aankoop.
@Win,goed dat je naar de sportschool gaat hoor.
@Mntj,Heel veel sterkte ik had je al gesproken.
@San,leuk dat je weer gaat lessen kom je er weer in.
@Shen,Lekkerd at het zo goed gaat met mennen.

Hoop niet dat ik nog iets vergeten ben om te reageren

handig he om zo in een rijtje te reageren.
Ik sport nu onder begeleiding van de fysiotherapeut. Is een goede tijdsbesteding en mijn rugspieren worden met David apparaten getraind. zit dan aan allekanten ingesloten en kan ook geen verkeerde beweging maken.
De eerste keer is er ook een meting gemaakt van de spieren en die wordt nu a.s. woensdag opnieuw gedaan. Zeker weten dat er vooruitgang in zit maar hoeveel. Heb wel even terugslag gehad na het middagje golfen maar dat gaat nu ook weer prima. Rug zal een probleem blijven omdat er Spondylose ( Artrose op lumbaal niveau) zit. is nu een kwestie van de rugspieren zo sterk te maken dat ik dat daarmee kan opvangen.

Wat goed Win,dat je dan zo vast zit en geen verkeerde beweging kan maken dan kan je veilig sporten zeg maar.Lijkt me een super stimulerend je wil natuurlijk steeds vooruit gang boeken lijkt me.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 07:20

winnitou schreef:
Nicole1995, sterkte nog met het revalidatieproces van Nicole.... en wat leuk dat die meiden mee staan te grazen met Nicole (En vrijdag en zaterdag hebben Yvon en Naomi met haar staan grazen op de dijk.)

Ik had al zo`n idee dat daar op gereageerd zou worden ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:43

winnitou schreef:
die heb ik ook nog niet gelezen, dat is de uitgave die bij het 10 jarig bestaan van Cargo werd gegeven bij aankoop van 2 boeken. en los te koop voor 2 a3 euro dacht ik.
Wacht ook op haar nieuwe boek GEVALLEN, alleen is die al lang uit voor dat de vakantie begint en het boek laten liggen tot aan de vakantie dat kan ik dus niet.

Klopt, het nieuwe boek heet Gevallen en komt dus in juni a.s. uit. Ik kan ook niet wachten met lezen, begin er het liefst al in als ik de winkel uit loop! :D En dat voor iemand die nooit van lezen hield... :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:45

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Ben vanmorgen voor het eerst sinds maanden officieel op Maisie geklommen om te rijden en heb een rondje door het dorp gereden. In het begin ging het super, maar op de terugweg begon ze te hinniken, waarop haar vriendinnetje Eva reageerde en toen was de rust over: alleen maar dribbelen en hinniken, ha ha! Ik ben bang dat men gelijk krijgt: die kunnen straks niet meer zonder elkaar piesen....! :+

dat wordt dus 2 mee op rit

Mijn vader heeft gezworen om nooit, maar dan ook nooit OP een paard te klimmen. Zie het wel als uitdaging om het toch nog eens voor elkaar te krijgen, maar als hij net zo koppig is als ik... ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:48

_sandra schreef:
Shenavallie schreef:
Ben vanmorgen voor het eerst sinds maanden officieel op Maisie geklommen om te rijden en heb een rondje door het dorp gereden. In het begin ging het super, maar op de terugweg begon ze te hinniken, waarop haar vriendinnetje Eva reageerde en toen was de rust over: alleen maar dribbelen en hinniken, ha ha! Ik ben bang dat men gelijk krijgt: die kunnen straks niet meer zonder elkaar piesen....! :+

hahahahaha, grappig hoor die maisy!!!
maar ook wel weer beetje lastig als ze zo afhankelijk zijn!

Het leek de ochtendklok wel: "Iedereen wakker worden, het is zomertijd!" :+
Inderdaad, het moet niet TE close worden allemaal, want dat is ook niet handig. Toen ik later in de bak reed, was de rust er weer en werd er niet meer gehinnikt. ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 08:54

Als er weer wat hooi van mijn vork af is gegleden en het weer nog steeds zo mooi blijft, dan ga ik binnenkort met een stalgenootje een buitenrit maken bij Johanna's Hof. Dat wordt de eerste keer dat ik met Maisie een buitenrit ga maken die eerst per trailer moet worden afgelegd. Een ander stalgenootje wil dat ook met mij doen, maar ik weet niet of het dan de bedoeling is dat ik op één van haar paarden ga (zij heeft twee Friezen) of dat ik dan (ook) op Maisie ga. We zien wel, ik vind het in ieder geval een leuk vooruitzicht! :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 10:58

xan schreef:
LIQUITA schreef:
Jaah...dat weet ik ook wel, maar toch :o . Ach, we zullen zien. Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het gaat hoor.
Heb vandaag het nieuwe proevenboekje gekocht. Wil a.s. vrijdag wel ff oefenen???

Zullen we de bak gaan afhuren ???
Ik wil dan ook nog oefenen.
Moet alleen in de ochtend werken, kan dus alleen in de middag oefenen.

Ik heb vrijdagochtend les en wil Mntj vragen of ze dan ff de proefjes met me wilt doornemen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 11:06

Shenavallie schreef:
@ Liquita:

* Wil je Sandra en Koen sterkte wensen namens mij? Ik hoop dat een stukje land voor hem de uitkomst is! ;)

Zal ik doen :j

* Wat een super leuk veulen (foto) en wat grappig: die naam had ik o.a. aan Colin opgenoemd toen hij om een aantal paardennamen met een G vroeg, ha ha! :D

Lief he <3

* Geen zorgen voor je wedstrijd: je doet het voor je zelf en vooral om via het protocol erachter te komen waar men op dat moment verbeterpunten ziet. Bovendien is het een momentopname. Voor hetzelfde geld gaat het mega-goed en schiet je straks de M-dames nog voorbij, ha ha! :D

Wahahahaha....lijkt me leuk, maar erg ver van m'n bed :=

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 11:08

_sandra schreef:
woensdag na lange tijd weer eens een priveles van erna!!! ben benieuwd of mijn conditie dit nog vol gaat houden!!! hahahaha

+:)+ +:)+ +:)+ leuk!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 11:13

meelen schreef:
Hoi hoi.
Met mijn vader gaat alles perfekt hoor.
Hij belde gisteren zelf al redelijk vroeg op, dat het allemaal gebeurd was, en of er nog bezoek kwam hahaha.
Helemaal opgelucht lag hij in z'n bedje, zou lekker voetbal gaan kijken en zo.
Nu maar hopen op spoedig herstel.
Of zoals hij zelf zegt....ik hoop dat ik over 14 dagen mijn diploma zakkenvuller krijg. :+

Goed om te lezen Meelen. Inderdaad nu hopen dat hij snel hersteld...BETERSCHAP!!! :*

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 11:21

Nicole1995 schreef:
Ik heb afgelopen donderdag toch maar even voor de zekerheid de VA gebeld over Col.Ze geeft aan (Col) dat ze in de bocht op de rechterhand nog last heeft ze wil zeg maar rechtuit het liefst.De VA ik had Amber die zei :dat de banden nog niet helemaal hersteld zijn.Ik moet de komende 2 weken stappen 10 minuten elke hand en 2 rondjes draven elke hand 1.Ik mocht de bocht door ook op rechts maar in overleg met Erna ga ik toch in stap over en draaf op het rechte stuk weer aan zo een rondje of bv.3 x een lange zijde.Die zei;waarom toch de bocht door als ze aan geeft dat ze dat moeilijk vind wacht dan daar nog ff mee en vind dat ze daar gelijk in heeft.
Ik mocht in stap haar wat meer aan het werk zetten mits ze goed gaat in stap maar niet te krap wenden om haar toch wat soepeler te krijgen.Na die 2 weken kon ik haar aan de longeer zetten met licht wat pessoa erbij en zelf kijken hoe ze beweegt.Als het niet goed is komt ze langs bij Col.Maar zelf dacht ze dat het gewoon iets langer de tijd moest krijgen en voorzag geen problemen nu omdat er vooruit gang zit.Geen dik been meer en niet warm meer ook niet na werk.Ik zet haar wel ff lekker los in de kleine paddocks met wat hooi kan ze toch ff lekker buiten donderdagochtend heeft ze heerlijk gegeten daar en gezond en niks geks gedaan en dat was toch de eerste keer in 4 weken dat ze eigelijk los stond.Braaf paardje.En vrijdag en zaterdag hebben Yvon en Naomi met haar staan grazen op de dijk.

Hmmm...dus je moet nog even de tijd nemen. Maar gelukkig zit er vooruit gang in. Ik hoop voor je dat ze snel weer helemaal de oude is!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 11:22

Shenavallie schreef:

Whahahah +:)+

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 11:24

_sandra schreef:
en "de vliegeraar"
echte aanraders!

Ik heb ook nog 2 boeken van jou. Zal ze eerdaags weer voor je mee nemen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 11:26

Shenavallie schreef:
Als er weer wat hooi van mijn vork af is gegleden en het weer nog steeds zo mooi blijft, dan ga ik binnenkort met een stalgenootje een buitenrit maken bij Johanna's Hof. Dat wordt de eerste keer dat ik met Maisie een buitenrit ga maken die eerst per trailer moet worden afgelegd. Een ander stalgenootje wil dat ook met mij doen, maar ik weet niet of het dan de bedoeling is dat ik op één van haar paarden ga (zij heeft twee Friezen) of dat ik dan (ook) op Maisie ga. We zien wel, ik vind het in ieder geval een leuk vooruitzicht! :D

Zeker een leuk voor uitzicht :j

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 11:32

Volgens mij ben ik wel weer helemaal bij.

Ik heb verder eigenlijk niks te melden. Vanvond weer lekker carrousellen, heb er zin in :j

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 11:33

winnitou schreef:
Tytje, ik ben de laatste tijd een paar keer langs Bon Ami gereden en moet iedere keer denken wat voor een eind je moest rijden om naar je paard te gaan.

Klopt hoor! Met het was all-in, dus ik ging niet elke dag heen. Ze staan daar nu al op het land en worden elke middag weer binnengezet. Toen Val jonger was, was dit super voor hem.
Gister voor het eerst rondje Zaanse Schans gedaan met Eus en Marcel en Kelly. Helaas ging het niet goed met Cieni dus ze ging terug. Bij ons ging het super, was wel even leuk.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 11:38

Inderdaad leuk Tytje.

Ik durf met First geen rondje Zaanse Schans te maken. Weet niet hoe dat komt, hij is hartstikke braaf en toch durf ik niet. Ben zo bang voor het verkeer.... :o

Ben bang dat mijn eerste buitenritje dit jaar in Kootwijk gaat worden.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 12:10

LIQUITA schreef:
Inderdaad leuk Tytje.

Ik durf met First geen rondje Zaanse Schans te maken. Weet niet hoe dat komt, hij is hartstikke braaf en toch durf ik niet. Ben zo bang voor het verkeer.... :o

of een keer ff de twiske ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 12:10

LIQUITA schreef:
Inderdaad leuk Tytje.

dat gevoel heb ik ook ik rij ook niet graag rondje schans ivm verkeer

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 12:55

ATE schreef:
LIQUITA schreef:
Inderdaad leuk Tytje.

dat gevoel heb ik ook ik rij ook niet graag rondje schans ivm verkeer

Ga je niet op ATE dan?!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 13:05

LIQUITA schreef:
Volgens mij ben ik wel weer helemaal bij.

Ik heb verder eigenlijk niks te melden. Vanvond weer lekker carrousellen, heb er zin in :j

Ik hoorde dat één van mijn stalgenootjes met haar groep afgelopen zaterdag 1e is geworden met caroussel in Heemskerk(?). Ze reden met alleen maar Friezen, gaaf hoor! ;)