Hey Dames, alles goed? Waren de ponykampen nog leuk ?
Na het verschrikkelijke verlies van Amarco, heb ik nu de blijde mededeling dat ik een nieuw bijrijdpaard en daarmee de moeder van Collin dus een nieuw paard heeft gekocht! Mag ik jullie voorstellen aan Dutrina ( haar naam gaan we nog veranderen..) :
Een 4 jarige merrie van phin phin x Cassis Het is een hete tante maar met wat begeleiding van collin en mij gaat het vast helemaal goed komen en ik ben heel erg blij dat we een nieuw maatje gevonden hebben! ( mits ze vrijdag goedgekeurd wordt )
klopt ze wilde geen merrie, maar goed deze is zo leuk. Dit is inderdaad ook dat paard van het filmpje! Vrijdagochtend om 9 uur is de keuring en dan zal ik het ff laten weten Maar ze is een halfjaar geleden röntgenologisch nog helemaal goedgekeurd dus ik hoop dat dat nog steeds zo is
gefeliciteerd lies. wel foto's maken als ze straks op haar nieuwe plekje staat en als je gaat rijden. hoe is het verder in WW. Hoe lang blijf je daar nog? Geloof dat het vanaf morgen eindelijk een beetje zomer gaat worden, wel weer zin in een beetje zon. (al was het met al die wind en regen wel lekker rustig in de buitenbak)
t is hier zeker stil. joyce heb jij gisteravond nou nog gereden? ik probeerde lovis gisteravond in de wei te zetten, maar die vind dat in zn eentje dus niet leuk. aan de hand op het pad tussen de weilanden wilde die wel grazen, maar alleen in het weiland alleen maar rennen en gillen. dus een uurtje op het pad gestaan met hem.