Het is overal een beetje hetzelfde gedoe geloof ik
taverno
Geplaatst: 23-12-10 20:54
Het is hier niet erg druk zeg.
Toen ik op stal kwam was ik de enige,ik dacht waar zijn alle auto`s en dacht nog dat ik niet vooraan mocht parkeren. Wie maakt dat nu mee om 16.30u
Tencie snel opgezadeld en heb heerlijk gereden samen met Lisanne die net iets later kwam.
Van lieverlede druppelde de mensen binnen.
_Noah
Geplaatst: 24-12-10 08:00
Goedemorgen! Iedereen hele fijne kerstdagen gewenst!! Angelique, Lies en Marion bedankt dat jullie op Noah passen
Redlich
Geplaatst: 24-12-10 09:22
Goedemorgen! Ik wens iedereen fijne feestdaggen!
Smeltwater wat niet weg kan Ik hoop dat het water buiten blijft.
Wij hebben last van daklawines. Ons dak is een hoge punt zonder dakkapellen. De sneeuwboel is gistermiddag gaan schuiven. Een aantal planten en struiken in de tuin zijn uit het zicht verdwenen. De voordeur blijft spannend. Grote dreiging vanaf boven!
Het was gisteren vroeg in de middag ook zo uitgestorven op stal. Was de GM soms net als de Makro ook 24 uur open?
pfffffft. Zit nu helemaal gaar te zijn op mn werk. Ben blij als het 5 uur is. Best drukke week geweest. Nog even snel alles wegwerken voor de kerst. Nou alles is trouwens niet gelukt. De belangrijkste dingen wel.
Namens mij ook hele fijne feestdagen allemaal! Ik zal sommigen vast nog wel zien het weekend.
Xantha
Geplaatst: 24-12-10 17:18
Ook namens mij
Prettige dagen en een super sportief en gezond 2011
Zo ik ben aangekomen in Zweden en het is hier nu -18! Niet normaal meer. We blijven lekker binnen dus. Iedereen veel plezier vanavond en dit weekend.
Nicam
Geplaatst: 24-12-10 18:39
Iedereen hele fijne kerstdagen . Misschien tot morgen op stal of zijn jullie allemaal aan het eten en familie (misschien zelfs een aantal aan het werk? voor diegene....veel sterkte)? Brrrrrrr-18...dan valt het hier alles mee
Gezellig Marion! Moet zeggen in Nederland voelt het net zo koud als die -18 hier. Er is iig een witte kerst overal
taverno
Geplaatst: 24-12-10 20:47
Bij mij op het balkon is het vooral een natte kerst want er omt steeds meer water op te staan maar ik heb een gedeelte van het regenputje open gekregen. Hopelijk kan het water daar doorheen anders hebben de beneden buren pech als het overstroomt.
oww dat s fijn om te weten , dat je gewoon zelf de paardjes buiten moet zetten. Eigenlijk wel logisch natuuurlijk..
Morgenochtend naar paardjeliev en dan in de middag naar de broer van mijn vriend. Daar gaan we gezellig eten enzo. En tweede kerstdag eerst in de ochtend naar paardje liev en dan in de middag richting mijn zus, om uiteraard daar kerst te vieren !
Alsnog een druk weekend phoe... Hahaha..
EsvanEs
Geplaatst: 24-12-10 21:15
taverno schreef:
Nee,met zon en feestdagen moet je het zelf doen dus ook met kerst.