Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Reformer schreef:Heb wat paarden gereden en dat ging allemaal hartstikke goed haha(Dat is een wonder voor mij de laatste weken)
Reformer schreef:Ik heb echt een leuke dag gehad vandaag!
Jeany_Orion schreef:Reformer schreef:Ik heb echt een leuke dag gehad vandaag!
Nou ik niet. Wat een ramp was dat met Moonie. Ze was de vaart ingelopen op onze buitenrit, helemaal drama. Maar nu staat ze weer op stal. Paar wonden gehecht, maar verder gaat het super. Yoni is ook weer rustig.
Verder had ik vandaag 1 winstpunt gereden. Was er redelijk tevreden over.
Maar fijn dat je een leuke dag hebt gehad
Jeany_Orion schreef:Reformer schreef:Ik heb echt een leuke dag gehad vandaag!
Nou ik niet. Wat een ramp was dat met Moonie. Ze was de vaart ingelopen op onze buitenrit, helemaal drama. Maar nu staat ze weer op stal. Paar wonden gehecht, maar verder gaat het super. Yoni is ook weer rustig.
Verder had ik vandaag 1 winstpunt gereden. Was er redelijk tevreden over.
Maar fijn dat je een leuke dag hebt gehad
Stef_Winston schreef:Ah wel leuk allemaal Fem! Ik weet niet of ik dit jaar een korte broek aan ga doen, maar ik vind die die jij hebt geplaatst wel super leuk! Misschien ga ik em ook wel even bestellen..
Monica24 schreef:Tsja, het ene kind is heeeel blij met een boek, het andere wat minder. Daar moet je echt voor naar het kind kijken. Bij mij thuis maak je de een wel blij met een boek, de ander niet.
Maar voor een jongen van 8 is lego eigenlijk altijd wel goed, al hebben ze er vaak wel veel van. Als het een buitenspeel-fan is is een mooie voetbal ook nog heel leuk, of doelen (zijn vaak niet duur). Of natuurlijk een Bart Smit bon of zelfs geld, dat is vanaf die leeftijd ook altijd goed. Wat ook goed verkoopt in de winkel zijn die pionnen waar ze omheen moeten slalommen met een bal.
DJoysDesignz schreef:
Met clowns gezicht
Monica24 schreef:DJoysDesignz schreef:[VN] Lipizzaner vierspan van IJsbrand Chardon eindelijk compleet
Hey er is een lippizaner bij... Wist ik niet eens
Ik heb even gereageerd in dat topic. Er zijn weer mensen die denken dat alsof hij voor astronomische bedragen paarden van concurrenten opkoopt.
Moeten ze Koos eens in de les zien lopen af en toe... (die kwam toch ook van een concurrent?)