Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Ik ging een paard van een vriendin in de paddock zetten. Alleen ik had die achterste opening niet gezien.
Dus het paard rende er zo uit en liep dus los in de oude buitenbak en naar de nieuwe..
Gelukkig heb ik met behulp van Daan en Sabina het paard kunnen pakken!
Jeetje wat voel ik me schuldig zeg...
Potverdoriieeeee wat heb ik toch fijn gereden vandaaaag
me hele dag is weer goed
Ook vanaf galop aangereden enzo 
en even stiekem autogereden vandaag
Ik was namelijk in een pesthumeur
en dacht ( mij kennende ) ga ik dat afreageren op de paarden. maar dat mag van mezelf niet !!! En toen ging ik rijden en ze gingen zooo fijn
dus me hele dag was weer goed ! 
word helemaal top

Marjolein29 schreef:Over die open deur van de buitenbak, het is al een hele tijd zo dat de paarden er achter in worden gezet omdat het daar droger is en je niet zo diep wegzakt. Pas deed ik het keurig via de achterkant en toen bleek voor de grendel er niet op te zitten. Gelukkig is Oebele niet slim genoeg om de deur naar zich toe te halen maar mijn vorige paard had hoogstens enkele seconden nodig gehad. Sinds kort doet iedereen maar wat waardoor het dus nog weleens fout loopt. Ik heb eens gevraagd waarom mensen het hek openlaten en dat is omdat sommige paarden zo fris zijn dat ze gelijk gaan rennen en je niet rustig het hek open kan doen. Tip voor die mensen is om het paard op te voeden denk ik dan. Mocht het voorste hek dicht wezen dan kun je ervan uitgaan dat het achterste hek open is.
Maar het kan natuurlijk iedereen gebeuren en ach dan heb je dat ook een keer meegemaakt, paard zal er geen probleem van maken, haha.
Groetjes Marjolein.
Sabinee__ schreef:Snap eerlijk gezegt ook niet waarom iemand dat deurtje open laat staan ..