xan schreef:mntj schreef:ga weer gauw aan de slag. tot laters
Ja joh, werk eens door![]()
![]()
![]()
EN WAT BEN JIJ NU AAN HET DOEN????? BETRAPT> hihi
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Straks heerlijk onderuit op de bank met een kop warme chocomel. Morgen weer werken, maar als het goed is staan we dan met z'n 5en (als er maar niemand ziek wordt, hihihihi). ATE schreef:ik ga zo met nadine naar stal hoop dat buitenbak ff leeg is kunnen ze ff lekker rennen
vandaag ff niet rijden maar lekker makelijk hahahahahaha
ja ben ook blij hoor dat mat nadine goed gaat
al kosts zoe nu alles onder die heeft een zak drop opgegeten en heeft daar nu klachten van domme hond
ATE schreef:ik ga zo met nadine naar stal hoop dat buitenbak ff leeg is kunnen ze ff lekker rennen
vandaag ff niet rijden maar lekker makelijk hahahahahaha
ja ben ook blij hoor dat mat nadine goed gaat
al kosts zoe nu alles onder die heeft een zak drop opgegeten en heeft daar nu klachten van domme hond
. winnitou schreef:Ate en Liquita gefeliciteerd met jullie behaalde prijs.
Vond het jammer dat ik niet ben geweest maar was ook niet in de stemming en om ruikend naar paard bij mijn overleden (ex) schoonvader langs te gaan vond ik niet al te gepast.
Ben daarna wel lekker naar de Sauna doorgereden om even wat aan ontspanning te doen.
Eigenlijk blij dat ik niet ben geweest want dan had ik mijn niet in kunnen houden en toch loten gekocht en natuurlijk met GBR (Goed Bedoelde Rotzooi) thuisgekomen. Zaterdag naar de adventmarkt geweest en daar was enveloppen trekken, Rowan had dus heel veel geluk, en ik weer een hoop troep in huis.
. Raar is dat he, dat als je het op papier leest dat je het dan pas goed tot je door gaat dingen. Natuurlijk denk je nu nog niet aan een ander paard, je wil Moontje. Ik zal dan ook duimen dat je snel wat van de verzekering hoort en dat het weer goed gaat komen. Voor nu kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen en zeggen dat ik met je mee leef. LIQUITA schreef:He jaggie wat erg. Raar is dat he, dat als je het op papier leest dat je het dan pas goed tot je door gaat dingen. Natuurlijk denk je nu nog niet aan een ander paard, je wil Moontje. Ik zal dan ook duimen dat je snel wat van de verzekering hoort en dat het weer goed gaat komen. Voor nu kan ik je alleen maar heel veel sterkte wensen en zeggen dat ik met je mee leef.
mntj schreef:heb net het hele verhaal binnen gekregen van de linghoeven wat ook naar de verzekering is gestuurs.
begint nu tot me door te dringen.
wordt er een beetje deprie van weet ook niet of ik nog wel een ander paard wil hierna.
dacht dat deze nu die 11 is wel heel zou blijven op wat normale mankementen na.
ga maar ff bakietroost inschenken en ik hoop dat ik snel wat hoor van de verzekering.
ben eigenlijk aan een goed borrel toe.
blheeee. ben er gewoon een beetje naar van.