straks wedstrijd!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
18 JAAR JE GAAT HARD HAHA =)

Liisette_ schreef:JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! ACHTTIEN JAARTJES!!
straks wedstrijd!!
! Het zijn indd knapperds!!
! Zeker weten
! 

!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
!!
?!
! 
Kirsten_S schreef:Wat een mooie paardjes Melissss! Het zijn indd knapperds!!
! Zeker weten
!
ik vind paarden met een grote witte bles en witte voetjes gewoon echt super!Elja schreef:Wow! Die nakomeling van Berlin is echt
Elja schreef:Hou alsjeblieft op met al ldie smileys. Het is fakking irritant.
=
) , en ik vind dat ze recht op een feestje heeft
, aangezien ik haar niet zie vandaag vind ik dat ze het hier verdiend heeft
Iriis_ schreef:Ik moet een boekverslag schrijven, maar ik ben mijn mapje kwijt met al mijn boekverslagen, en dus ook het formulier met de stappen die erin moeten!!
Echt poedersuikerHoop dat ik hem nog vind

Kirsten_S schreef:Als je een konijn gaat nemen raad ik je aan het bij de dierenasiel te proberen. Meestal zijn de dieren in de dierenwinkel niet 'de' beste en meestal diegene die de fokker niet wou. En ten tweede is er in het dierenasiel een dierenarts die ze al gekeurd heeft, gecastreerd vaak ook, en ingeïnt. Ze zijn niet allemaal de afgedankte konijnen die niemand wou omdat ze bang waren of agressief. Er zijn genoeg die zoo lief en schattig zijn dat je meteen verkocht bent. Die konijnen bij jou in de dierenwinkel vinden meestal wel een plekje, maar die in de dierenasiel bijna/weinig. Ik zal het daar doen in ieder geval
Kirsten_S schreef:Zelf wil betalen? Kijk uit wat je zegt want voordat je het weet moet je naar de dierenarts en betaal je ruim 22 euro voor een beetje kijken en obseren. Niet vervelend bedoeld, maar je moet het niet overschatte.
Achteraf gezien (in ons geval) is een verzekering geen slechte overweging. Anders kan je straks over 100 euro betalen voor medicijne of operatie..
ze zullen vast super lief zijn daar niet van!!
. Dat verbaast je nogal. Miss nie in het dierenasiel hier in almere. maar vaak hebben opvangcentra's jonkies die gedumpt zijn of daar geboren zijn!