ik heb geen smak gemaakt ( ja nadat ik me liet vallen) maar hij maakte zoon hoge bok dat me kont in het zadel bleef maar me boven lichaam helemaal naar voren werd gegooit.... waardoor ik dubbel vouwde... en toen op het zadel kwma met me hoofd... dus ja best raar idd haha was wel erg elasties
haha ik doe het niet nog een keer hoor... maar ik zei ook meteen toen ik weer stond... zo je kon wel zien dat ik jaren lang op turnen heb gezeten haha... vanavond weer paardrijden hopelijk gaat het lukken
ja maar me moeder is ziek dus val voor haar in bij de friese carrousel... whaha wat ik nog nooit gedaan heb... agg paracetamolletje extra en gaan.... ik ben niet iemand die zegt dat ik niet ga vanwege pijn... het was dat andere me naar het ziekenhuis toe dwongen(om het hart te zeggen haha) anders was ik niet gegaan
en met paardrijden heb je je kaak niet nodig toch hihi ik stuur altijd met me handen en benen.... weet niet hoe jij het doet maar hopelijk niet met je kaak haha
nee niet serieus maar voor de gezelligheid... sorry maar ben ontzettend irritant ik weet het maar ja wat wil je... me hele lichaam stuiterd en ik wil maar praten en praten maar ken niet... denk dat ik maar een pilletje extra moet nemen deze weken zodat me adhd iets onder controle blijft
haha ja me eigen paardje voelt het aan als ik niet lekker in me vel zit.... ook als ik byv last van me knie heb dan merkt hij dat en loopt hij de sterren van de hemel en doet precies wat ik wil met maar een klein beetje beendruk..... ik ga nu snel slapen... morgen werken me moeder is erg ziek... dus ik werk voor haar... heel leuk maar dat betekend dat om half 4 me wekkertje gaat... nou luitjes ik hoop dat het slapen vannacht een beetje gaat lukken
haha naoom ik smste je al maar mariss ik snap het niet helemaal, je was gestopt omdat je geen tijd had en toch heb je weer een nieuwe enz..
maarja, foto?
MRIIIS
Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-09 00:40
Ja klopt, ik had dit blok Statistiek (oke achteraf bleek dat ik wel tijd had helaas) waardoor ik 4 dagen naar school moest ipv 2 Foto zal ik binnenkort ff maken.