Weer tijd voor een leuk plaatje.....
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:Ga je met kerst ook op paardenkamp ?????
Volgens mij krijg je Erik dan helemaal niet in een stapelbed met enkel dekbed naast een kapot raam![]()
. 

LIQUITA schreef:Geeft niet hoor meelen, smaken verschillen. Gelukkig maar, want anders zou iedereen z'n kamer behangen met de foto's van mijn Liquita. Ik vind ze prachtig, en zeker op groot scherm
.

LIQUITA schreef:Wat een kl*te weer he, ik ga steeds meer beseffen hoeveel mazzel we gehad hebben met kamp. Ik ga maar alvast uitkijken naar de kerst
, ook weer gezellig.

LIQUITA schreef:Hij was weer goed Jo (Pittige antwoorden van assertieve vrouwen).
Weer tijd voor een leuk plaatje.....
xan schreef:Nou dat was mijn eerste reactie ook. Zei meteen tegen Erik "het lijkt wel of we in het buitenland zijn" . Ik heb toen we daar waren er trouwens niks van gemerkt dat het zo heiig was. Hier kun je de rest van mijn foto's zienHeb net André de foto's laten zien.
Bij de eerste foto zei hij: het lijkt wel of je in Amerika staat.
En inderdaad wij hebben bijna net zo'n foto, maar dan gemaakt in Canyon Lands.

LIQUITA schreef:xan schreef:Nou dat was mijn eerste reactie ook. Zei meteen tegen Erik "het lijkt wel of we in het buitenland zijn" . Ik heb toen we daar waren er trouwens niks van gemerkt dat het zo heiig was. Hier kun je de rest van mijn foto's zienHeb net André de foto's laten zien.
Bij de eerste foto zei hij: het lijkt wel of je in Amerika staat.
En inderdaad wij hebben bijna net zo'n foto, maar dan gemaakt in Canyon Lands.
http://petra1970.hyves.nl/album/3216687 ... 2008/DDXo/ . Ik krijg ook nog een CD'tje van Coen en Remco met foto's, zal ik wachten tot ik die heb zodat ik die foto's ook op jou CD kan zetten?

maar weer.

, van Liqiuta natuurlijk
LIQUITA schreef:WoW...dat ziet echt geweldig uit. Waar heb je dat laten doen? Wil ik ook, wil ik ook![]()
, van Liqiuta natuurlijk
![]()
op 50x70 ATE schreef:Mooiik heb net besteld deze danop 50x70
..... ik ben zeer benieuwd hoe het gaat worden in het echt.
. Ik heb voor gesteld dat ik wel wil schrijven, dus dat ga ik nu. LEUK
!!!! ATE schreef:ik heb net besteld deze danop 50x70
LIQUITA schreef:Whahaha, word ik net opgebeld door Grardus. Vraagt hij of ik a.s. zaterdag wil jureren bij de onderlinge wedstrijd. NEE.....dat durf ik toch niet. Ik heb voor gesteld dat ik wel wil schrijven, dus dat ga ik nu. LEUK
!!!!
LIQUITA schreef:Whahaha, word ik net opgebeld door Grardus. Vraagt hij of ik a.s. zaterdag wil jureren bij de onderlinge wedstrijd. NEE.....dat durf ik toch niet. Ik heb voor gesteld dat ik wel wil schrijven, dus dat ga ik nu. LEUK
!!!!
Nicole1995 schreef:ATE schreef:ik heb net besteld deze danop 50x70
Mooi,zo met zijn 3-en is de maat 50x70 beter denk ik.
Chantal heeft er ook een,van haar heb ik deze site.