Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Woow man zo slecht is er gereden
Kan het me niet vorostellen eignelijk..
Vooral niet van Maaike die atlijd eerste wordt .. =O
Kirsten_S schreef:na de uitslag gingen we nog naar me oma en opa (omdat we er al een tijdje niet waren geweest) om me prijs te laten zien. Nou kwamen we daar, me opa zag het en keek der naar en je zag dat die heel trots was maar zei verder niet veel . Toen naar binnen en me oma was bezig met eten. En toen vroeg ze wat ik aan me opa liet zien. En toen zei ik dat ik dat gewonnen had. Ohh oke. en later zij me moeder er wat over en dat ik het eindelijk gehaald had. Nou niks,..
Alleen maar over andere mensen praten , hoe zwaar hun het hebben en bla bla blaa.
Nooit vragen hoe het met ons gaat of wat leuks zeggen.
Altijd zoo bot!
Me oma en opa in Noorwegen zijn me échte opa en oma! Diee heel veel voor me betekenen !
En dan is het natuurlijk ook leuk als er leuk op wordt gereageerd.Kirsten_S schreef:maar ik vind het wel goed dat er een keer een strenge jury komt en niet een jury is die heel veel punten geeft en niet veel commentaar. Je leert er wel wat van! Maar hij kon wel wat minder extreem doen.
Eigenlijk wil ik stiekem ook gewoon een jury die veel punten geeft zodat ik het haal en verder kom, maar aan de andere kant is het ook weer goed.
Maar als er zooveeeel goede ruiters het niet halen, vind ik wel vreemd en jammer!
Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:maar ik vind het wel goed dat er een keer een strenge jury komt en niet een jury is die heel veel punten geeft en niet veel commentaar. Je leert er wel wat van! Maar hij kon wel wat minder extreem doen.
Eigenlijk wil ik stiekem ook gewoon een jury die veel punten geeft zodat ik het haal en verder kom, maar aan de andere kant is het ook weer goed.
Maar als er zooveeeel goede ruiters het niet halen, vind ik wel vreemd en jammer!
Ik zou best eens les van die man willen hebben!
Citaat:Wanneer ga je eigenlijk met Papillon starten Mel?
Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:na de uitslag gingen we nog naar me oma en opa (omdat we er al een tijdje niet waren geweest) om me prijs te laten zien. Nou kwamen we daar, me opa zag het en keek der naar en je zag dat die heel trots was maar zei verder niet veel . Toen naar binnen en me oma was bezig met eten. En toen vroeg ze wat ik aan me opa liet zien. En toen zei ik dat ik dat gewonnen had. Ohh oke. en later zij me moeder er wat over en dat ik het eindelijk gehaald had. Nou niks,..
Alleen maar over andere mensen praten , hoe zwaar hun het hebben en bla bla blaa.
Nooit vragen hoe het met ons gaat of wat leuks zeggen.
Altijd zoo bot!
Me oma en opa in Noorwegen zijn me échte opa en oma! Diee heel veel voor me betekenen !
Das niet leuk dat hun niet geintresseerd naar jou (+familie) overkomen. Als ik een eerste plaats in de wacht heb gesleept, wil ik ook dat iédereen dat ziet.En dan is het natuurlijk ook leuk als er leuk op wordt gereageerd.
Ik heb ook een opa & oma die zo zijn, weinig (nouja, eigenlijk helemaal niet) intresse in mij & me broer.
Is niet bepaald leuk, 2 neven van mij worden altijd voor getrokken.
Ga er ook nooit meer heen.
) is en dan erover zeuren! En ze was vorig jaar ook gestopt maar dat duurde niet lang want al die andere mensen in de buurt roken ook en ging ze weer beginnen en ook weer hoesten. En dan gaat ze daar de heeelee tijd over beginnen en hoeveeel pillen ze wel niet moet slikken Melanieetjuh schreef:Kirsten_S schreef:maar ik vind het wel goed dat er een keer een strenge jury komt en niet een jury is die heel veel punten geeft en niet veel commentaar. Je leert er wel wat van! Maar hij kon wel wat minder extreem doen.
Ik zou best eens les van die man willen hebben!
).
.
!!
!
Kirsten_S schreef:Wil wel kijken als ik kan naar jou en Don!!

Maaikeee schreef:en lisette heeft het GEHAALD![]()
Egt super goed van der , Worlino liep super netjes, 214 punten
!!! vet goed
!! Ze zal vast heeeeel blij zijn
!!
Kirsten_S schreef:Gaaa maar alvast oefenen!
. Maar ehm.. wat was het commentaar van Liesbeth of Frans (of andere instructeur) bijv. emt dat gedoe met Twingo? Kirsten_S schreef:Maaikeee schreef:en lisette heeft het GEHAALD![]()
Egt super goed van der , Worlino liep super netjes, 214 punten
YEEEEESSSS![]()
!!! vet goed
!! Ze zal vast heeeeel blij zijn
!!
Jammer van jou Maaike!!
fallenangel3 schreef:Hmmm.. ben ik even blij dat ik me nog neit ingeschreven had.. anders had ik vandaag wss ook moeten rijden. Maar ehm.. wat was het commentaar van Liesbeth of Frans (of andere instructeur) bijv. emt dat gedoe met Twingo?