???? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

???? smuidra schreef:winnitou schreef:@Smuidra, ik heb de site bekeken, wanneer ga je naar de VS. Zal dinsdag het papiertje meenemen. (degenen die jij had gezegd)
Ik ga 10 november weg en kom 28 december terug. Heerlijk naar het zonnetje (hoop ik, het regent er nu al een hele week).
Ga zo naar de Rijp. Komt een mevrouw uit Engeland ons allemaal moeilijke country dansen leren. Het begint om twee uur en duurt tot twaalf uur. Ach je blijft in beweging.

winnitou schreef:@Xan ga je morgenochtend nog naar de ZR of ben je te ziek?

smuidra schreef:Ik ga 10 november weg en kom 28 december terug. Heerlijk naar het zonnetje (hoop ik, het regent er nu al een hele week).

. Het is niet zo makkelijk om het allemaal ff op te schrijven. Zit dan met gekleurde stiften alles op een hoefslag in te vullen. is wel meteen duidelijk (vind ik zelf
)
LIQUITA schreef:HAAI

winnitou schreef:Maar voor dat geld heb ik nooit een nieuwe machine (mijne is ruim 45 jaar oud maar nog heel kwiek, kan er zelfs op borduren
xan schreef:winnitou schreef:Maar voor dat geld heb ik nooit een nieuwe machine (mijne is ruim 45 jaar oud maar nog heel kwiek, kan er zelfs op borduren
Kun je ook namen op dekjes borduren ???????

xan schreef:Heb jij morgen nog iets specifieks nodig ???

. xan schreef:Zijn jullie al aan het oefenen Liquita ????
. xan schreef:winnitou schreef:Maar voor dat geld heb ik nooit een nieuwe machine (mijne is ruim 45 jaar oud maar nog heel kwiek, kan er zelfs op borduren
Kun je ook namen op dekjes borduren ???????
winnitou schreef:Jammer!!!Moet kunnen maar ik begin er niet aan. Dan eerst een nieuwe machine, computergestuurd dat is ook veel mooier.

.
.
tot babbels
xan schreef:Ik wil kijken naar een leuke bodywarmer voor Joline.
Misschien wat witte wedstrijdkleding voor mezelf.
En als we een goede en goedkope longeersingel zien, dan wil ik die denk ik wel gaan kopen.
En voor de rest weet ik het niet en laten we ons verrassen.