Het was idd ff gezellie vanmiddag! En ik had het al gezegd dat ik je echt stoer vond hoor op donna!!
Nou over een paar weekjes bij jullie he!! We pben nog wel!
En hoe gaat het met mijn oude stal genoten??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Doe je dan wel rustig aan jetje...
Hee,gelukt!
En daarna nog even wat geknuffeld met de andere ijsjes...
Denk je niet lang weg te zijn... is het toch nog bijna een hele dag geworden
. Kola heeft het prima naar haar zin, ik denk dat het een probleem gaat worden om haar weer mee terug te nemen. Haar vriendinnetje is heel lief voor haar en, wonder boven wonder, andersom ook
)
Zijn we gewoon alweer 2 pagina's verder
Had op bokt een enquete ingevuld (via een banner) moskaichamp schreef:wie is julika?
Binar schreef:KayLay, missch heeft John het nr van Julika??

vera23 schreef:mogge
leuke foto s allemaal
ja leuk dat van laurens van lieren.. jammer dat ukkie niet goed is
En je kunt altijd nog op je stokpaard gaan

weet niet of mn pa het leuk vind

februarie is het dicht bijzijnde maar dat vind ik te vroeg

Binar schreef:Lekker druk hier![]()
Ik krijg net een mail dat ik een cadeaubon van Divoza heb gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
Had op bokt een enquete ingevuld (via een banner)

madelon31 schreef:zozo jet...knap van jou en renk om RUSTIG een buitenritje te maken!![]()
Maar ik dacht te lezen in je blog dat je last had van overtollig snot!!![]()
Doe je dan wel rustig aan jetje...
Paarden gaan idd super..de intocht gister is ook goed verlopen...kijk ff op
http://www.ad.nl/denhaag/stad/article1832881.ece dan zie je een paar seconden heli zijn benen en dan ff daarna zie je hem helemaal met mel aan de ene kant en die andere piet met dat pepernoten figuur (in blauw pak) ben ik![]()
![]()
Het was mega druk gister drukker dan de voorgaande jaren hoor! Maar het was echt gezellig om te doen weer!![]()
En stoer he die marion....
..
Maar hij bleef netjes luisteren...alleen even die kop erop hè?
met een verklede kerel op zijn rug door de Grote Marktstraat! De Pietjes zijn lieflijk!
Jetta schreef:Haha, die Heli is een echte koele kikker, wát een klereherrie ijn Den Haag! En daar stapt die maffe neurootmet een verklede kerel op zijn rug door de Grote Marktstraat! De Pietjes zijn lieflijk!
![]()