Dinniej schreef:Was ik weer.
Blegh ik heb nu maatschappijleer, en dat is sáái.
hihi ik vond het best leuk.. gewoon beetje je best doen en je haalt hoge cijfers
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dinniej schreef:Was ik weer.

WiskyBokjes schreef:Zozo dadelijk rijden alle bokt meiden met elkaar
Nortella schreef:Nou, dit is echt niet grappig..Dinniej schreef:Was ik weer.
hihi ik vond het best leuk.. gewoon beetje je best doen en je haalt hoge cijfers

totdat ik me realiseerde dat ik al gelukkig was
maar tis wel vreselijk saai om daar de hele tijd mee bezig te zijn.. jij blij dat jij achter inet kan
Nortella schreef:WiskyBokjes schreef:Zozo dadelijk rijden alle bokt meiden met elkaar
ja ik bedoel maar.. misschien moeten we dat ook nog even bij zetten, want dan zijn er straks 2 die er niet bij horen
en dat we gezellig zijn en voor ALLES open staan.. hihi Haleluja

Die kan hard man

WiskyBokjes schreef:Misschien boktnamen erbij?
- Selma Graaf
- Hilde Bongers (Hilde_q)
- Marije Schimmel(WiskyBokjes)
- Anna Kars
- Iris Haug
- Marloes Nooitgedagt
- Karen Navis
hihi 
WiskyBokjes schreef:WiskyBokjes schreef:Zozo dadelijk rijden alle bokt meiden met elkaar
ja ik bedoel maar.. misschien moeten we dat ook nog even bij zetten, want dan zijn er straks 2 die er niet bij horen
en dat we gezellig zijn en voor ALLES open staan.. hihi Haleluja

Die kan hard man
[/quote]
kijken hoe ze is

Nortella schreef:Annie_ schreef:[
Jaa jullie leven nog!![]()
Hooi Dinniej! welkomje mag altijd mee praten hoor!
Jep Iris jij hebt een eennoorm actief onderschrift! ik ging gister ook even springen en t ging vet goed! eerst gewoon ingereden en toen gaan springen.. met mn dressuurzadelkan niet beter
ze was niet te stuiten.. vond het zoo leuk! ik had alleen maar een stuur, geen rem.. raar paard
en vanavond weer springleesss! en zondag wedstrijd![]()
Oh die mail, ik wil wel even een opzetje maken goed?we kunnen er nog mooi aan knutselen, tijd zat..
en als we t enthousiast brengen enzo komt het vast wel goed.. ik bedoel Jastrade en Valentino die kennen elkaar al en Noor gaat vast niet moeilijk doen want het liep met Joep en Kismo ook erg goed.. en we hebben toch geen dure dik in de verzekering zittende sportpaarden die tonnen waard zijn.. toch?
Jastrade heeft wel het volle verzekerings pakket ,
Maar het is geen spotpaard dat tonnen waard is voor andere mensen
Voor mij wel
[/quote]
Nortella schreef:nee even wachten.. want volgens mij neemt 1 van de aanhang van Anna enzo ook nog een eigenpaard mee.. dat moeten we ook nog er bij doen!

WiskyBokjes schreef:Passoa kent ook nog geen paard