Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 21:35

Nadine; euh..tsja, dat is een goeie. Ik ben zijn naam geloof ik even kwijt. :o
Ik wist hem vanmiddag nog de jongste broer. Ik hoop dat je straks nog een berichtje met zijn naam stuurt anders zit ik daar de hele nacht weer over na te denken :P

Ik heb 3 shirtjes gekocht, een legging voor onder een rok en 3 paar oorbellen.

Rianne; oke, maakt niet uit. Ik heb nu eerst 1 van iemand anders in gebruik en haal binnenkort wel een nieuwe.

_Laura__

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 21:37

o ja, die pil heb ik dus ook dus als je er belang bij hebt heb ik ze nog liggen voor een jaar waarvan er 1 strip mist.

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 21:42

Jaaa! Ik weet zijn naam weer. FRANK! zo, dat was moeilijk! :Y)

Rianne, ik doe Akino niet 2 keer per dag. longeren/grondwerk is of longeren of grondwerk. Hangt ervan af waar ik op dat moment zin in heb.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:09

Frank ja, goedzo !!! :D

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:11

,,hehe,, O:)

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 12:13

nadine, ik zie dat je leren rijlaarzen zoekt?
Dan moet je naar fiona, die heeft leren rijlaarzen met veter of zonder veter en met rits van het merk hkm voor 70 euro

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 13:18

Ik heb al *D

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 17:10

Oke :) wat voor heb je? en waar weg?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 18:41

Odolphie, maandag 24 augustus heb ik mijn eerste les van Marije :j

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:41

Nadine, heb je pb gelezen. ;)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 20:42

:D

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 21:39

Getsie, dat van dat bus ongeluk in Spanje... Er zit ook een Leeuwarder bij, Sander Nijhof. Misschien bij jullie bekend?
Hij heeft het wel overleefd in ieder geval.

Brrr...

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 17:35

Nou, vandaag nog minder nieuws gehoord. :( Die motorrijder die verongelukt is gister kon ik wel :'(

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 17:36

Maar..ik heb ook leuk nieuws, ik heb nieuwe beugelriemen gekocht want die gene die ik had waren te langs zelfs nog toen er een slag in zat en toen hij dan nog io het kortst was en heb een mooie nieuwe zweetdeken gekocht! :D
Ben deze week behoorlijk aan het shoppen geweest.

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 18:34

Akino heeft trouwens een gat in zijn hoofd...zag er vet ranzig uit. :( En weet ook niet hoe hij dat heeft gekregen.
Heb er gister maar wat wondenspray opgedaan en was vandaag weer even gaan kijken en leek weer wat dich te groeien maar moeten we maar even aanzien en anders maar hechten.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:54

Heerlijk shoppen :+: Ik ben steeds aan het shoppen voor de uitzet, heb de halve Blokker leeg gekocht _O-

Ah jakkes, nou hopen dat het mooi geneest!!

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 18:18

Ben zoo trots!

Akino had mij er immers vanaf gebokt omdat er houtsplinters in zijn dekje zaten.
Vandaag vroeg ik aan een stalgenoot of ze het zadel weer es op Akino wilde leggen. Dat deed ze dus en hij reageerde nergens op. (ik had wel een uitspatting verwacht) Toen vroeg ik of ze er eens op wilde hangen, deed ze ook en weer niks aan de hand. stukje zo rondgestapt en ging helemaal super! En toen draaide ik ff om om te kijken wat 't andere paard deed en ik keek weer naar haar en ze zat erop! zo heeft ze ook rondgestapt! Echt super!! Ben zo blij dat hij niet het zadel als 'boosdoener' ziet en nu ik die stalgenoot op Akino heb zien rijden heb ik ook weer zoveel zin om erop te gaan! Hij deed gewoon alsof er niks was gebeurd. Liep nog net zo ontspannen als toen ik hem nog reed! :D

odolphie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 08:01

magda_90 schreef:
Odolphie, maandag 24 augustus heb ik mijn eerste les van Marije :j

Heel goed... Doe haar de groeten van mij!

40 euro voor een les is inderdaad niet niks. Maar hier zit de reiskosten bij in. En als een beetje rond kijkt naar iemand die les geeft wat bij jou past, met ervaring. Dan ben je dit bedrag vrij snel kwijt. Ik les dan ook maar 1 keer in de 2 week. En je kunt ook tijdelijk lessen, wanneer je bijvoorbeeld meer over grondwerk wilt weten, of een training trailerladen wilt doen.

Ik heb geen schema met mijn paardje. Ik kan sowieso niet elke dag heen qua energie en tijd. Mijn streven is om de dag. En dan is het maar net waar ik en Jutta zin in hebben. Fietsen, wandelen, grondwerk, clickertraining, dubbele lijnen, rijden, buitenrijden... Lekker freewielen...

En Laura, die pil kun je wel weer inleveren bij de apotheker hoor. Het lijkt mij niet verstandig om de pillen aan iemand anders te geven zonder recept. Maar goed, dat is mijn mening.

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 10:46

Nadine, wat heb je allemaal al voor de uitzet?

En 40 euro voor een les vind ik ook behoorlijk veel. Ik heb van iemand les die ook grondwerk les geeft, heeft gewerkt bij monty roberts of Patt parelli (1 van die 2, weet niet meer welke) dus ook behoorlijk ervaring daarme en zij is 15 euro voor een uur waarvan reiskosten in zitten.

Eind deze maand hebben we weer estafette en bbq op stal. Altijd erg gezellig. kan dit jaar niet mee doen, hoop dat ik volgend jaar mee kan doen.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 13:27

Ehm... de keuken is bijna vol haha.

Pannenset
64 delig serviesset
36 glazen _O-
Koffiekoppen
Soepkommen
24 delig bestekset (moet nog maar 1 bij denk ik zo)
Aardappelschilmesjes _O-
Zo'n houtenblok met allemaal messen erin (voor adonis :P )
Zo'n ding wat je op hangt en dan van alles er aan hangen: knoflookpers, garde etc. zat er ook allemaal bij. Een stuk of 15 dingen.
12 handdoeken en washandjes

Elektrice dingen kopen we op het laatst.

Voor dit alles waren we nog geen 150 euro kwijt _O-

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 13:51

Oke netjes gedaan. Zo'n 24 delig bestekset is erg handig. wij hadden er ook 2 van.
Gelukkig hebben wij alles nog van toen wij op ons zelf woonden. Opgeslagen in onze loods. Erg handig dat paps een loods heeft, staat haast alleen maar vol van dingen van mij en me broer, me vader heeft er alleen de boot in :P
Op de hoeveelste plek staan jullie nu dan met reageren?

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 14:00

Eehmm... weet niet. Maar als ik reageer, kom ik meestal in de top 10 terecht. Maar laatst bij een huisje hadden er 40 ofzo gereageert en toen kwam ik laatste :=

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 14:27

Wat een hoop zooi heb je al :P Ik heb 6 bordjes, 3 ontbijt en 3 avond, en ik woon nu 4 jaar op mezelf :+

Hoe lang sta je al ingeschreven? Voor de leuke wijken moet je soms echt vet lang wachten ;( Ik heb dik 3 jaar ingeschreven gestaan om mijn huidige flatje te kunnen bemachtigen, een nette flat in de Julianalaan (3 slaapkamers, woonkamer, keuken, douche, bovenste verdieping en hoekflat. Die zijn heel geliefd).

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 14:30

Haha maar ga ook met me vriend samenwonen!

Sta sinds 26-02-2008 ingeschreven, dus eigenlijk nog niet heel erg lang.

Wij zoeken voornamelijk bij Valerius daar... Als het maar 2 slaapkamers heeft, woonkamer, douch, keuken. Het liefst bovenste verdieping!
Hoek hoeft niet per se.

_Laura__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 15:34

Wij stonden ook iets van 2jr. ingeschreven. Hebben toen een appartement in het centrum gekregen. ook bovenste verdieping en hoekwoning met een dakterras op het zuiden.