manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 21:37

Ook van mij nog gefeliciteerd bianz, ik had het wel al gelezen maar was het vergeten te typen.
Sorry!

Nou ben net met Thirz en dr KWPN-er die veel te klein is op buitenrit geweest. Tong uitsteken
T was echt super leuk en gezellig! Hyper!
En gelukkig ook nog heerlijk weer!
Alleen jammer dat Voice zo ontzettend fel was, ze was gewoon niet te houden..... ROFL

Nou ik ga nu lekker douchen en daarna mn bedje in want moet er morgen weer vroeg uit!

Bianz; succes morgen met je les, en doe de groetjes aan carolien. OK dan!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 21:40

Klinkt lekker Nel, even naar buiten.
Anne houdt mij heel goed op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom het Nederlands elftal. Het is bijna alsof ik er zelf bij ben :p

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 21:40

Hihi, felle Voice Hyper! ook zin in t strand dan geloof ik dan Tong uitsteken
Leuk dat t gezellie was! Haha!

Hoop dat je kan slapen, hier hebben ze veel trom(mel)petten en toeters...

Hee Cis, je moest aan je pinguin verslag Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 21:42

Anne_87 schreef:
haha, ik doe mee aan de help Cis t EK door actie Vork De rest ook braaf voor de tv? Knipoog

Nou, reuze!
Kan me dus helemaal niks schelen he, dat voetbal. Het is alleen leuk als je in een cafe zit, dan is het echt gezellig. Heb maar weer cupcakejes gemaakt (zitten nu nog in de oven). Kruidcupkakejes met rozijnen zijn t geworden Knipoog Wie er zin in heeft, komt er maar een halen Tong uitsteken

@ Nel & Thirz: jullie hebben zeker geboft met het weer! Lekker hoor. Niet al te veel toeristen op t strand?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 21:43

hihi, heel goed van álle ontwikkelingen Huilen van het lachen

Hee Anne, spelen ze nu dan nog met 10?
Uhm.. ja denk t wel
Maar hier staat nergens dat van der Vaart rood had?
Had ie ook nie, hij had een klap gehad en ging er uit
Ja,maar mag hij dan nie terug dan?
Uhm.. weet nie? Zal even tellen
*nou en das nog best lastig Clown laten nooit alle spelers zien!*
Ow Cis, t zijn er 10 in t veld hoor gelukkig!
Huh? toch 10? maar..
Ja, Sar is 11 hè, die staat in t doel nie op t veld
Ow ok..

Vork dus helemaal bij Tong uitsteken

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 21:45

Haha, ow joh zal der ook geen nacht wakker van liggen hoor Kim, maar zo vind ik t wel leuk Tong uitsteken zolang ze voor staan nog wel Huilen van het lachen
Cupcake-jes? Oranje?
Klinkt goed iig Haha! Maarja, dan zit Cis zonder commentatrice Tong uitsteken Zal ik der maar nie aandoen denk ik. haha

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 21:47

tja ik blijf wel blond hè....:p
normaal ben ik ook geen voetbal fan, vind het alleen leuk als nl speelt

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 21:51

haha nee de cupcakes zijn niet oranje Huilen van het lachen Ik weiger oranje dingen te maken! Knipoog

Dat stukje over 10 spelers in t veld! Haha! Dan spelen ze wél allemaal mee inderdaad, als je de keeper niet meerekent.
Kun je nergens via internet kijken Cis?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 22:01

@ Cis: goooooooooooooooooooooooaaaaaaaallll

Slapen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 22:04

ik was eerder Kim Knipoog ze was alleen net wat over Pinguins aan t zoeken Huilen van het lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 22:07

Heerlijke rit over strand gemaakt, geniet nu nog na Ja
Verstand op nul en puur genieten, mooi weer, lekker rustig en Nous en Voice genoten ook! Ben zelfs voor t eerst met Nous in de zee geweest...met hulp van Voice dan!
Alleen die Voice kan Nous niet eens bijhouden Tong uitsteken Maar wil snel weer!!

Ga nu nog ff voetbal kijken, gewoon al 2-0 Moet niet gekker worden Clown
Zit je wel in t oranje Cis?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 14:03

Waar gaan jullie altijd naar het strand dan Thirz?
Nederland heeft wel echt vet gewonnen joh!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 15:46

Gewoon bij Dishoek, bij de bult-opgang. Ga je ook een keer mee? Lachen
Strand heeft Nous duidelijk goed gedaan, ze liep heerlijk! Maar wat een waterplassen overal van t noodweer vannacht zeg... Bloos!
Nel: ik heb woensdag half 5 les, dus moet je maar met Carolien kortsluiten of je ook nog gaat dan. Was de EO-jongerendag leuk?

Vinden jullie het leuk om volgende week zaterdag voetbal te komen kijken bij mij na de wijkdag?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 16:56

Had t al gezegd, maar ik ben voor Haha!
Ow trouwens, Thirz en Mariek ik heb hier nog een programma voor jullie liggen voor de wijkdag. Zal die, als ik er aan denk, vanaaf ff menemen en aan Marieke geven. Met zn 2en bij de tap dus Knipoog én dresscode voor iedereen: oranje shirt aan...
*heb ik nie, dus denk dat ik t gewoon bij mn witte shirt en oranje hawai-slinger hou Vork of ik moet nog zin hebben om van de week ff naar de stad te gaan Lachen
Owja *lampje* ik ga nu ook eerst ff kijken naar mn Wuppies!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 17:03

hihihi, mams had ook maar een keer wat Welpies meegenomen Vork
dus de teller staat op: 4 oranje Welpies, 1 rooie en een witte
& 4 oranje wuppies Haha!
Hihi, kunnen we mooi op de ene schouder een Wup en op de andere een Welp zetten Vork haha

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:12

Kijk shaartje vandaag Haha!
Afbeelding

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 18:27

Whaha wat een geklets! Zat ik gisteren nietsvermoedend lekker voetbal te kijken; is het hier een hele meeting Haha! Cis die de spelregels nog even door moet nemen, Kims met lekkere cakejes! Volgende week zaterdag voetbal bij jou vind ik een superplan Thirz, lekker met z'n allen aanmoedigen!
Heerlijk zo'n strandrit; kan me voorstellen dat jullie genoten hebben! Hoe was de EO-jongerendag Nel? Leuke artiesten?
Heb lekker gelest vandaag; hoorde van meerdere kanten dat ik al veel beter zat en reed, dus dat is altijd fijn! Zijn nu ook begonnen met meer aan de teugel vragen, al wordt meneer daar gewoon fel van! De laatste ronden draf en galop was hij echt een tank en had ik geen handen/armen meer over! Daarna heeft Carolien hem ook nog even gereden, was leuk om te zien! Volgende keer gaat zij er eerst op en dan ik, lijkt me tof om te voelen hoe hij dan rijdt!
Daarna heeft Annemijn Orson nog even gemeet in de wei; ik geloof dat je hem wel leuk vond toch Anne?
Leuke foto van Shaar, Bar! Kom je Orson ook nog eens meeten?
Ga nu lekker eten, straks komt Naomi voor een avondje bankhangen, doeidoei!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 19:09

Jaaaaa Orson is stoer Haha!

haha, ja je hebt meteen een hele hoop gemist hoor Bianz Knipoog Zomaar, terwijl je niets vermoedend voetbal zat te kijken Tong uitsteken Doen je handen t al weer een beetje? en je armen ook weer een beetje bruikbaar? Anders moet je ff langs bij ergotherapeute voor wat tips over eenhandig, of met minder kracht dingen doen hè Knipoog
Moet hem nog een keer aan t werk zien natuurlijk, maar voorlopig heeft hij de strenge keuring doorstaan hoor Ja Orson is leuk! Pling

Volgende week bij Thirz dan ook wel allemaal in Oranje neem ik aan? Haha!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 20:03

Hoi hoi,

De eojongerdag was zeker leuk!
De bands kende ik niet echt maar ze konden goed zingen en t was echt weer gaaf!
1 ding was wel zielig, we zagen 2 verschillende mensen die allebij een babytje bij hadden van nog geen 3 weken oud.
Tis echt zonde, de muziek was zo ontzettend hard, zelfs te hard voor onze oren, mn oren piepen nog.
Moet je nagaan voor die kleine babytjes.

Strandrit was zeker tof, alleen ging nous te hard voor mn kleine kortpotige dikke pony. Lachen

Fijn dat je les goed ging bianz, ben benieuwd naar carolien als zij erop zit, zij krijgt altijd alles aan t lopen.

He thirz, misschien ga ik (als carolien tijd heeft) wel na jou lessen.
En anders zaterdag ofzo?!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 11:55

Anne_87 schreef:
Volgende week bij Thirz dan ook wel allemaal in Oranje neem ik aan? Haha!

Ik heb geen oranje shirt Scheve mond Doe mn slinger wel om, ok?

Nou, Carolien had ook een beetje moeite met de sterkte van Orson volgens mij Clown Tjee, wat was die aan t tanken zeg! Doet die dat op buitenrit soms ook zo Bianz? Kan me voorstellen dat t dan erg moeilijk is m terug te rijden! Lekker ritje gemaakt vandaag?
Top dat de EO-dag leuk was Nel, idd wel zielig van die baby!

Ik ga vanmiddag mn show voor de wijkdag oefenen, ben erg benieuwd hoe t gaat Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 12:12

Orson de tank, dat geloof ik goed ja!
Ik wil Orson ook nog graag meeten bianz! Woensdag ben ik smiddags vrij, hoe laat ga je dan naar m toe?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 15:15

Haha Anne, geen ergo nodig hoor; wel een beetje last van mn bovenrug vandaag Knipoog Op een actieve buitenrit met galop is die martingaal dus niet voor niks haha! Lekker buitenritje gemaakt vandaag met Marieke, genieten van het mooi weer!
Weet nog niet hoe laat ik woensdag naar stal ga Bar, is even afhankelijk van hoe laat de hoefsmid komt. Ik laat het nog weten dan. Normaal gaan we altijd 's ochtends naar stal en zijn we begin van de middag weer weg.
Heb ook geen oranje shirt, dus ga ook mn slinger maar opsnorren voor zaterdag geloof ik!
Klinkt als een gezellige dag Nel! Ik heb zaterdag les, dus als je woensdag niet kunt, kun je misschien na mij lessen dan?
Ga nu even aan m'n presentatie werken, nog één weekje... Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 20:01

Show oefenen ging best goed Ja (Nous helemaal in dr nopjes tussen 3 mannen ROFL ) Cape vond ze ook niet eng, in tegenstelling tot Wachter... Maar komt vast goed!
Idd genieten van dit heerlijke weer, hopen dat dat een beetje blijft, want ik hoef deze week niet veel te werken; wil weer eens een beetje bijbruinen Cool

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:38

Fijn dat de show oefenen best goed ging; ben heel benieuwd! Haha en dat Nous zo'n cape dan weer niet eng vindt, grappig hoe onvoorspelbaar ze soms is! Een beetje bijbruinen?? Doe je mij dan ook nog een beetje, want ik steek al zo wit af bij jou! Haha!
Was vanavond bij mijn ouders en bedacht ineens dat ik volgende week zaterdag een feest heb van een vriend van mijn ouders die 50 wordt en waar Renate en ik ook naartoe zouden gaan. Ze wonen in R'dam en moeten er al om half 2 naartoe, dus ik vind het echt superjammer, maar kan dus niet voetbal komen kijken... Verdrietig Moedigen jullie ook voor mij aan dan? Moet dus ook nog even Carolien bellen of ik 's ochtends op tijd kan lessen, want daar had ik natuurlijk ook nog geen rekening mee gehouden! (daarnaast denk ik bij een etentje aan begin rond 18 uur ofzo...)
Ga nu lekker slapen, welterusten!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 14:43

Voetbalparty bij Thirz, klinkt goed! Ik hoop dat ik er ben zaterdag. Ik denk wel dat het gaat lukken hoor! Neem ik gelijk House voor je mee Thirz.

Bianz, fijn dat je les lekker ging! Heb je zelf ook al meer gevoel voor Orson's gangen? Ik wil 'm snel een keertje onder het zadel komen bekijken. Rijd je wel eens 's avonds? Dan kan ik namelijk ff langskomen omdat ik dan vervoer heb.

Ik ben erg benieuwd naar de show. Hopelijk went Wachter aan de cape haha! Anders doe je gewoon net alsof het bij de proef hoort Clown

Ik ben lekker bezig met mijn huiswerk. Van het weekend namelijk niks gedaan omdat het kamertje in elkaar werd gezet en mn hele huis vol nieuwsgierige familie zat Huilen van het lachen
Helaas is de bovenplaat van de commode beschadigd Verdrietig En het duurt nog 5 weken voordat er een nieuwe geleverd wordt. Ook een aantal schroefjes van lades zijn kapot waardoor alles schots en scheef in elkaar hangt. Ik baal er wel van, want nu kan ik nog niks indelen.