Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

verania

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 13:13

perdiksvesra schreef:
heey stalgenoten...

ik weer eens hierzo

Vesra is vanaf 7 mei van xenia en haar ouders...
Ze is dus verkocht,en ik weet zeker dat ze het bij xenia goed krijgt:D

Nalang wachten,kwam het resultaat en de beloning...

Nou,nog iets anders dan...
Ben gister voor de 4e keer gepakt door de politie...jaaa zaterdag ook al:D
2 x een boete van 130 euro,die gehalveerd wordt,en de andere keer kwamen ze achter op het veld...En er waren zoals gewoonlijk weer nieuwsgiertjes die even moesten kijken...Nou,behalve dat ik fraude heb gepleegd door een ander verzekerings plaatje die ik gevonden heb op de brommer te zetten,was er verder nix aan het handje...Ze hebben enkelt wel het verzekerings plaatje in beslag genomen die zaterdag...
Gister weer dezelfde agent...Nou,het was in iedergevalt gezellig en het blijft dus maar bij 130 euri's:D...valt mee...maargoed...Ik gaat weer eens

toedeloe,en tot op stal;)

o o o o o o o o o.
moet je ook niet doen he, is ook zo'n zonde van je geld joh.
nou tot op stal maar he.

gr shir

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 13:46

tsja...Het is en blijft kinderspeelgoed:P

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 14:50

Nou, lekker 130 euro, is wel bijna een maand stalling!!

Ik moet ook in Juni/juli enten dus Nous... we moeten tegen die tijd even contacten!!

Ik ben er vanavond maar heel even... kom de trailer halen en weer terugbrengen.. Mijn nichtje moet met haar paard verhuisd worden. Ze wonen in Barendrecht en gaan naar Leiden verhuizen, dus dat is nogal een stukkie tuffen.. Kola zal dus graag een aaitje ontvangen van de liefhebbers

Groetjes

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 15:50

Tis al opgelost Gold word volgende week geent samen met Unox ,want de arts moest toch weer terug komen voor arme Noxy !!!
Zo t word erg lkkr weer he dit weekend ,,JOHN is t land al klaar

groetjes

Oh BTW nog gefeliciteerd met Diddle Nousch,Arme gold was verleden week jarig en ik kwam er gewoon pas s,avonds achter ,maar heb t al goed gemaakt met mn wijfie en ze vergaf me het

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 21:42

zo mensen hebben jullie genoten van het mooie weer?
zou nu dan echt de zomer beginnen, lekker hoor.
nou ik ga morgen weer naar stal.
I'l see you all.

doei doei gr shir

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 12:56

Hoi hoi,

nou wij gister naar Friesland naar het feest van mijn getrouwde nicht!
het was allemaal best gezellig alleen ben ik er al zo lang niet geweest dat ik er echt bijna niks meer van versta das wel jammer maar goed.

Verder was het een beetje een suf feestje hahaha maar wij van de randstad hebben daar een beetje verandering in gebracht!

Mijn nicht had wel een super super mooie jurk ze zag er echt heel mooi uit!

Nou en toen gingen we weer naar huis we waren om half 4 thuis nog even bij mijn ouders gezeten en toen snel naar onze bedjes
rijden mijn zus en vriend voor gaan boven op de rem groot licht aan ik ernaartoe gerent
NNNNNNNNEEEEEEEEEEEE maar het was ja mijn lieve Nikkie kat is aangereden!
Het was heel eng net gebeurd geen bloed of wat dan ook maar toen mijn vader hem eenmaal opgepakt had en meegenomen voelde hij iets bewegen in zijn buik! dat was echt eng ik denk dat het stuiptrekking waren of iets hij was er gewoon echt niet meer! Hij was nog wel warm echt raar is dat!!

We hebben hem een mooi plekje in de tuin van mijn ouders gegeven!
Nou dat was weer een super super super kl@te einde na een gezellige avond!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:18

Oh, Renee! Wat erg, je arme kat! Heel veel sterkte!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:21

perdiksvesra schreef:
heey stalgenoten...

ik weer eens hierzo

2 x een boete van 130 euro,die gehalveerd wordt,en de andere keer kwamen ze achter op het veld...En er waren zoals gewoonlijk weer nieuwsgiertjes die even moesten kijken...Nou,behalve dat ik fraude heb gepleegd door een ander verzekerings plaatje die ik gevonden heb op de brommer te zetten,was er verder nix aan het handje...Ze hebben enkelt wel het verzekerings plaatje in beslag genomen die zaterdag...
Gister weer dezelfde agent...Nou,het was in iedergevalt gezellig en het blijft dus maar bij 130 euri's:D...valt mee...maargoed...Ik gaat weer eens

Ik weet zeker datVesra een heel lief en goed nieuw bazinnetje heeft!

Jammer wel, Elgar, dat jij zo'n DOMBO bent geworden! Waar ben je mee bezig, man, gedraag je eens een beetje als een kerel!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:32

Ik ben helemaal gelukkig vandaag en mijn dag kan echt niet meer stuk
Ik mocht vandaag mee naar het strand met Kim en Mos.. Maar ja toen kwam de twijfel, ga ik voor de 100% rustige/betrouwbare rit en ga ik mee met Biz of ga ik gewoon lekker op Ko en zien wat er gebeurt
Na een nachtje slapen heb ik besloten om Ko mee te nemen en daar heb ik zeker geen spijt van!!!
Ko was echt supersuper relaxed Hij wilde alleen niet echt de zee in, maar ging wel braaf door de grepjes met water We hebben redelijk lange stukken gedraafd en Ko was zo braaf dat ik wel een galoppie wilde Dit ging ook supergoed Op de heenweg hebben we 2 grote stukken galop gereden en terugweg ook 1x een groot stuk. Bij dit laatste stuk hebben we goed doorgegaloppeerd en weer heeft Ko geen pas verkeerd gedaan Kon met redelijk lang teugeltje blijven rijden.
Piet en Kim, superbedankt dat ik meemocht!
Ik ben echt supertrots op Ko!! Van de week samen naar de zandweg geweest en nu weer een geweldige rit op het strand
Als Ko mij morgen niet de liefste vindt dan weet ik het ook niet meer paardenfluisteraar komt morgen

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het gewoon ff kwijt *o/* zucht

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:34

Ah, wat erg Renee van je kat!!!
Sterkte!!!

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:34

Goed zo, Anouska!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:14

Jetta schreef:
perdiksvesra schreef:
heey stalgenoten...

ik weer eens hierzo

Ik weet zeker datVesra een heel lief en goed nieuw bazinnetje heeft!

Jammer wel, Elgar, dat jij zo'n DOMBO bent geworden! Waar ben je mee bezig, man, gedraag je eens een beetje als een kerel!

Voor Vesra het beste, en Jet, wat betreft Elgar, helemaal mee eens.

Heb hem vaak genoeg hiervoor gewaarschuwd om niet op brommers te rijden zonder verzekering of wat dan ook.

Goldflower, wanneer alles klaar is gaan de paarden eruit.

De camara bij Spaya werkt, dus kom maar met het veulen, SPANNEND.

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:32

Nouja,dombo???

dat valt nog wel mee...Ben best wel vrienden met die woutuh geworden,en tsja wat betreft die boetes,tsja...of ik nou door rood licht rijd 4 x of dit...en tsja..ik sta inmiddels bij de politie bekend als het harde mannetje...omdat mijn scooter een takke herrie maakt...haha...

Ze hebben me ook een beetje geholpen...hebben al 4 x joy-ride bij me door de vingers gezien...en nog van de fraude ook door de vingers gezien(gelukkig)...

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:36

Voor de duidelijk nog wel...

Vesra is tot en met 8 mei nog steeds van mij,dus als je tot die tijd iets over ves hebt,bij mij melden:)...

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:46

Mensen ik ben weg (jaja echt laatste bericht )
Hoop dat het veulen snel komt, en dat alles goed gaat,zodat als ik terug ben ik de kleine meid of jongen kan bewonderen

Dus allemaal een goede week toegewenst.

Perdiksvesra vind je ook wel een beetje een dombo, maar dat vind ik al snel als het geklets een beetje lijkt op stoerdoenerij

perdiksvesra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 23:02

nope...

geen stoerdoenerij...

maar tsja...Maybe klinkt het zo

Ben enkelt blij dat ik Ves heb kunnen verkopen aan xenia...en er zijn mensen die denken dat ik niet voor Ves wil zorgen,maar ik weet wel de waarheid,en voor de waarheid moet je bij mij wezen,en niet aan roddels hechten...maargoed...dat is aan ieder zijn eigen

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 23:12

Hallo allemaal,

Renee k.lote voor je!!!! sterkte ermee wijfie.

Anous, super zeg dat het zo goed is gegaan, ben eigenlijk wel een beetje jaloers op je dat het buitenrijden zo goed gaat met Ko'tje

Trouwens nog ff wat, hoorde vanmiddag over dat ongeluk wat er met Mos en Kim is gebeurd, zit ik vanmiddag de krant te lezen, stond een stukje over in, alleen in de krant stond dat het om "meerdere" paarden ging. Stond in dat er door een scooter paarden op hol waren geslagen en hierbij 2 auto's en een lantaarnpaal hebben beschadigd. Ik ben heel erg blij dat zowel Kim en haar zusje en Mos er gelukkig niets aan over hebben gehouden, was wel ff schrikken.

Ik ga lekker slapen en spreek jullie snel weer.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 23:36

perdiksvesra schreef:
nope...

geen stoerdoenerij...

maar tsja...Maybe klinkt het zo

Ben enkelt blij dat ik Ves heb kunnen verkopen aan xenia...en er zijn mensen die denken dat ik niet voor Ves wil zorgen,maar ik weet wel de waarheid,en voor de waarheid moet je bij mij wezen,en niet aan roddels hechten...maargoed...dat is aan ieder zijn eigen

Had het niet over Vesra hoor, heb helemaal niets over haar gehoord, neem aan dat jij wat haar betreft de juiste keuze maakt en die kan alleen jij maken IMO.
Ik vang weinig roddels op (gelukkig )

Ik bedoelde meer de rest

Renee lees het net pas over je katje, wat erg om mee te maken zeg, sterkte

Wist niet eens dat Kim degeen van het ongeluk was, een kennis vroeg wel van joh heb jij daar nog wat van mee gekregen en ik nog nope helemaal niets,maar dat is wel schrikken joh!

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 23:38

Ja ik schrok er ook wel ff van toen ik het hoorde vanmiddag, maar ja gelukkig hebben ze niets, en materiaal kan je vervangen, ja toch!!!! Trouwens Sil, ga je op vakantie????

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 23:45

Ja ik moet om 6 uur als eerste gaan rijden, en heb er zo'n zin in dat ik nu mijn bedtijd steeds aan het uitstellen ben
Heb wel een grote mond maar ben een fantastische doos, paar jaar geleden stonden er nog weddenschappen op hoelang het zou duren tot ik de vakantie zou afbreken en naar huis zou komen

Maar Robert heeft voorzorgsmaatregelen genomen, we gaan maar een weekje en zolang hij in de auto me vooralmet rust laat (je kent het wel, achter het stuur, rustig, veel denken) overleven we de vakantie wel.

Wordt onze eerste echte vakantie samen, verleden jaar mochten we onze kat in laten slapen tijdens de vakantie dus kan niet zeggen dat dat echt top was....we zijn dan ook thuis gebleven....alhoewel het wel een relatie test eerste klas was

Ik baal wel dat ik de eerste weide dag waarschijnlijk ga missen, is altijd leuk om te zien,en het is gewoon extra spannend omdat we net van stal verhuisd zijn,en hoeveel vertrouwen ik ook altijd in de mensen op een stal heb,ik blijf een neurotisch typje

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 23:51

haha nou dat klinkt spannend, ik hoop dat hij je vooral met rust gaat laten en dat jullie een leuke week vakantie hebben. Haha en wat betreft de paardjes, dat zal ongetwijfeld helemaal goed komen. Fijne vakantie toegewenst en ik zie je volgende week wel weer op stal. Ik ga me hondje ff uitlaten en dan lekker slapen.

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 02:19

Anous, fijn dat het zo goed ging met Ko op het strand, hij is nu echt bevorderd tot super braaf recreatiepaard!
Ach, de dag dat ik dat nog eens kan zeggen!!!
Maar ik mag niet klagen, heb vandaag bitloos gereden en zelfs een gallopje gedaan!!
Silly, lekker genieten van je vakantie hoor, met je paardjes komt het echt wel goed!!!
Nou, Mos heeft wel een engeltje op zijn schouder als ik dat verhaal zo hoor, ben blij dat niemand iets heeft en idd Joyce, spulletjes koop je wel weer nieuw maar mensen en dieren zijn niet te vervangen!!
Het is vlak bij mijn huis gebeurt maar heb er niets van mee gekregen!
Zo, nog een paar uurtjes en dan is het klaar voor mij en morgennacht heb ik lekker vrij genomen, het is redelijk rustig op de afdeling gelukkig!
Ben super benieuwd wat de paardenfluisteraar over liever gezegd wat Robin me te vertellen heeft!!!
Het wordt trouwens van de week 20 graden zag ik!!! Hoop dat ik dinsdag lekker een buitenritje kan gaan maken met een heel lief ander recreatiepaardje!!!
Tot straks!!!!!

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:19

Zo wat een verhalen weer allemaal zeg ,zo gebeurt er dagen nies en zo is er ineens weer vanalles gebeurt

Rene heel veel sterkte met t verlies van je katje zeg ,,lijkt me indd geen leuk thuis komen pfff .

Lkkr dat Ko zo braaf is geworden,een strandrit is altijd gaaf ,,was dat trouwens de eerste x dat Ko op t strand was??

Sil hele fijne vakantie toegewenst

En voor de rest voor ieder die nare dingen mee heeft gemaakt de laatste dagen ,,,,heel veel sterkte .
En indd spullen zn vervangbaar maar mensen en dierenlevens etc ,niet !!!!

Nou dit was t geloof ik weer een beetje ,,ohja waarneer is de eerste dag dat de fluisteraar komt ,en van hoe laat tot hoe laat ,want dan is de paddock natuurlijk bezet,,,mag er dan wel gewoon gereden worden in de bak????
Nou ik hoor t wel

groetjes

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:22

Ohhh bent ik nog ff
Was ff benieuwd of t veulen er al is ????
doeg

perdiksvesra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:57

ja...ik hoorde ook inderdaad dat er weeën waren...heel erg leuk voor jaqiej:D:D:D...na een nare periode,een bloeiende periode:D