_Linn_ schreef:Nou ik rij nu dus elke week op Dixie, al weer aantal weken achter elkaar. En ik leer echt elke week nog bij op haar!! Dus ook op hetzelfde paard kan je echt blijven leren! Dixie en ik zijn wel echt heel rg vooruitgegaan vind ik, zeker Dixie! Ik kwam er vrijdag opeens achter dat er een achteruit knopje op zit, die zat er eerst (voordat ze weg was gegaan) echt niet op!! Toen kon ze echt niet normaal halthouden, als ik nu ga halthouden blijft ze keurig nageeflijk stil staan, achterwaarts kan nu dus ook opeens....halthouden en middendraf is echt onwijs verbeterd!!!! Echt ik wil haar nog steeds zooooooo graag hebben!!!!
Vanmiddag lag ze lekker in dr stal en ik kon dr gewoon bij gaan zitten, ze bleef super ontspannen liggen met zo'n hanglipjeHeerlijk beest!
ik zeg ook niet dat je daar niet van kan leren :p maar als je zegmaar 10 jaar alleen op t zelfde paard rijd en dan ga je ineens op een andere dan kan je die vaak niet meer zo rijden omdat je alleen maar aan die ene gewent bent ;0