Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Kennen jullie Nina Hillmann nog van de manege? Die bij Manon in de les reed op zaterdag en veel op Jozele reed.
De bovenste pony is haar eigen pony! Shakira, een arabiertje die eerst op Pampushout stond.
Manon_S schreef:Hier fototjes van Shakira, paardje van Nina.
Zijn er best veel, maar dit waren de leukste, tenminste vind ik dan.
Shakira is van te voren niet gepoetst, gewoon regelrecht uit het land gehaald.
Ze is nog maar 2 dus ze is nog wat ongeduldig met stilstaan, voor de rest is het echt een schatje.
Dit is 1 van mijn favorieten.
Typisch Arabfototje, dat nekkie.
Tederende foto.
Ze lijkt hier heel groot, maar het is echt een ukkie.
Hengstig...![]()
Vond ik wel leuk qua compositie, en dat koppie.
Nina is helemaal trots op dr merrie.
En ik weet het, het is geen Melissa kwaliteit van foto's, maar ben stiekem toch wel trots op mijn compactcameraatje
.
skyline schreef:Pff toevallig iemand van jullie die een plekje weet voor 3 paarden ,
Het liefst zo goedkoop mogelijk , de eigenaar van mn verzorgpaardjes kan niet bij de plek meer terecht waar ze gratis kon staan dus nu moet ze binnen 3 dagen iets anders zoeken want waar ze nu staat is het alweer verhuurt & Ze is ook overspannen dus ze kan ook niet werken .
dus als een van jullie iets weet
Kirsten_S schreef:skyline schreef:Pff toevallig iemand van jullie die een plekje weet voor 3 paarden ,
Het liefst zo goedkoop mogelijk , de eigenaar van mn verzorgpaardjes kan niet bij de plek meer terecht waar ze gratis kon staan dus nu moet ze binnen 3 dagen iets anders zoeken want waar ze nu staat is het alweer verhuurt & Ze is ook overspannen dus ze kan ook niet werken .
dus als een van jullie iets weet
ergens in de vaart ofzo , de goedkoopste zijn meestal de stallen waar je alles (grootste deel) zelf
moet doen. Of de vijzelaar?
Maar het is wel een lastige situatie, maar je moet wel begrijpen dat het haar verantwoordelijkheid is
en je je niet straks schuldig moet gaan voelen als jij niks gevonden hebt.. Snap dat je een goede
bijrijder wil zijn, maar ga niet alles proberen over te nemen! In ieder geval succes en ik hoop dat de
paardjes snel een nieuw plekje zullen vinden!
,