Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 18:39

Jeetje Antoinette, dat is balen. Even rustig aan doen dan maar!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 19:55

Balen, Antoinette. Hopelijk gaat knap je snel op, wel fijn om even langs de huisarts te gaan.

Milou, rodeohaflinger, lekker lesje dus op je vriendje. En hij heeft je goed bezig gehouden.

Ik ben maandag pas om uurtje of 2 gaan werken, was nog wel veel wind, maar was nog te doen. En nu nog steeds wel redelijk wat wind, waarneer wordt het weer windkracht 3-4?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-13 23:26

Hoor net dat het zondag ook niet zo best wordt :=
Maar even afwachten, het duurt nog een paar dagen, dus misschien verandert er nog wat.

Ik ben gisteren maar naar de sportschool geweest en vandaag heb ik braaf mijn 5km hardgelopen :+

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 00:07

Tja, afwachten maar....meer kunnen we niet doen! Heb evt nog een paar rainlegs in de aanbieding!
Moeten we Leonie nog ff een reminder sturen? Het was Leonie, Saskia, Antoinette en ik toch?
Goed bezig Sas! Ik ben vanavond wederom gaan bootcampen. Heb momenteel geen bovenarmen meer over, haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 00:13

Haha, ook goed bezig!

Denk dat Leo het wel onthouden heeft, maar wekunnen altijd nog even op facebook een berichtje plaatsen.. Groepje klopt zo ja.

Ik kan thuis droge kleren aandoen, dus maakt mij niet zo uit als ik een beetje nat word. Maar misschien is het handig als iedereen iets droog meeneemt ;)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 00:15

Neem wel een weekendtas mee! 's morgens met Mazzel, eigenaresse en Wendy op pad, dan even mezelf ergens van lunch voorzien en dan rijden! Daarna gezellig eten (zat dat nog steeds in de planning?)....neem wel een paar sets kleding mee, just in case!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 08:25

Whahaha, dan is bet zeker hopen op redelijk weer. Als je nog ergens wil eten, je bent welkom hè!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 09:06

Meiden mijn ouders komen zondag ook langs dus ik blijf niet mee eten dat is niet zo gezellig voor ze, sorry!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:38

Ik hou het in gedachten Sas! Als ik erg aan de late kant ben, dan eet ik een tosti op de manege!
Jammer Antoinette, maar begrijpelijk! Volgende keer weer beter!

Zo, vanochtend lekker met Mazzeltje op pad geweest! Was nog een kleine hindernissen in het bosje, maar alles op een goede manier gepasseerd en overwonnen :D! Ik hoop dat ik van eigenaresse snel beetje mag uitbreiden en lekker richting bos, duin en evt strand kan!

Helemaal verbaasd trouwens, maar Aad is maandag nog op pad gegaan met een groepje := ! Ze waren met z'n 4en ofzo! Ik zeg niet snel af, maar zou toch echt afgezegd hebben! Yvonne zei ook dat het zand overal zat!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 20:30

Stoer hoor, met dat weer op pad. Ik wilde zondag al geen risico lopen met Mazzel buiten, dus heb ik maar in de bak gereden. Ik weet dat Mazzel er vrij relax onder is. Maar ik weet niet wat er buiten allemaal rondvliegt met die wind. Ik vond zondag met wind tegen in de bak al niet fijn rijden.
En ik hoop dat het zondag nog wat wordt, als het zo slecht wordt als ze nu zeggen, dan wordt het niet rijden. Even kijken wat het weer doet, we hebben nog een paar dagen.

Morgen lekker druk dagje, alles wat er voor weekend gepland stond, is morgen gepland...

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:13

Nou Wen dan kun je zondag mischien wel met ons mee! :-)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 21:27

O jongens ik heb weer wat leuks. Ging net naar het gemeentehuis om een nieuwe id-kaart aanvragen. Maar ho ho dat kon zomaar niet. Volgens de computer heb ik namelijk nog een oud paspoort in bezit. Ik weet 100% zeker van niet, hij is voor mijn neus doorgeknipt en zou vernietigd worden. Kennelijk is ie kwijt geraakt bij de gemeente. Maar officieel oren ze daar een proces verbaal voor op te maken. Mocht thuis nog even zoeken en morgen terug komen. Heb het ding natuurlijk niet, dus ben benieuwd hoe dit morgen afloopt :=

Jammer van zondag Antoinette, denk je dat het rijden wel gaat met je rug?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 22:20

Ik zit ook met vervoer, is allemaal ook niet zo handig. Ik wil nu eerst mijn rijbewijs eens halen (ben bezig over ruime maand mijn ttt) en dan daarna wel weer ritje mee doen, dat is een stuk makkelijker. En tja, als het zondag zulk rotweer is, zit ik toch liever binnen.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 22:31

Jeetje Sas wat een gezeur weer, zit je niet op te wachten!
Het rijden gaat zondag wel lukken, het voelt al beter aan alleen is mijn onderrug en rechterheup erg gevoelig. Ik denk dat ik gewoon een misstap heb gemaakt ofzo. Alleen geen paard wat hoog opgooit mischien moet ik nog even zeggen dag Arko (waar ik meestal op zit) niet echt een optie is...

Wen ik geef je gelijk hoor, ik ga na deze rit ook even een stop inlassen denk ik, we hebben nu met het huis zoveel extra kosten (alle kozijnen moeten er nu weer uit zijn verkeerd geplaatst) dat ik het nu ook even niet meer kan overzien..

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 22:44

Lekker Balen antoinette, schiet dus nog niet heel hard op om het bewoonbaar te krijgen? En ik heb Mazzeltje nog, als het op maandag niet al te slecht is (geen harde wind en niet te veel regen) dan wil ik proberen om met hem te rijden. Dat is alleen maar extra voor mij en voor eigenaresse weer dagje extra dat zij dan niet hoeft, dus is voor 2 kanten handig. En dan zit ik niet verplicht ergens aan vast. Ik vind het ook wel jammer aan andere kant, want met een groep is het wel gezelliger dan alleen. Maar het is nu gewoon niet heel handig.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 23:33

Het gaat nog wel even duren voordat het huis bewoonbaar wordt ben ik bang....
Wel lekker als je Mazzel een dag extra hebt. Ik reed altijd het liefst lekker alleen of met zijn twee. Groepen hoeft voor mij niet zo nodig tenzij het een gezellige meidenboel is natuurlijk!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 23:39

Ik kan je evt zondag ook wel weer ophalen en afzetten wen!
Vandaag mams ook opgehaald in Rotterdam! Ineens allemaal treinstoringen op het traject, nou ja, dan maar de auto in!
Enne, evt vragen of je amor mag lenen maandag? Dan wil ik wel met je mee hobbelen op mazzeltje, haha!
Is zaron dan wel een optie Antoinette? Die is ook niet heel vlak toch? Anders ga je maar op boef Adje hoor, haha!
Lekker van dat paspoort Sas! Denk je ff je id te gaan verlengen!

Ga nu maar weer ff gezellig doen met mijn mams!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 23:53

Veel plezier Milou!

Balen van het huis joh, wordt wel echt een oneindig project hè! Vinden jullie het nog wel leuk?

Arko is juist toch wel vlak? Dacht dat ie heel lekker zat. Anders inderdaad maar op Adje. Of Omar misschien? Zou gewoon eentje aanvragen haha. Geclaimd is geclaimd zullen we maar zeggen ;)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 00:02

Have fun Milou!
Arko vind ik buiten zeker in het duin wel wat hoger opgooien maar ik zie wel hoe het loopt :-)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 01:15

Precies en we kunnen altijd wat ruilen onderling.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 10:20

Alsof jij Tiesto aan mij af zou staan :+

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 10:40

Oe, is dat een stille hint voor Sas?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 12:52

Haha alsof ik op Tiesto zou gaan zitten!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 14:01

Maar hoe groot is de kans dat ik op ponybeest mag? :+

Kijk er zijn best wat paarden die ik wel aan je kwijt wil hoor, ik noem Omar, Tsjimme, Ushi, Willem :Y)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 14:39

Nee, bedoelde een stille hint of er al enige duidelijkheid is dat ze op het sprookje mag!
Mochten ze zich vergissen en mij op Tiësto zetten, dan gaat deze ook linea recta naar Sas, haha!