Bij open plekken zeg ik altijd tegen Syb "Let op!" en dan gaan die oren naar voren en gaat ze langzamer lopen haha.
[/quote]Soof heb brief aan je mams geschreven,vooral over jou en je tatoos haha en natuurlijk allemaal roddels.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:lirote schreef:bij mij gaat het ook goed staan lekker nog op het land
ze worden er rond een uur of 11 voor me op gezet
ben een beetje grieperig dacht ga ik wel met lil naar buiten die is altijd rustiger nou ik heb het geweten madam had haar dag geloof ik alles was eng heb nu spierpijn
nog 2 nachten werken en dan heb ik lekker vakantie
haha
toe maar heb je al weer vakantie?
Kom je nog een keer hier?
bij mij staan ze ook in de wei,alleen moet k het zelf doen hihi.
net scheen de zon,ben ik weer eens appels aan het plukken gaat het miezeren bah.
Ga dus nu maar weer jam maken.

spettertjuh schreef:Kan je geen winkeltje beginnen Anita? Volgens mij staat het keldertje helemaal prop vol bij jou

Ik heb eerste rondjes met der samen gelopen en eerste twee rondjes vond ze een beetje eng. Daarna heeft ze even moeten wachten en heeft ze een rondje alleen gelopen en daarna kwam Chanel derbij lopen!
Toen ik der er uiteindelijk uit wilde halen wilde ze niet mee
dus toen heb ik der nog even laten staan haha Ben zoooo trots op mijn dondertje. Ze is ook echt zo gezellig en lief