pff kom ik net thuis, hoor ik bij de keuken heel veel water stromen.. Blijkt de hemelwater afvoer helemaal bevroren en stroomt er van boven allemaal water op m'n balkon :/ dus ik heb net ijswater staan scheppen.. k k k koud joh
M'n balkonrand is ( als t goed is) lager dan m'n deurpost, uiteindelijk hoop ik dus dat t over de rand gaat. Maar ik heb zoveel mogelijk weggeschept en ijsvrij gemaakt.. En een (in mijn ogen) briljante constructie gebouwd met een emmer, een snijplank en, jawel, ductape om het water wat nu naar beneden komt, direct over m'n balkonrandje te loodsen maar of t werkt
taverno
Geplaatst: 21-12-10 22:39
En waar gaat dat water dan heen als het over jouw balkon heen stroomt,heb je nog benedenburen?
En waar gaat dat water dan heen als het over jouw balkon heen stroomt,heb je nog benedenburen?
maar het valt eigenlijk in de tuin van de onderste buren.. Ik ga wel morgen ff aanbellen om te zeggen dat de bovenburen ook hun balkon moeten scheppen! Nu zijn ze dr niet
Ja als t gaat ontdooien hoop ik dat de benedenbuurman niet buiten staat, die heeft dan ineens een hele zooi ijspegels in zn nek Dat lek dichtmaken gaat niet lukken, de pijp moet ontdooien...
_Noah
Geplaatst: 22-12-10 11:54
Ik hoop het ook niet voor hem Zeg er maar niks over in de kantine, krijg je weer opmerkingen over lekkende pijpen enzo.
taverno
Geplaatst: 22-12-10 12:08
_Noah schreef:
Zeg er maar niks over in de kantine, krijg je weer opmerkingen over lekkende pijpen enzo.
Nouuuuu,zou het?
Xantha
Geplaatst: 22-12-10 14:34
taverno schreef:
_Noah schreef:
Zeg er maar niks over in de kantine, krijg je weer opmerkingen over lekkende pijpen enzo.
Gisteren was de dijk goed te doen dus dat zal vandaag ook wel denk ik.
nikkielvis
Geplaatst: 23-12-10 09:05
Wat is het rustig zeg. Zo gaan we bladzijdes super snel en nu praat er niemand..
Nou Goeiemorgen deze morgen
cassandra84
Geplaatst: 23-12-10 09:11
Goedemorgen
Soms zijn er van die momenten, maar vaak is het juist in het weekend. Of iedereen is vrij en wij werken ik weet het niet.
Xantha
Geplaatst: 23-12-10 10:14
Goedemorgen! Ik heb gisteren Xantha weer in de paddock laten zetten en haar voetje zag er smiddags helemaal goed uit! De dijk was trouwens behoorlijk glad, ik geloof dat we toch maar eens winterbanden moeten kopen, als ze er nog zijn!