Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Pebbs schreef:Ik heb deze schoenen !! http://www.nelson.nl/schoenen/55/damess ... arzen.html
!!
Ze zitten heel lekker warm ! 
Alles ging zo vlot met jou en je boyhorse en nu een onverwachte pauze. Ontzettend ruk voor je en ik houd mn vingers gekruisd voor WB 

Pebbs schreef:Jaa okee, maar het was wel altijd gezellig, wnat je kon wel met mensen praten enzo terwijl je stond op te zadelen en tijdens het rijden enzo. en dat zal straks wel afzien worden denk ik!

Pebbs schreef:Thanks Ellie ! Ik had grijs jurkje en grijze legging, maar ik dacht jaaaa ik moet dan ook nog grijze laarzen
Maar mooi dat je lekker heb gewinkeld!

Sabinee__ schreef:KIRSTEN OF IEMAND. HELP.
Noem een voorbeeld van een cultuurelement dat een probleem moet oplossen dat niet meer bestaat in jouw eigen cultuur.
) maar die vraagstelling is uhh vrij

pijn aan m'n poten jonge 
Elja schreef:Pebbs schreef:Thanks Ellie ! Ik had grijs jurkje en grijze legging, maar ik dacht jaaaa ik moet dan ook nog grijze laarzen
Dat is een hoop grijsMaar mooi dat je lekker heb gewinkeld!
Ik wil heeeeeeeeel graag deze laarzen hebben![]()
In deze kleur
De onderste vind ik ook echt heeeel erg gaaf maar een hak van 16 cm gaat me te ver. Heb ze in mn handen gehad maar mn voeten gaan er niet in
! Alleen jaa , erop lopen uhh nee haha

Elja schreef:Zooooooooo vandaag is de eerste makelaar langsgekomen voor mn huis. Ik wil het verkopen en verhuizen naar Utrecht maaaaar dat is nog vele maanden ver weg.
Had er in ieder geval een fijn gevoel bij maar jeeeetje wat praat dat mens snel
Morgen komen er nog twee langs en dan ga ik een makelaar contracteren..